Sorry?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Hout van Bob. is top.
Slogan van een plaatselijke houthandelaar, indirect refererend aan jou boezem.quote:
Wij zijn er pas rond 3 uur ofzo hequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:09 schreef Lyssa het volgende:
Bah wat een klote weer om postbode te zijnGelukkig nu thuis, ff douchen en dan straks richting meet.. ChipsZak. ga jij buiten staan met je plu? Dat kan ik tenminste iemand herkennen
Ik kan er any moment dat ik wil zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wij zijn er pas rond 3 uur ofzo he![]()
Ik weet niet hoe laat jij er bent?
Jap.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik kan er any moment dat ik wil zijnRond drie uur dus?
deal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:17 schreef Lyssa het volgende:
Mac bij de ikea is beetje om voor mij. Ik Zal Alex ff pm-en met mijn nummer, als jullie dan ff een sms kunnen sturen als jullie van de Mac weggaan dan stap ik hier ook op de fiets. Is dat een deal ?;)
Hehe, mooie slogan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Slogan van een plaatselijke houthandelaar, indirect refererend aan jou boezem.
Kom jij ook bij de meet?
Kom dan met je vriendinnen ff langs bij de 3 of zo?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, mooie slogan.![]()
En ik denk het niet, ik zou vandaag gaan schilderen en vanavond al met mijn vriendinnen de stad in.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om te verven.
Er zijn in Groningen best een boel Trabantjes, heb ik begrepen op het Trabant fourm, waar ik me van de week aan heb gemeld.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef MaxMark het volgende:
Hey Alex, jij bent toch een Trabant-fan? D'r staat hier zo'n oerlelijk (groen) ding in de straat, misschien mag je die wel overkopen
Maar jullie zitten al best vroeg in de 3 toch? Want ik ga eerst ook nog eten en gezellig doen bij mijn zusje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom dan met je vriendinnen ff langs bij de 3 of zo?
Of vamiddag, als goede smoes om niet te hoven verfen!
tussen 14 en 15 in de 3, en vanaf 19 ook weer geloof ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar jullie zitten al best vroeg in de 3 toch? Want ik ga eerst ook nog eten en gezellig doen bij mijn zusje.
Misschien kom ik nog wel even koffie doen, want ik wil echt niet weer aan de verf.![]()
Tis een 601S, als ik het me goed herinner. En ik zag 'em laatst rijden... dat ding stottert en kucht als de pest, dus het is echt eentje met karakterquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn in Groningen best een boel Trabantjes, heb ik begrepen op het Trabant fourm, waar ik me van de week aan heb gemeld.
Nee klopt, hij heeft nog geen kleding pakket (hij is nog redelijk nieuw)quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:00 schreef teigan het volgende:
De postbode die hier loopt was ook al doorweekt, had geen regenkleding schijnbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |