Vetkop Jaap zijn kop barst zometeenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:39 schreef BarryK het volgende:
Oh mijn god... Jaap zegt dat de bash heel goed ging, Brain en NIx zijn het ermee eens... ze willen doorgaan.
Maak je me blij met een dooie mus of hebben ze Jaap nu echt door ???quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke zijn er eindelijk achter dat ze Jaap niet kunnen vertrouwen, dat werd tijd zeg.
Jaap schijt in zijn broek voor Brian, Dennix ook. Brian weet die 2 keer op keer te overtuigen van zijn gelijk en ze trappen er met openogen in, terwijl ze er onderling van overtuigd zijn dat Brian niet te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
Jaap is zo bang, nu mag niemand meer over het spel praten.
Stel je voor toch, dat iemand iets er over zegt met Huub en Lieke en dan valt de groep van 5 al uit elkaar
Precies!!! Jammer dat de Febo dit toelaat! Het programma had zo leuk kunnen zijn!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
Als FEBO niet ingrijpt is programma echt dood en overleden.
Ze willen nu helemaal niet meer met Huub en Lieke over wegstemmen spelers praten?!!
Dan is essentie programma weg,namelijk praten met elkaar over wegstemmen.
Programma is dood en begraven door Jaap en Dennis
En het volgende dekreet van Brian : "We mogen nooit meer praten over ontslag van een van ons. Hoe aantrekkelijk hij het brengt, we mogen er niet meer over praten"quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
Jaap is zo bang, nu mag niemand meer over het spel praten.
Stel je voor toch, dat iemand iets er over zegt met Huub en Lieke en dan valt de groep van 5 al uit elkaar
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:43 schreef avonne het volgende:
ik kan geen filmpje vinden van het radio interview.
Was het in de uitzending dan?
VOL heeft meestal alle filmpjes, maar deze staat er niet. Ik heb meegeluisterd en Brian heeft weldegelijk gezegd dat hij Dennix een jochie vindt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:43 schreef avonne het volgende:
ik kan geen filmpje vinden van het radio interview.
Was het in de uitzending dan?
De FEBO heeft het programma maanden geleden al eigenhandig de nek omgedraaid...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
Ze willen nu helemaal niet meer met Huub en Lieke over wegstemmen spelers praten?!!
Ik heb het gelezen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
VOL heeft meestal alle filmpjes, maar deze staat er niet. Ik heb meegeluisterd en Brian heeft weldegelijk gezegd dat hij Dennix een jochie vindt.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De FEBO heeft het programma maanden geleden al eigenhandig de nek omgedraaid...
De breuk zal komen doordat de Febo zelf een bom plaatst....wardoor die club van 5 uit elkaar valt...kan niet andersquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
Ik snap al niet dat die ontslagronde nog door mag gaan... gisteren wilden de bewoners er geen gebruik van maken... einde verhaal lijkt me, volgende maand weer een kansquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:46 schreef Meganog het volgende:
Het is maar goed dat Brian aangeeft dat er op rustige toon gesproken moet worden tijdens de ontslagronde en dat Dennis het ermee eens is. Ik was al bang dat hij weer als een kikker door de kamer ging springen.
Het programma heet vanaf nu de communistische kooi!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "We maken harde afspraken. Die zijn gewoon wet in de groep van 5. Daarvan mag niemand meer afwijken"
Laat mij nou toch altijd gedacht hebben dat dit soort bestuurlijke regime's anno 2007 niet meer bestonden. OK, sommige dictatoriaal bestuurde landen daargelaten .......
Je hebt het wel over St. Brian, kindje van God en begenadigd speler van het spel genaamd DGK.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "We maken harde afspraken. Die zijn gewoon wet in de groep van 5. Daarvan mag niemand meer afwijken"
Laat mij nou toch altijd gedacht hebben dat dit soort bestuurlijke regime's anno 2007 niet meer bestonden. OK, sommige dictatoriaal bestuurde landen daargelaten .......
Ik denk dat Lieke Brian vanavond uitgebreid te woord zal staan op zijn vragen waarom ze zoveel pikt van Huub.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:49 schreef farceman het volgende:
Simpel Huub en Lieke moeten nu de zaak gaan boycotten en niet meer praten met de 5 .
Kijken hoe ze dan reageren en verder spelen
En die NIXLUL dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:52 schreef Verida het volgende:
Die kop van Jaap staat gewoon op ontploffen, straks blijft-ie erin....
Lijkt me niet helemaal gezond
Nope, het was een interview met John Williams, maar lief van je dat je de moeite hebt genomen het op te zoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:49 schreef AnTjUh het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43343&sess=2832&mvpageno=1
ik weet niet zeker of dit m is maar hij bestaat ieder geval wel
En wel met een hbo diploma communicatiequote:Op vrijdag 28 september 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het wel over St. Brian, kindje van God en begenadigd speler van het spel met de naam DGK.![]()
Heb ff op vol gevraagd voor je!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, het was een interview met John Williams, maar lief van je dat je de moeite hebt genomen het op te zoeken.![]()
ik val erbij in slaap... volgens mij is dit niet de goede.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:49 schreef AnTjUh het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43343&sess=2832&mvpageno=1
ik weet niet zeker of dit m is maar hij bestaat ieder geval wel
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef riri het volgende:
ze hebben een heel regelboek opgesteld waar de 5 zich aan moeten houden![]()
![]()
Jaap die leeft van tv momentje naar tv momentje...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:59 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu letterlijk : fuck de show dan maar!!!
Het Land van vijf Het Land van Ooit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel knap ..... De voltallige Ministerraad (3 man) van het Land van Vijf zit al weer een hele tijd te vergaderen over de Grondwet. Het wordt een waar boekwerk !
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
De bende van vijf
[afbeelding]
van links naar rechts: Amanda met haar geblondeerde stekeltjes, Brian die naar de kapper moet, mooie Nadia met haar krullenbol, Nerd Dennis, en natuurlijk Jaap in zijn boxershort
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel knap ..... De voltallige Ministerraad (3 man) van het Land van Vijf zit al weer een hele tijd te vergaderen over de Grondwet. Het wordt een waar boekwerk !
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
De bende van vijf
[afbeelding]
van links naar rechts: Amanda met haar geblondeerde stekeltjes, Brian die naar de kapper moet, mooie Nadia met haar krullenbol, Nerd Dennis, en natuurlijk Jaap in zijn boxershort
Het zijn een stelletje smeerlappen NIXLULen VETZAK en BWIAN.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:04 schreef riri het volgende:
Jaap heeft de scheiding al goed in zijn haa getrokken....nog een snorretje erbij......
Lieke dent dat hij verdrietig is, maar tranen komen niet altijd van verdriet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hedda heeft een superlieve brief geschreven.
Huub is geemotioneerd
Als je vrienden bent is dat toch normaal....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:07 schreef Meganog het volgende:
Waarom blijft die Hedda steeds contact zoeken als ze het zelf uitgemaakt heeft....?
Dat is het mooie van Huub en zijn familie of exen. Ze zijn zo close met elkaar, zelfs Hedda, die hij verlaten heeft voor DGK.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hedda heeft een superlieve brief geschreven.
Huub is geemotioneerd
Dat hele clubje vertrouwt elkaar niet meer. Daarom hebben ze die regels nodig. En een gezamelijke vijand (Huub en Lieke).quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef AnTjUh het volgende:
brian brengt amanda op de hoogte
amanda vertrouwd jaap en dennix niet
dat komt door een gesprek wat nadia met dennis heeft gehad en aan amanda heeft doorgeluld
JAAAAAAAAAAAA, wil ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH, streams aub weer op H en L
Ja hoorde hij net nog.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Huub weet nu toch dat Brian en Amanda het weten van dat neuken voor backup verhaal? Was hij toen ook nog aan het afluisteren?
Dan weet ie hoop ik dat het onbruikbaar is. Ik gun het Brian en Amanda niet om er luchtig op te reageren.quote:
Verwend kutkind is het.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt post van iemand die schrijft dat ze Dennix moet laten vallen als back up.
Naad: Kutpost.
Dat hoofd van Naad, priceless.
Ze is trouwens erg slecht geknipt... die pony is veel te lang, ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt post van iemand die schrijft dat ze Dennix moet laten vallen als back up.
Naad: Kutpost.
Dat hoofd van Naad, priceless.
[afbeelding]
Bij huub weet je het nooit.Dat vertrouwen dat hij maar blijft hebben in Jaap snap ik echt niet.Hoop dat er vanavond een hoop duidelijk word en dat er nu eens een bom onder de bende van 5 word gelegd.Desnoods zeggen dat de onderste in de poll eruit moet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan weet ie hoop ik dat het onbruikbaar is. Ik gun het Brian en Amanda niet om er luchtig op te reageren.
'k Hoorde hem tijdens het eten koken voorbij komenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:14 schreef Desii het volgende:
Clank... jou brief is voorgelezen door Huubje
zo is huub...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij huub weet je het nooit.Dat vertrouwen dat hij maar blijft hebben in Jaap snap ik echt niet.Hoop dat er vanavond een hoop duidelijk word en dat er nu eens een bom onder de bende van 5 word gelegd.Desnoods zeggen dat de onderste in de poll eruit moet.
Ja verdorie ik kon niet meer op jou naam komenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Dreamboy het volgende:
De vader van Lieke wil niet naar de villa komen hij wil niet in beeld.
Dat wisten we al he?
Weer het bekende gezeur van Huub, de reden dat ik vaak een hekel aan hem heb. In plaats van Lieke gewoon in haar waarde te laten, moet Huub weer eens tegen z'n teammaatje z'n zin doordrijven ......quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft weer een persoonlijke mening die er niet toe doet. Hij wil de vader van Lieke niet veroordelen omdat hij niet in de kooi wil, maar het moet blijkbaar wel gezegd worden.
Ze heeft bijna van dat Britney Spears haar, je ziet trouwens heel goed dat haar eigen haar iets van 5 centimeter is, niet meer.quote:
Ik ben ook flabbergasted, aangezien ik hier iets anders lees... Oh nee, daar was ik al aan gewendquote:18:22 - Nadia wordt benijd door andere vrouwen...
De komst van de post maakt weer veel los bij de Miljonairs. Zo ontvangt Huub een brief van zijn ex-vriendin. Zij schrijft dat ze nog steeds achter zijn beslissing staat, maar dat ze soms wel terug denkt aan de leuke tijd die ze met Huub heeft gehad! Huub laat een traantje los bij het lezen van deze brief. Gelukkig kan hij het hier goed met Lieke over hebben en krijgt hij alle steun van haar. Bij Dennis en Nadia maakt de post andere gevoelens los. Nadia krijgt veel post over Dennis. In één van de brieven staat zelfs dat andere meiden haar benijden door het feit dat Dennis haar vriendje is. Ook valt erin te lezen dat Nadia moet stoppen met het proberen om Dennis te veranderen. Haar vriendje kan zijn geluk niet op, en Nadia is ‘flabergasted’…
Als ze het niet tangt, zit het ineens op de juiste lengte!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze is trouwens erg slecht geknipt... die pony is veel te lang, ziet er gewoon niet uit.
5 cm kroeskroeshaar ben ik bang voor..quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze heeft bijna van dat Britney Spears haar, je ziet trouwens heel goed dat haar eigen haar iets van 5 centimeter is, niet meer.
Huub ook, ze hebben dan ook het meest te verduren en werken het hardst.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef fredfik het volgende:
vind dat lieke er slecht uit ziet!!!
Ik wilde het net posten.En dan vanavond nog die ontslagronde bah.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef fredfik het volgende:
Ze zeggen ook net dat ze erg moe zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub ook, ze hebben dan ook het meest te verduren en werken het hardst.
Ze zien er allemaal rot uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef fredfik het volgende:
Intelligentie en vertrouwen op elkaar speelt hier zeker in mee..... Amanda weet onbewust dat ze Brian niet vertrouwen kan. Hij valt op Tamara's intelligentie en stijl. Iets dat Amanda slechts zeer beperkt bezit.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:54 schreef riri het volgende:
wat een verschil.....
brian en tamara
amanda zo jaloers als de pest als er ook maar iets met tamara te maken heeft
huub en lieke
een heel eerlijk open gesprek over hedda
zonder jaloersheid en valsheid
En de populariteitspoll die een zondag van start gaatquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.En dan vanavond nog die ontslagronde bah.
Hij heeft nieuwe Nike's gekregen en is zo trots als een aap met 7 lullen.quote:
Zei ik gisteren al.Word weer zware week voor Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
En de populariteitspoll die een zondag van start gaat.
Denk je echt dat Amanda daar over nadenkt? No way, Brian neukt haar, dat is meer dan voldoende, is namelijk een teken van liefde. Het schaap weet niet beter.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Intelligentie en vertrouwen op elkaar speelt hier zeker in mee..... Amanda weet onbewust dat ze Brian niet vertrouwen kan. Hij valt op Tamara's intelligentie en stijl. Iets dat Amanda slechts zeer beperkt bezit.....
Ik zet de streams denk ik vaak uit en lurk dan hier. Ik ga anders helemaal stressen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zei ik gisteren al.Word weer zware week voor Huub en Lieke.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix hebben weer een TV momentje.
Naad: Ik hou van jou en zou je nooit willen veranderen, je bent goed zoals je bent.
Dennix: Ik hou ook van jou.
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix hebben weer een TV momentje.
Naad: Ik hou van jou en zou je nooit willen veranderen, je bent goed zoals je bent.
Dennix: Ik hou ook van jou.
![]()
Hihi, Jaap trekt dat niet hoor! Zou een mooie bak zijn, als Huub dat inderdaad gaat zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
Lieke stelt voor
"als het plan om Brian er uit te stemmen ter sprake komt, zeg dan gewoon"is dat ons plan? OK""
Daarmee zaai je dan twijfel dat het toch van Dennis en Jaap komt.
Wat denk je ,dat de bende van 5 manieren heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
Waarom wachten ze niet met eten tot iedereen aan tafel zit?
Hoe kon ik dat nu vergeten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat denk je ,dat de bende van 5 manieren heeft.
Zijn achter.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
Ow zie Nadia eens schransen van de blaadjes sla!!
Waarom zitten Huub en Lieke niet aan tafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |