'k Hoorde hem tijdens het eten koken voorbij komenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:14 schreef Desii het volgende:
Clank... jou brief is voorgelezen door Huubje
zo is huub...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij huub weet je het nooit.Dat vertrouwen dat hij maar blijft hebben in Jaap snap ik echt niet.Hoop dat er vanavond een hoop duidelijk word en dat er nu eens een bom onder de bende van 5 word gelegd.Desnoods zeggen dat de onderste in de poll eruit moet.
Ja verdorie ik kon niet meer op jou naam komenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Dreamboy het volgende:
De vader van Lieke wil niet naar de villa komen hij wil niet in beeld.
Dat wisten we al he?
Weer het bekende gezeur van Huub, de reden dat ik vaak een hekel aan hem heb. In plaats van Lieke gewoon in haar waarde te laten, moet Huub weer eens tegen z'n teammaatje z'n zin doordrijven ......quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft weer een persoonlijke mening die er niet toe doet. Hij wil de vader van Lieke niet veroordelen omdat hij niet in de kooi wil, maar het moet blijkbaar wel gezegd worden.
Ze heeft bijna van dat Britney Spears haar, je ziet trouwens heel goed dat haar eigen haar iets van 5 centimeter is, niet meer.quote:
Ik ben ook flabbergasted, aangezien ik hier iets anders lees... Oh nee, daar was ik al aan gewendquote:18:22 - Nadia wordt benijd door andere vrouwen...
De komst van de post maakt weer veel los bij de Miljonairs. Zo ontvangt Huub een brief van zijn ex-vriendin. Zij schrijft dat ze nog steeds achter zijn beslissing staat, maar dat ze soms wel terug denkt aan de leuke tijd die ze met Huub heeft gehad! Huub laat een traantje los bij het lezen van deze brief. Gelukkig kan hij het hier goed met Lieke over hebben en krijgt hij alle steun van haar. Bij Dennis en Nadia maakt de post andere gevoelens los. Nadia krijgt veel post over Dennis. In één van de brieven staat zelfs dat andere meiden haar benijden door het feit dat Dennis haar vriendje is. Ook valt erin te lezen dat Nadia moet stoppen met het proberen om Dennis te veranderen. Haar vriendje kan zijn geluk niet op, en Nadia is ‘flabergasted’…
Als ze het niet tangt, zit het ineens op de juiste lengte!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze is trouwens erg slecht geknipt... die pony is veel te lang, ziet er gewoon niet uit.
5 cm kroeskroeshaar ben ik bang voor..quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze heeft bijna van dat Britney Spears haar, je ziet trouwens heel goed dat haar eigen haar iets van 5 centimeter is, niet meer.
Huub ook, ze hebben dan ook het meest te verduren en werken het hardst.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef fredfik het volgende:
vind dat lieke er slecht uit ziet!!!
Ik wilde het net posten.En dan vanavond nog die ontslagronde bah.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef fredfik het volgende:
Ze zeggen ook net dat ze erg moe zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub ook, ze hebben dan ook het meest te verduren en werken het hardst.
Ze zien er allemaal rot uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef fredfik het volgende:
Intelligentie en vertrouwen op elkaar speelt hier zeker in mee..... Amanda weet onbewust dat ze Brian niet vertrouwen kan. Hij valt op Tamara's intelligentie en stijl. Iets dat Amanda slechts zeer beperkt bezit.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:54 schreef riri het volgende:
wat een verschil.....
brian en tamara
amanda zo jaloers als de pest als er ook maar iets met tamara te maken heeft
huub en lieke
een heel eerlijk open gesprek over hedda
zonder jaloersheid en valsheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |