quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef riri het volgende:
ze hebben een heel regelboek opgesteld waar de 5 zich aan moeten houden![]()
![]()
Jaap die leeft van tv momentje naar tv momentje...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:59 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu letterlijk : fuck de show dan maar!!!
Het Land van vijf Het Land van Ooit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel knap ..... De voltallige Ministerraad (3 man) van het Land van Vijf zit al weer een hele tijd te vergaderen over de Grondwet. Het wordt een waar boekwerk !
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
De bende van vijf
[afbeelding]
van links naar rechts: Amanda met haar geblondeerde stekeltjes, Brian die naar de kapper moet, mooie Nadia met haar krullenbol, Nerd Dennis, en natuurlijk Jaap in zijn boxershort
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel knap ..... De voltallige Ministerraad (3 man) van het Land van Vijf zit al weer een hele tijd te vergaderen over de Grondwet. Het wordt een waar boekwerk !
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
De bende van vijf
[afbeelding]
van links naar rechts: Amanda met haar geblondeerde stekeltjes, Brian die naar de kapper moet, mooie Nadia met haar krullenbol, Nerd Dennis, en natuurlijk Jaap in zijn boxershort
Het zijn een stelletje smeerlappen NIXLULen VETZAK en BWIAN.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:04 schreef riri het volgende:
Jaap heeft de scheiding al goed in zijn haa getrokken....nog een snorretje erbij......
Lieke dent dat hij verdrietig is, maar tranen komen niet altijd van verdriet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hedda heeft een superlieve brief geschreven.
Huub is geemotioneerd
Als je vrienden bent is dat toch normaal....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:07 schreef Meganog het volgende:
Waarom blijft die Hedda steeds contact zoeken als ze het zelf uitgemaakt heeft....?
Dat is het mooie van Huub en zijn familie of exen. Ze zijn zo close met elkaar, zelfs Hedda, die hij verlaten heeft voor DGK.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hedda heeft een superlieve brief geschreven.
Huub is geemotioneerd
Dat hele clubje vertrouwt elkaar niet meer. Daarom hebben ze die regels nodig. En een gezamelijke vijand (Huub en Lieke).quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef AnTjUh het volgende:
brian brengt amanda op de hoogte
amanda vertrouwd jaap en dennix niet
dat komt door een gesprek wat nadia met dennis heeft gehad en aan amanda heeft doorgeluld
JAAAAAAAAAAAA, wil ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH, streams aub weer op H en L
Ja hoorde hij net nog.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Huub weet nu toch dat Brian en Amanda het weten van dat neuken voor backup verhaal? Was hij toen ook nog aan het afluisteren?
Dan weet ie hoop ik dat het onbruikbaar is. Ik gun het Brian en Amanda niet om er luchtig op te reageren.quote:
Verwend kutkind is het.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt post van iemand die schrijft dat ze Dennix moet laten vallen als back up.
Naad: Kutpost.
Dat hoofd van Naad, priceless.
Ze is trouwens erg slecht geknipt... die pony is veel te lang, ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt post van iemand die schrijft dat ze Dennix moet laten vallen als back up.
Naad: Kutpost.
Dat hoofd van Naad, priceless.
[afbeelding]
Bij huub weet je het nooit.Dat vertrouwen dat hij maar blijft hebben in Jaap snap ik echt niet.Hoop dat er vanavond een hoop duidelijk word en dat er nu eens een bom onder de bende van 5 word gelegd.Desnoods zeggen dat de onderste in de poll eruit moet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan weet ie hoop ik dat het onbruikbaar is. Ik gun het Brian en Amanda niet om er luchtig op te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |