quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wilde gok: die smiley is een indicatie hoe jij zo netjes rond de 60 kilo blijft?![]()
Een ons? Joh, met een half grammetje is al genoeg pret te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Maar ik heb al jáááren geen weegschaal gezien dus het kan een onsje meer zijn...
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Een ons? Joh, met een half grammetje is al genoeg pret te maken.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je het de afgelopen jaren niet kon laten om met enige regelmaat vervelend te komen doen tegen Cali.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef Coos het volgende:
En waarom denk jij dat ik omdat ik niet meer op het autistenforum post dat ik niet meer zou leven?
A: je spreek niet tegen dat het een autistenforum is. (of zullen we het goede morgen enz. topic hier effe linken?)quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je het de afgelopen jaren niet kon laten om met enige regelmaat vervelend te komen doen tegen Cali.![]()
Nou, dat grammetje nootmuskaat heeft er anders ook behoorlijk ingehakt hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:13 schreef willem-jozef het volgende:
al die oldbies inmiddels opgerot?![]()
Wortelsap met een vleugje hennep...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:15 schreef willem-jozef het volgende:
hee hidi, ouwe oldbie, alles goed? wat drink je dan?![]()
That's my girl.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een pretsigaret...![]()
nee, maar het is niet mijn hond hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoi buuv, hond kwijt?
scuderia al woonruimte, of woon je nog onder de friese brug?
nog niet opgeknapt?quote:
Wel wat, en inmiddels wat gegeten dus niet meer misselijk, maar m'n hoofd voelt nog steeds een niet helemaal lekker.. Komt wel goed neem ik aan....quote:
Nee, momenteel bivakkeer ik in de paddokelder onder de platte stenen brug...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoi buuv, hond kwijt?
scuderia al woonruimte, of woon je nog onder de friese brug?
ach ja, misschien als je je zinnen wat verzetquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel wat, en inmiddels wat gegeten dus niet meer misselijk, maar m'n hoofd voelt nog steeds een niet helemaal lekker.. Komt wel goed neem ik aan....
Avond wjquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:15 schreef willem-jozef het volgende:
hee hidi, ouwe oldbie, alles goed? wat drink je dan?![]()
werk je voor een asiel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, maar het is niet mijn hond hoor...![]()
zoekt er iemand woonruimte in het friesche?
jo, neem ook ff een bakske..quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond wj![]()
ff wat eten, en dan koffie![]()
oja, die had ik je nog getipt, dacht ik...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, momenteel bivakkeer ik in de paddokelder onder de platte stenen brug...
Ik ga eens beginnen met douchen en opleuken... misschien pak ik wel heel riant uit en föhn ik m'n haar ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, misschien als je je zinnen wat verzet![]()
nee. lang verhaal...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werk je voor een asiel?
nee, die blowert in sc (ilona) woont in de buurt van alkmaar en gaf laatst aan dat ze een zwervend bestaan leidde. ik vroeg me af hoe en wat...![]()
toemaar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga eens beginnen met douchen en opleuken... misschien pak ik wel heel riant uit en föhn ik m'n haar ook
navond Soury!quote:
Heb ik net gedaan .. Ik heb aleen geen fohnquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga eens beginnen met douchen en opleuken... misschien pak ik wel heel riant uit en föhn ik m'n haar ook
Stimmt ja, ich möchte dich noch herzlich danken für deine fantastischen tipp käsejunge...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, die had ik je nog getipt, dacht ik...
ben je ook een bitch, buuv?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee. lang verhaal...
goeie tekst
you're wellcome. haal je een x op voor een bakkie...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Stimmt ja, ich möchte dich noch herzlich danken für deine fantastischen tipp käsejunge...![]()
moi?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je ook een bitch, buuv?
hoi muis, jij neemt die hond, begreep ik....![]()
jij moet wat doen aan je begrijpend lezen hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Uh mis ik wat? welke hondquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
WJ heeft wat moeite met begrijpend lezen...quote:
Ach geeft niks heb ik ook wel es last vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WJ heeft wat moeite met begrijpend lezen...![]()
![]()
navond nmnsquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goeienavond fokkers m/v
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |