quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:13 schreef willem-jozef het volgende:
al die oldbies inmiddels opgerot?![]()

Wortelsap met een vleugje hennep...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:15 schreef willem-jozef het volgende:
hee hidi, ouwe oldbie, alles goed? wat drink je dan?![]()

That's my girl.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een pretsigaret...![]()

nee, maar het is niet mijn hond hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoi buuv, hond kwijt?
scuderia al woonruimte, of woon je nog onder de friese brug?

nog niet opgeknapt?quote:

Wel wat, en inmiddels wat gegeten dus niet meer misselijk, maar m'n hoofd voelt nog steeds een niet helemaal lekker.. Komt wel goed neem ik aan....quote:

Nee, momenteel bivakkeer ik in de paddokelder onder de platte stenen brug...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoi buuv, hond kwijt?
scuderia al woonruimte, of woon je nog onder de friese brug?

ach ja, misschien als je je zinnen wat verzetquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel wat, en inmiddels wat gegeten dus niet meer misselijk, maar m'n hoofd voelt nog steeds een niet helemaal lekker.. Komt wel goed neem ik aan....

Avond wjquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:15 schreef willem-jozef het volgende:
hee hidi, ouwe oldbie, alles goed? wat drink je dan?![]()

werk je voor een asiel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, maar het is niet mijn hond hoor...![]()
zoekt er iemand woonruimte in het friesche?

jo, neem ook ff een bakske..quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond wj![]()
ff wat eten, en dan koffie![]()

oja, die had ik je nog getipt, dacht ik...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, momenteel bivakkeer ik in de paddokelder onder de platte stenen brug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |