Daarom deed ik hetquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ja dat werkt kuukske, gelijk boos doen.![]()
Ja wel goed. Ik heb heerlijk veel zin in het weekend. Lekker niets doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Kuukske
Hoe is het? Zin in het weekend?
Lekker hequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wel goed. Ik heb heerlijk veel zin in het weekend. Lekker niets doen.
Zometeen misschien nog even naar de Mediamarkt.. ik heb zin om geld uit te geven.
Ik heb geen zin om de stad in te fietsen met dit weer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker he
Kies dan wel een leuke winkel uit![]()
Je mag het ook aan mij geven, als je het zelfs aan MM wil spenderen, ben ik ook een mooi alternatief.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wel goed. Ik heb heerlijk veel zin in het weekend. Lekker niets doen.
Zometeen misschien nog even naar de Mediamarkt.. ik heb zin om geld uit te geven.
Niks d'r vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Je mag het ook aan mij geven, als je het zelfs aan MM wil spenderen, ben ik ook een mooi alternatief.
Welke zon?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat voorzichtige zonnetje bedoel je
Joechei!quote:
Die hier zo nu en dan iets doorkomtquote:
Mwoa, ik wil nog steeds een keer vroeg mn bed in deze weekquote:
Je hoeft toch niet tot laat te blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil nog steeds een keer vroeg mn bed in deze week
Neuh, van 6 tot 7 is denk ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet tot laat te blijven
Nette tijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, van 6 tot 7 is denk ik wel genoeg.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/125(...)_als_lustobject.html
Hč jammer
Schoenzolenslijtage-afschrijvingquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:03 schreef marcb1974 het volgende:vraag je wel extra reiskostenvergoeding aan dan
En jouw avatar?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mannen doen het helaas wel vaker dan andersom, misschien is het maar goed ook..
Gaat welquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Niets
Ja hoor, alles goed
En met jou?
Nopez, nog niet minder drukquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:Is het al iets minder druk op je werk?
En waarom gaan jullie niet een week weg, naar spanje oid, even zon happen.
Goed planquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef leonieke het volgende:
Zoiets heb ik ook in gedachtenIk moet tegen morgen normaalgezien een verjaardagscadeau hebben, maar als ik niets vind (du'uh) ga ik eens laten vallen of het misschien geen optie is om samen een weekendje weg te gaan en tot rust te komen.
Trustequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Ik val bijna in slaap voor mijn laptop
Tot morgen
gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel![]()
Moemaar gelukkig heb ik morgen weekend
(phille nog niet, die pas morgen om 13u en dat op zijn verjaardag
) Morgen toch proberen om wat uit te slapen. Ik zie er zelfs niet meer uit
Vandaag weer zo'n heerlijk compliment gekregen dat ik er versleten uitzie
Maar voor de rest: alles goed hoor
Een zakelijk belangrijk mailtje?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dag
tussen 9 en 5 ben je gewoon een beetje met je buro en je PC aan het slepen, om kwart over 5 check je even gauw of je internet het misschien eindelijk doet
God ja, nou geweldig
Je kijkt nog even heel gauw of je belangrijke mailtjes hebt, zal wel niet, en je staat al met je jas aan om te rennen naar de bus, en dan
Toch een belangrijk mailtje...
Oepz! Wanneer issie jarig?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:10 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens in bad. Straks mijn auto ophalen in de garage en ik zou echt nog dringend iets moeten vinden voor phille zijn verjaardag![]()
Neequote:Op zaterdag 29 september 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een zakelijk belangrijk mailtje?
Oeh, een lief belangrijk mailtje?quote:
Hoeft ook nietquote:
Dan is het alleen geen zelfonderzoek meer als jij het doet hequote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfonderzoek borsten zinloos.
Die lui snappen er maar weinig van. Pret is ook nuttig
JD had het er ook net over.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is het alleen geen zelfonderzoek meer als jij het doet he
Goed bezig Leoquote:
Ik heb nog steeds geen cadeau hoorquote:
Een leuke DVD TV serie. Een boek wat hij al lang wil hebben. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog steeds geen cadeau hoor
Echt geen flauw idee wat ik hem kan gevenDus moest iemand een schitterend idee hebben... laat maar komen, Grietje
Zie, mij zou je met zoiets een plezier kunnen doen, Friends serie bv, maar phillequote:Op zaterdag 29 september 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een leuke DVD TV serie. Een boek wat hij al lang wil hebben. Ofzoiets.
Ik zeg het hem straks door.quote:
Het wordt dan toch tijd dat het eindelijk begint door te dringen hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ze weet al lang wat ze hem gegeven gaat. Dat moet alleen nog even doordringen
Dan lees je maar terugquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het wordt dan toch tijd dat het eindelijk begint door te dringen hoor.
De tijd dringt namelijk![]()
Goede timing wel om ziek te wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zeg het hem straks door.
Ofwel geef ik hem een warmwaterkruik en een doos sinutab aangezien hij momenteel wat ziekjes is.
Of ik bak pannenkoeken of wafels ofzo.
Zie je, weeral eten![]()
Idd, de eerste week dat hij weer moet lesgeven. Na twee dagen had hij het al zitten. En dat heeft hij dus altijd tijdens de eerste week na het verlof, bij mij is het meestal de eerste week van het verlof. Ik ben er nog niet uit wat het minst erge isquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede timing wel om ziek te worden
Wafels
Minst erge? Tijdens het lesgeven natuurljikquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, de eerste week dat hij weer moet lesgeven. Na twee dagen had hij het al zitten. En dat heeft hij dus altijd tijdens de eerste week na het verlof, bij mij is het meestal de eerste week van het verlof. Ik ben er nog niet uit wat het minst erge is
Bwa, hij blijft wel werken hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minst erge? Tijdens het lesgeven natuurljik
Ach, misschien kan hij nog wat leerlingen aansteken. is het iig rustig tijdens zijn lessenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, hij blijft wel werken hoor
Als hij thuis blijft, moet hij de lessen toch inhalen... Ziek zijn heeft daar niet zoveel zin
nee, ontbijten met pannekoeken van gisterquote:
Ook heel lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ontbijten met pannekoeken van gister
Ik heb hem wel al gefeliciteerd hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon vanavond bij het inslapen: "Oh, oh ja, je was jarig he? Nou, kusWelterusten
"
![]()
Ik weet het van het kindje van mijn zusquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet ook niet wanneer al mijn neefjes precies jarig zijn hoor
Vertrekken op ons trouwfeest na het voorgerecht en een uur later terugkomen (als de soep al gepasseerd was), zich daar niet voor excuseren maar het als de normaalste zaak van de wereld beschouwen. Cadeau die we schoonbroer gegeven hebben op ons huwelijksfeest (hij was phille's getuige) heeft hij gewoon laten staan. De dag erop was zijn reactie "ah ja da kan zijn dat ik dat heb achtergelaten".quote:
oftewel, je doet niet wat je moet doen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik verveel me de tering. En ik heb genoeg te doen vandaag.
Het is voor de mensen die een cadeau hebben gegeven maar niet aanwezig konden zijn op ons feest. Ik vind het zelf overdreven, hoor, en vind het eigenlijk bijna jammer dat we er moeten bij zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, waarom zou je dan nog de moeite en geld investeren in een koffietafel, eigenlijk? En waarom zou je ze verder nog uitnodigen? Je weet van tevoren dat je daar niemand een plezier mee doet
Wie organiseert zoiets dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:46 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het zelf overdreven, hoor, en vind het eigenlijk bijna jammer dat we er moeten bij zijn
heir is het meet wat miezerigquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
en het giet pijpestelen hier. En dat zal wel zo blijven tot de spar dicht gaat
Mijn schoonouders.quote:
Hier regent het al heel de dagquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
heir is het meet wat miezerig
maar wel nat
De tering, waar bemoeien die zich mee?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn schoonouders.
Ik heb een paar keer aangegeven dat ik het niet nodig vind. Mensen die echt een cadeau willen geven voor ons huwelijk maar niet konden komen...tjah die kiezen daar toch zelf voor? Want nu zijn er blijkbaar ook mensen die morgen niet kunnen komen. Zo kun je blijven organiseren
Ze willen voor iedereen goed doen... Ik zou het me niet aantrekkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tering, waar bemoeien die zich mee?
is t alweer droog daar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan, dan zal het wel goedkomen
Het wordt vanzelf weer maandag
Ik ga even naar de Spar
Tijdens de wedstrijd iig nietquote:
En wat had je in gedachten? Ik weet nog niet wat we vanavond gaan eten dus misschien krijg ik wel lekkere ideeën op die manierquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
Irritante klote winkels altijd
Weet ik eindelijk wat ik wil gaan eten. hebben ze het niet meer
Op je skippybalquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe moet ik op het station komen dan?
Phad Thai met tijgergarnalen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat had je in gedachten? Ik weet nog niet wat we vanavond gaan eten dus misschien krijg ik wel lekkere ideeën op die manier
Geen Blijdorp meer voor jouquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
tijgergarnalen.
Dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Blijdorp meer voor jou
je kan niet zomaar alles met alles kruisen Marc![]()
Zou dat garnalinnetje nog kunnen lopen?
Hebben jullie daar in de supermarkt ook de producten van Conimex? Hier hebben ze fel gele verpakkingen.quote:
Zulke dingenquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie daar in de supermarkt ook de producten van Conimex? Hier hebben ze fel gele verpakkingen.
Tijd om een keer in Nederland te gaan shoppen danquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:56 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat wij dit hebben
Komt wel eens we bij Nederland aansluiten
Dat vind ik nou altijd wel leuk. Als ik ergens ben even naar de supermarkt. Kijken wat voor dingen ze daar dan weer hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:02 schreef leonieke het volgende:
Ik ga al niet graag winkelen in België
Ik doe het altijd in het buitenland. En dan er een spel van maken. Zoek de Nederlandse naam van deze fabrikant!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd wel leuk. Als ik ergens ben even naar de supermarkt. Kijken wat voor dingen ze daar dan weer hebben
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Dat vind ik nou altijd wel leuk. Als ik ergens ben even naar het station. Kijken wat voor dingen ze daar dan weer hebben
Eigenlijk niet zo raar als er ook geen tijgers op de plattegrond vermeld staan he.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
En ik was van de week in Burgers, daar heb ik geen tijgers gezien
En de dames ook niet geloof ik
Hoiquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo raar als er ook geen tijgers op de plattegrond vermeld staan he.![]()
Middag.![]()
O dat geloof ik best, maar nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En toch waren ze er de vorige keer
Leuke film.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
Transformers is best goed eigenlijk wel tot zover
Qutie.quote:
Hoi .quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
dwdd had een item dat ik gedaan had![]()
* Ynske schaamt zich diep
En wat heb jij gedaan danquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
dwdd had een item dat ik gedaan had![]()
* Ynske schaamt zich diep
Hij valt me 500% meequote:Op zaterdag 29 september 2007 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat geloof ik best, maar nu dus niet meer.
[..]
Leuke film.
quote:
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef Ynske het volgende:
ssst niet te hard roepen
er blijkt een inpunt van het sportjournaal niet geklopt te hebben
Krijg je daar problemen mee?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef Ynske het volgende:
ssst niet te hard roepen
er blijkt een inpunt van het sportjournaal niet geklopt te hebben
Goed mamquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:53 schreef Bengeltje het volgende:
m.a.w. Iedereen maandag duimen voor mij..![]()
Hierna komt Die Hard 4quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent wel wat laat met kijken he, tis bijna een film uit de oertijd.
die roze bloemquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:57 schreef Bengeltje het volgende:
O Ynske? aangezien je niet bij msn bent jij had toch die roze bloem op foto gezet
zou je me die kunnen sturen?
tissur?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we gaan trouwen is het afgelopen met TV-kijken en zo, hoor je me?
Die wat je zelf op canvas had laten drukken??? of zoiets, iig groter had laten afdrukken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
die roze bloem
ik heb wel meer roze bloemen gehad van de week.
ben nu op t werk dus kan nergens aan, maar zal eens voor je kijken van de week
die staat hierquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die wat je zelf op canvas had laten drukken??? of zoiets, iig groter had laten afdrukken.
dankje, als je dat voor me zou willen doen graag.![]()
Oh dat zijn klote dingen om te doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet een presentatie voorbereiden over wat er leuk is aan mij
Het viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is fok ook eigenlijk een kutsite de laatste tijd
de leuke topics bloeden dood, overal baggeridioten en kutklonen
Heb je al wat op papier?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet een presentatie voorbereiden over wat er leuk is aan mij
Idd, en we beginnen met fok?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:22 schreef Ynske het volgende:
doodschieten zeg ik je
Nee, ik vuns wel ff een powerpointje in elkaar met wat foto's van treinen of zoquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik vuns wel ff een powerpointje in elkaar met wat foto's van treinen of zo
Er is niet een "goed" of "fout" in dezequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
"wel ff" zegt ie.![]()
Zoiets is toch niet makkelijk?
Ik zal er ook eens een leuke bordjescollage bij kiezenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoor, powerpoint met wat trein foto's is zo gemaakt
en dan foto voor foto!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal er ook eens een leuke bordjescollage bij kiezen
True true, misschien vallen ze wel in slaap. Maak je ook een filmpje met geluid?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is niet een "goed" of "fout" in deze
ik zeg wie ik ben en wat ik kan en leuk vind. En als mensen dat niet zindt hebben die mensen Vette Pech
Allemaal met .1 sec per fotoquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan foto voor foto!
En dan 10 sec per foto!
Ik heb maar 10 minuten de tijd hoor, geen 6 uurquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan foto voor foto!
En dan 10 sec per foto!
Dat zou wat zijn jaquote:
en dan 1 foto er 2 keer in doen, en dan een prijsvraag houden wie de dubbele vindt!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn jaBen ik al weer dik 3 minuten onderweg
Gesloten, wat zijn dat voor rare actiesquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:06 schreef leonieke het volgende:
we zijn uit pure miserie (onze favo restaurantjes waren ofwel volzet ofwel gesloten) pitta gaan etenEen échte verjaardagsmaaltijd
Idd, jaarlijks verlofquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gesloten, wat zijn dat voor rare acties
Die zorgen maar dat de toko open is. Het jaar rondquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, jaarlijks verlofdie mensen moeten helemaal niet in verlof gaan en nu zeker niet
![]()
![]()
Een verkeerde denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Welke versie heb je nu?
2003.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Welke versie heb je nu?
Dat valt nog mee. Wacht maar tot je 2007 krijgt. Dat is pas heel andersquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2003.
Vroegah heel veel in 97, 2000 en XP gewerkt, maar tegenwoordig moet alles ineens anders
ja, dat heb ik ook gezien ja.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Wacht maar tot je 2007 krijgt. Dat is pas heel anders
Neh, komt visitequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor morgen?
Misschien mijn zwager nog voor de verjaardag van Nina (was 'ie vergetenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
Geen leuke visite?
Ja. Uitstel zou alleen uitstel van executie zijnquote:
beetje klooien met windows server 2003quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor morgen?
maar ik moet het nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou hetzelfde als Qu moeten doen, maar ik maak lekker een rondje met een trein
Kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar ik moet het niet
Heb ff een boekje te leen (70-290) om te kijken of het wat is
Dan maar meteen doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Uitstel zou alleen uitstel van executie zijn.
Waar ga je heen treinen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou hetzelfde als Qu moeten doen, maar ik maak lekker een rondje met een trein
Plaatjesmeneerquote:
Kan jij je dat ook al voorstellen jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
But then again... Ik kan me vrij weinig voorstellen. Nou ja, wat te doen met 18,4 miljoen, dat dan wél weer
.
Daarom. Doet ff zeer, maar dan hebben we het weer gehadquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij je dat ook al voorstellen ja
misschien ga ik wel de informatica in, dus op deze manier ff goedkoop snuffelen!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
But then again... Ik kan me vrij weinig voorstellen. Nou ja, wat te doen met 18,4 miljoen, dat dan wél weer
.
Lieverd, ik wens je veel succes, maar het zegt me geen ene moerquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien ga ik wel de informatica in, dus op deze manier ff goedkoop snuffelen!
Korfbal en SG...quote:
okquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Lieverd, ik wens je veel succes, maar het zegt me geen ene moer.
Laat mij nou ook 's een end in de ruimte lullen.
Hebben ze wat om mee te spelen hequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarom. Doet ff zeer, maar dan hebben we het weer gehad.
Beetje jammer wel dat de verbouwing nog zo overduidelijk aan de gang is.
Nou ja, zo duidelijk is het nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze wat om mee te spelen he
Oh die heb ik alquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef qu63 het volgende:
Heb ff een boekje te leen (70-290) om te kijken of het wat is
het is voor mij de eerste dat ik zo'n boek in mn handen hebquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die heb ik al
70-291 en 70-270 ook. Moet alleen nog steeds de 70-284
Iddquote:
hamster ontsnaptquote:Op zondag 30 september 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
pff wakker gemaakt worden door een knagende hamster naast je hoofd is niet tof
nee hij was in zijn andere kooi gekropen en hing aan een knabbelstaaf. die staaf kwam echter tegen de rand van de kooi aan, versterking van t geluid, en staat vlakbij mijn bedquote:
ah, dat valt dan nog mee.. als je je hamster eerst nog had moeten vangen was het nog wat erger geweest!quote:Op zondag 30 september 2007 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hij was in zijn andere kooi gekropen en hing aan een knabbelstaaf. die staaf kwam echter tegen de rand van de kooi aan, versterking van t geluid, en staat vlakbij mijn bed
quote:Op zondag 30 september 2007 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hij was in zijn andere kooi gekropen en hing aan een knabbelstaaf. die staaf kwam echter tegen de rand van de kooi aan, versterking van t geluid, en staat vlakbij mijn bed
Elleuw!!quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef qu63 het volgende:
van .DTS/.AC3 de (soort van) ID3-tag wijzigen?
quote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Hou eens op met linkjes plaatsen, dat is verwarrend.![]()
Middag.![]()
sorry!quote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Hou eens op met linkjes plaatsen, dat is verwarrend.![]()
Middag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |