Daarom deed ik hetquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ja dat werkt kuukske, gelijk boos doen.![]()
Ja wel goed. Ik heb heerlijk veel zin in het weekend. Lekker niets doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Kuukske
Hoe is het? Zin in het weekend?
Lekker hequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wel goed. Ik heb heerlijk veel zin in het weekend. Lekker niets doen.
Zometeen misschien nog even naar de Mediamarkt.. ik heb zin om geld uit te geven.
Ik heb geen zin om de stad in te fietsen met dit weer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker he
Kies dan wel een leuke winkel uit![]()
Je mag het ook aan mij geven, als je het zelfs aan MM wil spenderen, ben ik ook een mooi alternatief.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wel goed. Ik heb heerlijk veel zin in het weekend. Lekker niets doen.
Zometeen misschien nog even naar de Mediamarkt.. ik heb zin om geld uit te geven.
Niks d'r vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Je mag het ook aan mij geven, als je het zelfs aan MM wil spenderen, ben ik ook een mooi alternatief.
Welke zon?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat voorzichtige zonnetje bedoel je
Joechei!quote:
Die hier zo nu en dan iets doorkomtquote:
Mwoa, ik wil nog steeds een keer vroeg mn bed in deze weekquote:
Je hoeft toch niet tot laat te blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil nog steeds een keer vroeg mn bed in deze week
Neuh, van 6 tot 7 is denk ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet tot laat te blijven
Nette tijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, van 6 tot 7 is denk ik wel genoeg.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/125(...)_als_lustobject.html
Hè jammer
Schoenzolenslijtage-afschrijvingquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:03 schreef marcb1974 het volgende:vraag je wel extra reiskostenvergoeding aan dan
En jouw avatar?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mannen doen het helaas wel vaker dan andersom, misschien is het maar goed ook..
Gaat welquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Niets
Ja hoor, alles goed
En met jou?
Nopez, nog niet minder drukquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:Is het al iets minder druk op je werk?
En waarom gaan jullie niet een week weg, naar spanje oid, even zon happen.
Goed planquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef leonieke het volgende:
Zoiets heb ik ook in gedachtenIk moet tegen morgen normaalgezien een verjaardagscadeau hebben, maar als ik niets vind (du'uh) ga ik eens laten vallen of het misschien geen optie is om samen een weekendje weg te gaan en tot rust te komen.
Trustequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Ik val bijna in slaap voor mijn laptop
Tot morgen
gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel![]()
Moemaar gelukkig heb ik morgen weekend
(phille nog niet, die pas morgen om 13u en dat op zijn verjaardag
) Morgen toch proberen om wat uit te slapen. Ik zie er zelfs niet meer uit
Vandaag weer zo'n heerlijk compliment gekregen dat ik er versleten uitzie
Maar voor de rest: alles goed hoor
Een zakelijk belangrijk mailtje?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dag
tussen 9 en 5 ben je gewoon een beetje met je buro en je PC aan het slepen, om kwart over 5 check je even gauw of je internet het misschien eindelijk doet
God ja, nou geweldig
Je kijkt nog even heel gauw of je belangrijke mailtjes hebt, zal wel niet, en je staat al met je jas aan om te rennen naar de bus, en dan
Toch een belangrijk mailtje...
Oepz! Wanneer issie jarig?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:10 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens in bad. Straks mijn auto ophalen in de garage en ik zou echt nog dringend iets moeten vinden voor phille zijn verjaardag![]()
Neequote:Op zaterdag 29 september 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een zakelijk belangrijk mailtje?
Oeh, een lief belangrijk mailtje?quote:
Hoeft ook nietquote:
Dan is het alleen geen zelfonderzoek meer als jij het doet hequote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfonderzoek borsten zinloos.
Die lui snappen er maar weinig van. Pret is ook nuttig
JD had het er ook net over.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is het alleen geen zelfonderzoek meer als jij het doet he
Goed bezig Leoquote:
Ik heb nog steeds geen cadeau hoorquote:
Een leuke DVD TV serie. Een boek wat hij al lang wil hebben. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog steeds geen cadeau hoor
Echt geen flauw idee wat ik hem kan gevenDus moest iemand een schitterend idee hebben... laat maar komen, Grietje
Zie, mij zou je met zoiets een plezier kunnen doen, Friends serie bv, maar phillequote:Op zaterdag 29 september 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een leuke DVD TV serie. Een boek wat hij al lang wil hebben. Ofzoiets.
Ik zeg het hem straks door.quote:
Het wordt dan toch tijd dat het eindelijk begint door te dringen hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ze weet al lang wat ze hem gegeven gaat. Dat moet alleen nog even doordringen
Dan lees je maar terugquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het wordt dan toch tijd dat het eindelijk begint door te dringen hoor.
De tijd dringt namelijk![]()
Goede timing wel om ziek te wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zeg het hem straks door.
Ofwel geef ik hem een warmwaterkruik en een doos sinutab aangezien hij momenteel wat ziekjes is.
Of ik bak pannenkoeken of wafels ofzo.
Zie je, weeral eten![]()
Idd, de eerste week dat hij weer moet lesgeven. Na twee dagen had hij het al zitten. En dat heeft hij dus altijd tijdens de eerste week na het verlof, bij mij is het meestal de eerste week van het verlof. Ik ben er nog niet uit wat het minst erge isquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede timing wel om ziek te worden
Wafels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |