En Rayquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
niet doen geeft ongeluk! kijk maar naar mij en Heineken
Bij mij geeft het geluk let maar opquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
niet doen geeft ongeluk! kijk maar naar mij en Heineken
ok hoop het ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mij geeft het geluk let maar op![]()
Zal ik hem inkoppen: Kozakken Boysquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef DouweEgbert het volgende:
Komop jongens, waar is het geloof gebleven in ons Ajax?
We gaan al zeuren over bijgeloof, dat we anders niet gaan winnen morgen.
We hebben het toch over VVV?
Wanneer je er niet meer in gelooft dat we met gemak gaan winnen van VVV, is het ver zoek met je.
Het zijn toch geen ezels bij Ajax?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen: Kozakken Boys
Wel wat betreft voorrondes CL, maar ik denk wel dat we morgen aan kop staan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Het zijn toch geen ezels bij Ajax?
Multilanguage?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Rumille het volgende:
Als we dan toch punten verspelen morgen, zal ik ze met mijn (net gedownloade) FIFA 08 laten zien wat winnen is.
Ajax
Heb geen flauw idee.quote:
Multilanguage heeft Nederlands, de andere niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee.
Heb net het .iso bestand voor het mounten en dan moet ik kijken.
Maar hij doet het waarschijnlijk wel.
Ik wil toch Engels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:38 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Multilanguage heeft Nederlands, de andere niet.
wtfquote:Ten Cate: geen volwaardige selectie
In Het Parool liet Henk ten Cate weten dat het verwachtingspatroon omlaag moet. In zijn ogen is de doelstelling van het beleidsplan vorig seizoen al gehaald. ''Op dit moment hebben we gewoon geen volwaardige selectie. En het ziet er de voor de nabije toekomst vrij somber uit. Want het duurt nog wel even voordat iedereen terug is. Bovendien moet je met veel nieuwe spelers veel trainingsuren maken. Vorig seizoen hebben we ook pas in de tweede helft van het seizoen optimaal gepresteerd.''
Ten Cate vindt dat het verwachtingspatroon de komende periode vanwege de blessures omlaag geschroefd zou moeten worden. ''Bij andere clubs wordt moord en brand geschreeuwd als ze één speler missen, wij missen er negen.''
De doelstelling van het beleidsplan om eens in de twee jaar kampioen te worden is in de ogen van Ten Cate al gehaald vorig seizoen. ''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap. Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Dit jaar hoeft dat dus niet.. Lekker net als Groningen voor een plekkie bij de eerste 9.quote:. ''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap, Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Deens en Zweeds.quote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen.
FIFA 08 is installing.
Engels en nog 2 talen (geen idee welke dat waren).
Bij mij ook ^^ Even kijken straks of ik VVV kan inmaken. En hoe goed/slecht ze Ajax gemaakt hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen.
FIFA 08 is installing.
Engels en nog 2 talen (geen idee welke dat waren).
Euh.quote:Op zondag 30 september 2007 00:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
wtfDoelstellingen omlaag? Doelstellingen al behaald vorig jaar door mee te doen om het kampioenschap? Volgens mij was de doelstelling om ieder jaar mee te doen om het kampioenschap en 1x in de twee jaar kampioen te worden. Moet niet gekker worden zeg...
Ik zag het ook net. Hij mag meteen optieven met dit soort gelul.quote:Op zondag 30 september 2007 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, lees net nog even dat stukkie van Ten Cate. Wát een idioot. Ajax moet elk jaar meedoen om het kampioenschap. En dat hij zit te zeiken over geen volwaardige selectie; zijn beste speler heeft hij zelf weggepest. Dus niet zeiken over de selectie. Verder maken die blessures niks uit, aangezien we een aantal geweldige breedte-aankopen hebben gedaan. Die moeten deze blessures makkelijk opvangen. Ik verwacht dit seizoen dan ook niets minder dan de landstitel!
Hier ook. Ben er nu echt vandoor. Moet mijn trein halen. Poi poi poiquote:Op zondag 30 september 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
Ik ben zo brak als Frans kraanwater, echt niet te kort. En dan moet ik nog een hele wedstrijd uit zitten.. This better be worth it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |