Oh dat heb ik eens gehad nog voor ik de persoon uberhaupt ontmoette.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef liefie_ het volgende:
ik had voor de zomervakantie een date met een jongen die wel leuk leek...
begon ie op de eerste date over waar we samen heen zouden gaan op vakantie
parijs leek hem wel wat, de stad van de liefde
brrrr
Ik ga wel mee als je uit een vliegtuig springt dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:27 schreef dawg het volgende:
Ok. Veel plezier. Ik ga wel parachutespringen. Of bungeejumpen. Ergens in een warm oord.
Duosprong?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als je uit een vliegtuig springt dan.
Ach, dat hebben we dan gemeen met mannen, die praten ook graag over vrouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef dawg het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 'opmerkelijke' ervaring bij daten. En dat is dat vrouwen nogal graag over zichzelf praten.
Zo. Nu jullie.
Dit herken ik zoooo goed. Dat heb ik ook al eens gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Ach, dat hebben we dan gemeen met mannen, die praten ook graag over vrouwen![]()
Ik heb ook wel een minder prettige date ervaring. Het probleem daar was gewoon de date zelf (hij dus, het ligt natuurlijk altijd aan de ander!). Ik kan niet zo goed tegen mannen zonder duidelijke eigen mening en hij was echt het type softe teddybeer.... (vervelende pluizige bijkomstigheid was dat zijn borsthaar boven de boord van z'n shirt uitkwam) Daarbij had ie de uitstraling geen uitstraling en een paar van die droopy ogen.... Ik had 't na 1,5 nanoseconden al gehad
![]()
Toen heb ik (slecht slecht) op de wc maar een vriendin gebeld of ze me met een hele slechte smoes terug kon bellen...![]()
doortrapt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Ach, dat hebben we dan gemeen met mannen, die praten ook graag over vrouwen![]()
Ik heb ook wel een minder prettige date ervaring. Het probleem daar was gewoon de date zelf (hij dus, het ligt natuurlijk altijd aan de ander!). Ik kan niet zo goed tegen mannen zonder duidelijke eigen mening en hij was echt het type softe teddybeer.... (vervelende pluizige bijkomstigheid was dat zijn borsthaar boven de boord van z'n shirt uitkwam) Daarbij had ie de uitstraling geen uitstraling en een paar van die droopy ogen.... Ik had 't na 1,5 nanoseconden al gehad
![]()
Toen heb ik (slecht slecht) op de wc maar een vriendin gebeld of ze me met een hele slechte smoes terug kon bellen...![]()
hoe vaak zou dat nou voorkomen tijdens eerste dates...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit herken ik zoooo goed. Dat heb ik ook al eens gedaan.
Dat kan ook. Het is denk ik vooral de insteek waarmee je iemand op date vraagt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar dat bedoel ik
dat het dus minder belangrijk word dus dat er minder druk op ligt zodat je meer mensen uit vraag en vaker gaat en dus meer mensen ontmoet en ook mensen die je anders niet snel beter zou leren kennen
vrouwen die, bij elke stilte die valt, het nodig vinden dan maar iets over zichzelf te vertellen wat totaal niet interessant is, of aansluit bij het voorgaande gesprek...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef dawg het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 'opmerkelijke' ervaring bij daten. En dat is dat vrouwen nogal graag over zichzelf praten.
Zo. Nu jullie.
Als je het allebei tegelijk doet, kan het ongemakkelijke stiltes veroorzaken. Als de ander het nauwelijks doorheeft en jij maar op de juiste momenten ja, nee en hm-hm weet op te gooien, kan je altijd nog overkomen als iemand die goed kan luisterenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:12 schreef Abbadon het volgende:
is het lullig om tijdens een date af en toe gewoon een tijdje je mond te houden en te kijken wat er gebeurt?![]()
interesse is zo makkelijk te fakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je het allebei tegelijk doet, kan het ongemakkelijke stiltes veroorzaken. Als de ander het nauwelijks doorheeft en jij maar op de juiste momenten ja, nee en hm-hm weet op te gooien, kan je altijd nog overkomen als iemand die goed kan luisteren.
Liefde is het comfortabel kunnen delen van een stilte, om maar een gevleugelde uitspraak te citeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Abbadon het volgende:
maar zonder gekheid, ik vind stiltes eigenlijk zelden ongemakkelijk....ik heb de neiging m'n mond te houden als ik niet zo heel veel toe te voegen heb![]()
maar, zoals Gandhi al zei, het comfortabel delen van een stilte is nog geen liefdequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:26 schreef Litpho het volgende:
Liefde is het comfortabel kunnen delen van een stilte, om maar een gevleugelde uitspraak te citeren.
Goede test dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |