abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53646342
ik had voor de zomervakantie een date met een jongen die wel leuk leek...
begon ie op de eerste date over waar we samen heen zouden gaan op vakantie
parijs leek hem wel wat, de stad van de liefde
brrrr
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53646366
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef liefie_ het volgende:
ik had voor de zomervakantie een date met een jongen die wel leuk leek...
begon ie op de eerste date over waar we samen heen zouden gaan op vakantie
parijs leek hem wel wat, de stad van de liefde
brrrr
Oh dat heb ik eens gehad nog voor ik de persoon uberhaupt ontmoette.
Eng is dat ja.
pi_53646433
wie gaat er met me mee naar parijs?
pi_53646477
Fokmeet onder de eiffeltoren.
pi_53646499
ik heb eigenlijk nooit iets gehad wat ik zelf een date noem...
ging gewoon relaxed met meisjes om, meestal in gezelschap en pas met zn tweeen als er al iets verder was gebeurd... :s
pi_53646549
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Fokmeet onder de eiffeltoren.
singles in de stad der liefde!!
pi_53646640
Ik heb ook eens een date gehad met iemand die echt heel erg stonk. Echt zo erg dat ik in mijn auto een raampje open moest draaien omdat ik anders doodging ongeveer.
pi_53646641
Ok. Veel plezier. Ik ga wel parachutespringen. Of bungeejumpen. Ergens in een warm oord.
pi_53646661
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:27 schreef dawg het volgende:
Ok. Veel plezier. Ik ga wel parachutespringen. Of bungeejumpen. Ergens in een warm oord.
Ik ga wel mee als je uit een vliegtuig springt dan.
pi_53646691
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ik ga wel mee als je uit een vliegtuig springt dan.
Duosprong?
pi_53646822
Ja man, romantisch
pi_53646850
Maar even ontopic weer. Uw datedrama's mensen? Ja? Kom op! Juicy details!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:44:01 #163
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53647087
Ik date vrijwel nooit, maar ik was ooit zo stom om een vriend te vergezellen tijdens 'n double-date. Hij wilde niet alleen gaan en ik had zin in een avond uit zonder verplichtingen.

Het voelde bijna alsof m'n vriend dat meisje verteld had dat we gingen trouwen. Ik heb me echt een hele tijd ongemakkelijk gevoeld daar en het leuke was dat ik het nog het beste kon vinden met het meisje waarop m'n vriend z'n zinnen had gezet en die was de enige die ook inzag dat ik mee moest als slachtoffer.

Double-dates hoe heb ik ooit zo stom kunnen zijn.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:23:31 #164
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_53648275
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef dawg het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 'opmerkelijke' ervaring bij daten. En dat is dat vrouwen nogal graag over zichzelf praten.

Zo. Nu jullie.
Ach, dat hebben we dan gemeen met mannen, die praten ook graag over vrouwen

Ik heb ook wel een minder prettige date ervaring. Het probleem daar was gewoon de date zelf (hij dus, het ligt natuurlijk altijd aan de ander!). Ik kan niet zo goed tegen mannen zonder duidelijke eigen mening en hij was echt het type softe teddybeer.... (vervelende pluizige bijkomstigheid was dat zijn borsthaar boven de boord van z'n shirt uitkwam ) Daarbij had ie de uitstraling geen uitstraling en een paar van die droopy ogen.... Ik had 't na 1,5 nanoseconden al gehad
Toen heb ik (slecht slecht) op de wc maar een vriendin gebeld of ze me met een hele slechte smoes terug kon bellen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_53648322
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb ook wel een minder prettige date ervaring. Het probleem daar was gewoon de date zelf (hij dus, het ligt natuurlijk altijd aan de ander!). Ik kan niet zo goed tegen mannen zonder duidelijke eigen mening en hij was echt het type softe teddybeer.... (vervelende pluizige bijkomstigheid was dat zijn borsthaar boven de boord van z'n shirt uitkwam ) Daarbij had ie de uitstraling geen uitstraling en een paar van die droopy ogen.... Ik had 't na 1,5 nanoseconden al gehad
Toen heb ik (slecht slecht) op de wc maar een vriendin gebeld of ze me met een hele slechte smoes terug kon bellen...
Dit herken ik zoooo goed. Dat heb ik ook al eens gedaan.
pi_53648750
ik kwam laatst achter iets dat ik best raar vond....
ik ontmoette een meisje dat ik alleen kende qua uiterlijk van een foto op internet en ze zag er totaal anders uit, maar ik kon me wel voorstellen dat die foto (waarop ze erg mooi was) van haar was genomen...
haar uitstraling was wel perfect en de gesprekken leuk, maar die eerste teleurstelling was best groot...
na een tweede ontmoeting hebben we (ik) besloten om niet op amoreus vlak door te gaan....
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:07:53 #167
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53649585
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef Lips het volgende:

[..]

doortrapt!
is mijn mening

tevens tvp want immers weer trug in den lande.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:09:41 #168
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53649644
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef BloodyLotte het volgende:

Dit herken ik zoooo goed. Dat heb ik ook al eens gedaan.
hoe vaak zou dat nou voorkomen tijdens eerste dates...
1. dame moet spontaan naar wc;
2. vlak na wc-bezoek wordt dame gebeld;
3. als gevolg van telefoontje moet dame spontaan ineens vroeg afhaken...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:44:01 #169
101353 mrbox
Miep miep
pi_53652738
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:27 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ja maar dat bedoel ik
dat het dus minder belangrijk word dus dat er minder druk op ligt zodat je meer mensen uit vraag en vaker gaat en dus meer mensen ontmoet en ook mensen die je anders niet snel beter zou leren kennen
Dat kan ook. Het is denk ik vooral de insteek waarmee je iemand op date vraagt.
Je kan er zelf weinig tot heel veel van gaan maken, komt toch uiteindelijk neer op 2 mensen die samen een leuke tijd willen hebben
Of denk ik nu te simpel

Heb zelf niet echt "ramp" verhalen.... nou ja een keer aangeschoten geworden maar had z'n goede afloop
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:12:37 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53656168
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef dawg het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 'opmerkelijke' ervaring bij daten. En dat is dat vrouwen nogal graag over zichzelf praten.

Zo. Nu jullie.
vrouwen die, bij elke stilte die valt, het nodig vinden dan maar iets over zichzelf te vertellen wat totaal niet interessant is, of aansluit bij het voorgaande gesprek...

is het lullig om tijdens een date af en toe gewoon een tijdje je mond te houden en te kijken wat er gebeurt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53656250
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:12 schreef Abbadon het volgende:
is het lullig om tijdens een date af en toe gewoon een tijdje je mond te houden en te kijken wat er gebeurt?
Als je het allebei tegelijk doet, kan het ongemakkelijke stiltes veroorzaken. Als de ander het nauwelijks doorheeft en jij maar op de juiste momenten ja, nee en hm-hm weet op te gooien, kan je altijd nog overkomen als iemand die goed kan luisteren .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:19:40 #172
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53656433
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als je het allebei tegelijk doet, kan het ongemakkelijke stiltes veroorzaken. Als de ander het nauwelijks doorheeft en jij maar op de juiste momenten ja, nee en hm-hm weet op te gooien, kan je altijd nog overkomen als iemand die goed kan luisteren .
interesse is zo makkelijk te faken

maar zonder gekheid, ik vind stiltes eigenlijk zelden ongemakkelijk....ik heb de neiging m'n mond te houden als ik niet zo heel veel toe te voegen heb
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53656650
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Abbadon het volgende:
maar zonder gekheid, ik vind stiltes eigenlijk zelden ongemakkelijk....ik heb de neiging m'n mond te houden als ik niet zo heel veel toe te voegen heb
Liefde is het comfortabel kunnen delen van een stilte, om maar een gevleugelde uitspraak te citeren.

Goede test dus .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_53656654
vaak weet ik al na 1 minuut of een zogenaamde "date" iets kan worden of niet....
maar ik probeer het alktijd gezellig te houden....
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:32:45 #175
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53656843
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:26 schreef Litpho het volgende:

Liefde is het comfortabel kunnen delen van een stilte, om maar een gevleugelde uitspraak te citeren.

Goede test dus .
maar, zoals Gandhi al zei, het comfortabel delen van een stilte is nog geen liefde

(hoewel Gandhi het over een hongerstaking had, en niet over stilte...en het ook niet over liefde had...en het woord confortabel volgens mij ook niet in de zin voorkwam, nu ik er over nadenk.... maar goed, als het idee maar duidelijk is...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')