abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53618766
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef Q. het volgende:
Ik ben weer eens in een stadium dat ik mijn single-heid helemaal zat ben. Er is alleen zo weinig wat ik er aan kan doen. .
Ik heb dat stadium al een tijdje niet meer ‘’bereikt’’, soms denk ik zelfs weleens, als er weereens een maatje zit te zeiken over het feit dat ik niet mee naar 1 of andere duistere kroeg vol met ‘’wijvuh’’ ga, dat ik TE gewend ben geworden aan mijn single-heid.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_53621719
Ik ben vandaag nog steeds vrijgezel, en begin het nu zelfs wel leuk te vinden
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:43:57 #103
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53622040
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:29 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben vandaag nog steeds vrijgezel, en begin het nu zelfs wel leuk te vinden

Vrijgezel zijn is bijna net zo leuk als een relatie hebben.
Soms misschien wel leuker, maar soms ook niet.
pi_53623106
Effe opgeschoond mensen. Laten we niet SCen.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:28:14 #105
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_53623181
* meld zich present
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:07:28 #106
136780 Nosh
hurpdurp
pi_53626694
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 02:15 schreef Friek_ het volgende:
Dat vergelijken doe je onbewust overal bij, niet alleen bij je exen oid. Zeker als je bepaald gedrag bij haar of hem ziet dat je precies doet herinneren aan diegene.

Bij mij is het keer op keer smerig manipulatiegedrag trouwens.
Nyum nyum. .

Ik heb het veel minder overigens, maar dat is omdat ik ook amper écht full-blown relaties heb gehad. Best een zegen op dat gebied, als ik enkelen mag geloven scheelt het me een héleboel trauma's, littekens en huilbuien als bepaalde dingen omhoog komen. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:36:31 #107
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53627438
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:07 schreef Nosh het volgende:

[..]

Nyum nyum. .

Ik heb het veel minder overigens, maar dat is omdat ik ook amper écht full-blown relaties heb gehad. Best een zegen op dat gebied, als ik enkelen mag geloven scheelt het me een héleboel trauma's, littekens en huilbuien als bepaalde dingen omhoog komen. .

Dat is ook mijn geluk opzich Ik heb geen echte langdurige relatie gehad en de trauma's zijn ook beperkt gebleven

Maar ik blijf meisjes toch nog altijd vergelijken met meisjes die ik vroeger echt helemaal geweldig vond.
pi_53627913
ik zat te denken he
zou het vinden van een partner niet makkelijker worden als we zeg maar gaan daten als amerikanen?
die daten met alles wat los en vast zit en ik heb t idee dat het hier in nederland meer is zo van ik heb al intresse in je zullen we dan daten?
zo schakel je bij voorbaat volgens mij al een boel mensen uit
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53627957
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:54 schreef liefie_ het volgende:
ik zat te denken he
zou het vinden van een partner niet makkelijker worden als we zeg maar gaan daten als amerikanen?
Het hele "ik moet deze trui dragen op de derde date en je mag eventueel een zoentje vragen op de tweede date"-circus? Ja, dat is echt een goed idee .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_53628055
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:56 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het hele "ik moet deze trui dragen op de derde date en je mag eventueel een zoentje vragen op de tweede date"-circus? Ja, dat is echt een goed idee .
dat bedoel ik niet
ik bedoel meer en vaker
en het minder zien als iets groots
pi_53628400
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Als je hier een keer een date hebt is dat al heel wat, en zijn er ook meestal wel verwachtingen.
Daar stelt het niet zoveel voor.
Maar waar haal je al die mensen vandaan om mee te daten?
pi_53628458
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:11 schreef Lollifant het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Als je hier een keer een date hebt is dat al heel wat, en zijn er ook meestal wel verwachtingen.
Daar stelt het niet zoveel voor.
Maar waar haal je al die mensen vandaan om mee te daten?
ja dat weet ik ook niet precies
maar misschien dat mensen elkaar ook eerder mee uit vragen als het een minder groot iets is?
dan zou je elkaar bij wijze van spreken al bij de bushalte of in de supermakt kunnen ontmoeten
(en volgens mij gaat het daar ook zo... iig toen ik in amerika was werd ik mee uitgevraagd in een supermarkt en in de tv series gaat het ook zo hoewel dat natuurlijk niet de waarheid hoeft te zijn)
pi_53628916
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ja dat weet ik ook niet precies
maar misschien dat mensen elkaar ook eerder mee uit vragen als het een minder groot iets is?
dan zou je elkaar bij wijze van spreken al bij de bushalte of in de supermakt kunnen ontmoeten
(en volgens mij gaat het daar ook zo... iig toen ik in amerika was werd ik mee uitgevraagd in een supermarkt en in de tv series gaat het ook zo hoewel dat natuurlijk niet de waarheid hoeft te zijn)
Oh dat zou wel leuk zijn ja! Je hebt wel eens van die momenten dat je een leuk iemand ziet op straat, dat je naar elkaar glimlacht, maar dan toch doorloopt. Als het gewoon normaal zou zijn om diegene meteen mee uit te vragen..
pi_53628957
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:23 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Oh dat zou wel leuk zijn ja! Je hebt wel eens van die momenten dat je een leuk iemand ziet op straat, dat je naar elkaar glimlacht, maar dan toch doorloopt. Als het gewoon normaal zou zijn om diegene meteen mee uit te vragen..
ja dan vergroot je je kansen!

maar ik gok dat het ons zo niet gaat lukken om dat door te voeren in nederland
pi_53629129
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee jammer... terwijl we voor de rest wel alles uit Amerika overnemen, en dit kan dan weer niet!
pi_53629280
idd!

jammer...
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:34:57 #117
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53629327
Sinds wanneer is daten dan een "groot" iets? Denk dat je beter vaker kunt afspreken zonder de intentie "date". Dat haalt de druk eraf en zo zie je meer de mens achter het masker. Maar eigenlijk zou je helemaal niet per se "vaker" moeten daten, want hoe meer je date, hoe meer je erachter komt dat de meeste mensen je aandacht en tijd niet waard zijn.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53629397
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef Shitonya het volgende:
Sinds wanneer is daten dan een "groot" iets? Denk dat je beter vaker kunt afspreken zonder de intentie "date". Dat haalt de druk eraf en zo zie je meer de mens achter het masker. Maar eigenlijk zou je helemaal niet per se "vaker" moeten daten, want hoe meer je date, hoe meer je erachter komt dat de meeste mensen je aandacht en tijd niet waard zijn.
dat is bijna wat ik zeg
behalve dan dat jij je gewoonlijke pessimistische draai er aan geeft no offence
en volgens mij is daten in nederland wel een groot iets
groter dan in bv amerika
(oke kleiner dan in bv iran maar toch)
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:37:04 #119
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53629399
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Doorvoeren.. Het is een instelling/houding van Nederlanders. In Amerika is het dood normaal elkaar snel uit te vragen misschien, maar in Nederland is meer sprake van onzekerheid, schaamte en kieskeurigheid. Zoiets kun je simpelweg niet "doorvoeren". En nog meer daten komt nogal wanhopig over...
pi_53629454
Ben ook alweer een tijdje alleen...vind het niet erg ik vermaak me erg goed
Ga ook niet op zoek naar iemand...ik denk dat ik vanzelf wel iemand tegen kom! Als je opzoek gaat vind je het toch niet...net zoals je een specifiek ergens voor gaat winkelen...dan vind je het vaak ook niet! (tenminste ik niet ) misschien een beetje rare vergelijking
pi_53629477
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Doorvoeren.. Het is een instelling/houding van Nederlanders. In Amerika is het dood normaal elkaar snel uit te vragen misschien, maar in Nederland is meer sprake van onzekerheid, schaamte en kieskeurigheid. Zoiets kun je simpelweg niet "doorvoeren". En nog meer daten komt nogal wanhopig over...
wederom: dat zeg ik!

en hoezo wanhopiger?
het is gewoon een andere manier om meer mensen te leren kennen
omdat "daten" dan niet meer zo'n groot iets is houdt het niet meer in dan iets drinken/eten weet ik wat met iemand die je nog niet goed kent en dan beter kunt leren kennen
dan kun je altijd nog kijken hoe of wat
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:54:51 #122
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53630092
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wederom: dat zeg ik!

en hoezo wanhopiger?
het is gewoon een andere manier om meer mensen te leren kennen
omdat "daten" dan niet meer zo'n groot iets is houdt het niet meer in dan iets drinken/eten weet ik wat met iemand die je nog niet goed kent en dan beter kunt leren kennen
dan kun je altijd nog kijken hoe of wat
Ik vind daten toch iets totaal anders dan gewoon met iemand wat afspreken die je nog niet ( goed ) kent. Bij een date doe je meer moeite dan bij gewoon afspreken. Bij een date zie je meer een potentiele partner dan gewoon "iemand" die je gewoon beter wilt leren kennen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:57:42 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53630213
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:
bij de bushalte

maar zo kan het best werken toch? een date is net zo groot als je het zelf maakt...verwachting is alles...

maar om nou met alles wat lost en vast zit te daten
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53630221
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Ik vind daten toch iets totaal anders dan gewoon met iemand wat afspreken die je nog niet ( goed ) kent. Bij een date doe je meer moeite dan bij gewoon afspreken. Bij een date zie je meer een potentiele partner dan gewoon "iemand" die je gewoon beter wilt leren kennen.
ja kijk dat was dus mijn punt
als we daten iets minder groot maken dus minder als iets speciaals zien waar je moeite voor doet ontmoet je misschien meer mensen en leer je misschien meer mensen op een andere manier kennen
pi_53631762
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:00 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat bedoel ik niet
ik bedoel meer en vaker
en het minder zien als iets groots
Dat lukt mij toch niet.
Ik sta 's morgen te stuiteren "omg wat moet ik aaaan?" en dan loopt het uiteindelijk toch uit op een drama waar sex & the city nog inspiratie van kan krijgen. it's all overrated baby. die echte dates dan, ik hou meer van een casual get together met koffie en dan wel zien waar het schip strandt. no pressure!
pi_53631857
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:17 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Dat lukt mij toch niet.
Ik sta 's morgen te stuiteren "omg wat moet ik aaaan?" en dan loopt het uiteindelijk toch uit op een drama waar sex & the city nog inspiratie van kan krijgen. it's all overrated baby. die echte dates dan, ik hou meer van een casual get together met koffie en dan wel zien waar het schip strandt. no pressure!
ja maar dat bedoel ik
dat het dus minder belangrijk word dus dat er minder druk op ligt zodat je meer mensen uit vraag en vaker gaat en dus meer mensen ontmoet en ook mensen die je anders niet snel beter zou leren kennen
pi_53632281
Ja dat zou veel fijner zijn. Scheelt ook drama achteraf als het niet succesvol was.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:34:13 #128
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53642341
in theorie makkelijk....in de praktijk niet...de enige die verantwoordelijk is voor die druk ben je zelf...je vind iemand leuk, kennelijk, dus krijg je automatisch verwachtingen...en hoe leuker iemand lijkt, des te belangrijker maak je het voor jezelf, hoe hard je ook tegen jezelf zegt dat het niet zo belangrijk is, en dat je je niet te druk moet maken...

wat misschien wel werkt is uitgaan met mensen die je niet kent...of mensen die je niet leuk vindt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53643806
Wat verstaan jullie eigenlijk onder 'een date'? Ik zie dan echt de situatie voor me waarbij je iemand tegenkwam tijdens het uitgaan, nummers hebt uitgewisseld om vervolgens de volgende week in de avonduren ergens af te spreken (om eventueel wat te gaan doen).

Ik heb het er persoonlijk ook niet zo op trouwens. Lijkt me ook verschrikkelijk om van die gemaakte 'getting-to-know-you'-gesprekken te moeten houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2007 02:15:10 ]
pi_53644302
Ik ga donderdag bij een jongen eten. Niet dat ik dat als een date zie, want ik ken 'm al een aantal jaar.

En die gemaakte gesprekken ja "waar ben je opgegroeid?" blablabla.Vreselijk!
pi_53644708
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Wat verstaan jullie eigenlijk onder 'een date'? Ik zie dan echt de situatie voor me waarbij je iemand tegenkwam tijdens het uitgaan, nummers hebt uitgewisseld en vervolgens de volgende week in de avonduren ergens af te spreken (om eventueel wat te gaan doen).

Ik heb het er persoonlijk ook niet zo op trouwens. Lijkt me ook verschrikkelijk om van die gemaakte 'getting-to-know-you'-gesprekken moet houden.
Ja dat versta ik er wel onder ja Die eerste gesprekken zijn wel een beetje vervelend inderdaad, maar je kan wel snel merken of het echt klikt, of dat de gesprekken elke keer stilvallen.
pi_53644782
Het is ook belangrijk dat je samen gewoon je bek kunt houden. En dat het dan niet ongemakkelijk is. Natuurlijk niet de hele avond samen autisten, maar gewoon, dat als het even stil is, het niet kut is.
pi_53644934
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is ook belangrijk dat je samen gewoon je bek kunt houden. En dat het dan niet ongemakkelijk is. Natuurlijk niet de hele avond samen autisten, maar gewoon, dat als het even stil is, het niet kut is.
Helemaal mee eens. Al kreeg ik wel even een Pulp Fiction-idee erbij.
pi_53644953
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Al kreeg ik wel even een Pulp Fiction-idee erbij.
Hahaha, ja daar moest ik ook aan denken toen ik het getypt had.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:33:51 #135
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53645333
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Sommige mensen kunnen dat echt niet Ik vind het heerlijk om even, samen, van een stilte te genieten. Maar iemand waar ik laatst 'n date mee had die bleef maar slechte onderwerpen aankaarten om "de stilte te doorbreken"
pi_53645591
Jaaa tuurlijk dat is ook weer zo! Maar dan idd wel zo dat het gewoon fijn is, en niet ongemakkelijk! Mensen die praten om te praten zijn irritant.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:51:14 #137
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53645716
Met een goede vriendin van mij kan ik altijd heerlijk stil zijn en dan begrijpen we elkaar nog precies. Het wordt echter wel eens tijd dat ze bij haar vriend weggaat
pi_53645727
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen dat echt niet Ik vind het heerlijk om even, samen, van een stilte te genieten. Maar iemand waar ik laatst 'n date mee had die bleef maar slechte onderwerpen aankaarten om "de stilte te doorbreken"
En dan gaan trommelen op tafel ofzo Dat is echt dramatisch.
pi_53645861
Haha ja of steeds zeggen "Dus..." of "Jaja..." of "Tiswat!"
pi_53645882
Ooooh wat erg is dat ja! Ga dan gewoon weg ofzo.
pi_53645933
Echt, wat voor gasten daten jullie?
pi_53645989
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:01 schreef dawg het volgende:
Echt, wat voor gasten daten jullie?
denk je dat dat de ergste date verhalen zijn?
ik weet zeker dat alle dames hier je wel iets kunnen vertellen waarvan je denkt
pi_53646031
Oh ik heb echt verhalen waar je van gaat huilen van het lachen. En dan date ik bijna nooit, moet je nagaan.
pi_53646043
Haha ja sommige mensen lijken heel leuk, maar op een avondje uit veranderen ze ineens in hele rare types.

Maar BloodyLotte: Vertel eens wat meer over die jongen waar je gaat eten? Geen potentieel vriendje??
pi_53646068
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ik heb echt verhalen waar je van gaat huilen van het lachen. En dan date ik bijna nooit, moet je nagaan.
Vertel!! Ik heb zelf eigenlijk weinig spannende verhalen over daten, zo vaak ook niet gedaan.
pi_53646125
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Lollifant het volgende:
Haha ja sommige mensen lijken heel leuk, maar op een avondje uit veranderen ze ineens in hele rare types.

Maar BloodyLotte: Vertel eens wat meer over die jongen waar je gaat eten? Geen potentieel vriendje??
Weet ik veel. Zo kijk ik er helemaal niet naar. Ik ken 'm al jaren via m'n ex, we hingen in dezelfde scene rond. Zelfs eens met hem en mijn ex naar de Petrol in Antwerpen geweest. We spraken bijna nooit, tot voor kort dus. Hij is heel aardig Ik denk dat dat 't ook gewoon is, gewoon bijkletsen en hopen dat hij me niet vergiftigt met zijn kookkunsten.
pi_53646136
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

denk je dat dat de ergste date verhalen zijn?
ik weet zeker dat alle dames hier je wel iets kunnen vertellen waarvan je denkt
Kom maar op. Ik wil wel even lachen.
pi_53646184
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Vertel!! Ik heb zelf eigenlijk weinig spannende verhalen over daten, zo vaak ook niet gedaan.
Oh ik ga zo gehaat worden als ik dat hier post.
pi_53646285
Ik kan er wel eentje noemen. Jaaaaren geleden kwam er eens een jongen bij mij thuis langs die ik kende via een vriendin van m'n moeder. Het regende keihard en hij kwam op zijn snorfiets (ja, snorfiets). Hij was ZEIKNAT van de regen, kreeg kleren van mijn vader aan (waar hij 3x in pastte). Hij was hooguit 1,60m (vergeleken bij mijn 1.75m). Had niks te melden behalve dingen als "ik heb al 200 vriendinnen gehad" ('t menneke was net 16 ofzo). Na even doorvragen bleek dat hij iedereen waar hij mee gezoend had in de kroeg of mee gekletst had daartoe rekende. En hij kon alleen maar over zijn gepimpte snorfiets praten (hij gaat wel 50 kilometer per uur)

Nee het was niet Maikuuuul.
pi_53646304
Ik heb eigenlijk maar 1 'opmerkelijke' ervaring bij daten. En dat is dat vrouwen nogal graag over zichzelf praten.

Zo. Nu jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')