Ik heb dat stadium al een tijdje niet meer ‘’bereikt’’, soms denk ik zelfs weleens, als er weereens een maatje zit te zeiken over het feit dat ik niet mee naar 1 of andere duistere kroeg vol met ‘’wijvuh’’ ga, dat ik TE gewend ben geworden aan mijn single-heid.quote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef Q. het volgende:
Ik ben weer eens in een stadium dat ik mijn single-heid helemaal zat ben. Er is alleen zo weinig wat ik er aan kan doen..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:29 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben vandaag nog steeds vrijgezel, en begin het nu zelfs wel leuk te vinden
Nyum nyum.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:15 schreef Friek_ het volgende:
Dat vergelijken doe je onbewust overal bij, niet alleen bij je exen oid. Zeker als je bepaald gedrag bij haar of hem ziet dat je precies doet herinneren aan diegene.
Bij mij is het keer op keer smerig manipulatiegedrag trouwens.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nyum nyum..
Ik heb het veel minder overigens, maar dat is omdat ik ook amper écht full-blown relaties heb gehad. Best een zegen op dat gebied, als ik enkelen mag geloven scheelt het me een héleboel trauma's, littekens en huilbuien als bepaalde dingen omhoog komen..
Het hele "ik moet deze trui dragen op de derde date en je mag eventueel een zoentje vragen op de tweede date"-circus? Ja, dat is echt een goed ideequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:54 schreef liefie_ het volgende:
ik zat te denken he
zou het vinden van een partner niet makkelijker worden als we zeg maar gaan daten als amerikanen?
dat bedoel ik nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hele "ik moet deze trui dragen op de derde date en je mag eventueel een zoentje vragen op de tweede date"-circus? Ja, dat is echt een goed idee.
ja dat weet ik ook niet preciesquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:11 schreef Lollifant het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Als je hier een keer een date hebt is dat al heel wat, en zijn er ook meestal wel verwachtingen.
Daar stelt het niet zoveel voor.
Maar waar haal je al die mensen vandaan om mee te daten?
Oh dat zou wel leuk zijn ja! Je hebt wel eens van die momenten dat je een leuk iemand ziet op straat, dat je naar elkaar glimlacht, maar dan toch doorloopt. Als het gewoon normaal zou zijn om diegene meteen mee uit te vragen..quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet precies
maar misschien dat mensen elkaar ook eerder mee uit vragen als het een minder groot iets is?
dan zou je elkaar bij wijze van spreken al bij de bushalte of in de supermakt kunnen ontmoeten
(en volgens mij gaat het daar ook zo... iig toen ik in amerika was werd ik mee uitgevraagd in een supermarkt en in de tv series gaat het ook zo hoewel dat natuurlijk niet de waarheid hoeft te zijn)
ja dan vergroot je je kansen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:23 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn ja! Je hebt wel eens van die momenten dat je een leuk iemand ziet op straat, dat je naar elkaar glimlacht, maar dan toch doorloopt. Als het gewoon normaal zou zijn om diegene meteen mee uit te vragen..![]()
Nee jammer... terwijl we voor de rest wel alles uit Amerika overnemen, en dit kan dan weer niet!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dan vergroot je je kansen!
maar ik gok dat het ons zo niet gaat lukken om dat door te voeren in nederland
dat is bijna wat ik zegquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef Shitonya het volgende:
Sinds wanneer is daten dan een "groot" iets? Denk dat je beter vaker kunt afspreken zonder de intentie "date". Dat haalt de druk eraf en zo zie je meer de mens achter het masker. Maar eigenlijk zou je helemaal niet per se "vaker" moeten daten, want hoe meer je date, hoe meer je erachter komt dat de meeste mensen je aandacht en tijd niet waard zijn.
Doorvoeren.. Het is een instelling/houding van Nederlanders. In Amerika is het dood normaal elkaar snel uit te vragen misschien, maar in Nederland is meer sprake van onzekerheid, schaamte en kieskeurigheid. Zoiets kun je simpelweg niet "doorvoeren". En nog meer daten komt nogal wanhopig over...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dan vergroot je je kansen!
maar ik gok dat het ons zo niet gaat lukken om dat door te voeren in nederland
wederom: dat zeg ik!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Doorvoeren.. Het is een instelling/houding van Nederlanders. In Amerika is het dood normaal elkaar snel uit te vragen misschien, maar in Nederland is meer sprake van onzekerheid, schaamte en kieskeurigheid. Zoiets kun je simpelweg niet "doorvoeren". En nog meer daten komt nogal wanhopig over...
Ik vind daten toch iets totaal anders dan gewoon met iemand wat afspreken die je nog niet ( goed ) kent. Bij een date doe je meer moeite dan bij gewoon afspreken. Bij een date zie je meer een potentiele partner dan gewoon "iemand" die je gewoon beter wilt leren kennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wederom: dat zeg ik!
en hoezo wanhopiger?
het is gewoon een andere manier om meer mensen te leren kennen
omdat "daten" dan niet meer zo'n groot iets is houdt het niet meer in dan iets drinken/eten weet ik wat met iemand die je nog niet goed kent en dan beter kunt leren kennen
dan kun je altijd nog kijken hoe of wat
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:
bij de bushalte
ja kijk dat was dus mijn puntquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik vind daten toch iets totaal anders dan gewoon met iemand wat afspreken die je nog niet ( goed ) kent. Bij een date doe je meer moeite dan bij gewoon afspreken. Bij een date zie je meer een potentiele partner dan gewoon "iemand" die je gewoon beter wilt leren kennen.
Dat lukt mij toch niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet
ik bedoel meer en vaker
en het minder zien als iets groots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |