ik geloof niet in voornemens...je doet iets, of je doet het niet...en als je het op het moment zelf niet erg vind, om iets te laten liggen omdat je een relatie hebt, dan is er geen probleem...als er wel een probleem is, dan zegt dat genoeg over de relatie, lijkt me...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:26 schreef Nosh het volgende:
Maar wat Lips zegt klopt. Zeker als die stap naar een echte, full-blown relatie gezet wordt, gaat daar veel tijd in zitten, en bij mij zelf sneuvelen dan ook dingen. Hoe hard ik me ook voorneem dat mijn rituele vinylochtenden en dubstepnachten ook in stand gehouden moeten worden..
symptomen van een fundamenteler verschil...maar lastig te herkennen vaak, als het kleine, losse dingen zijn, die je uit verliefdheid als incidenten ziet, in eerste instantie...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef BloodyLotte het volgende:
M'n relatie die nu sinds een week voorbij is is stukgelopen op het feit dat we gewoon te verschillend waren. Ik zoek graag grenzen op, hij had dat niet. Hij is ook een paar jaar ouder en ik ben gewoon nog te giddy soms. Zo houd ik van piercings en wil ik er meer, daar was hij tegen. En hij gelooft niet in biseksualiteit. Dan moet je niet bij mij zijn.Simpele dingen, en het ging ook veel dieper dan dan, die redenen. Maar ja, dat is ook weer zo'n ding.
Uiteraard...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:40 schreef Nosh het volgende:
En wat Abbadon zegt. Natuurlijk.
ja dat heb ik welquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:31 schreef chingching105 het volgende:
Hebben jullie bij het "zoeken" naar een partner ook een zogenaamde bril op?
Bijvoorbeeld: ik sport graag; klimmen moutainbiken kayakken vechtsporten enz. Een vrouw moet voor mij wel sportief en met haar lichaam bezig zijn anders haak ik bij voorbaat al af.
Nope, ik val op praktisch alles wat een gat en een hartslag heeft. Of één van die twee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:31 schreef chingching105 het volgende:
Hebben jullie bij het "zoeken" naar een partner ook een zogenaamde bril op?
Bijvoorbeeld: ik sport graag; klimmen moutainbiken kayakken vechtsporten enz. Een vrouw moet voor mij wel sportief en met haar lichaam bezig zijn anders haak ik bij voorbaat al af.
daar sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nope, ik val op praktisch alles wat een gat en een hartslag heeft. Of één van die twee.
Dat gaat uiteraard allleen maar op als het alternatief erger is en om zo'n absoluut gebrek aan kieskeurigheid de moeite te maken zou single zijn wel de absolute hel op aarde moeten zijn. Nou ja, voor die mensen is het dat dan vermoedelijk ookquote:Op zondag 30 september 2007 00:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik krijg altijd het idee dat mensen vinden van mij dat ik vanwege mijn situatie geen eisen meer zou mogen stellen.. wees blij met wat je krijgt idee...
dat is niet voor dit topic denk ik maar lees het topicquote:Op zondag 30 september 2007 00:53 schreef chingching105 het volgende:
Wat een onzin. Ik kan me geen situatie voorstellen waarbij je helemaal geen eisen mag stellen aan toekomstig relatiemateriaal. Wanneer je geen eisen stelt, zou beteken dat je met iedereen een relatie aan zou kunnen gaan. Ik geloof niet dat dit in de praktijk zou werken.
Ben ik eigenlijk wel benieuwd in wat voor situatie jij zit?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nope, ik val op praktisch alles wat een gat en een hartslag heeft. Of één van die twee.
Volledig mee eens. Precies de reden ook waarom ik niet in die eisenlijstjes geloof.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:55 schreef Nosh het volgende:
Even serieus: tuurlijk kijk ik met een bepaalde bril, maar ik heb de beste gesprekken gehad met meisjes die ogenschijnlijk totaal niet bij me passen, en heb pijnlijke stiltes zitten te verbijten met mijn giddy ideaalbeelden.
Pas als die klik er is, merk je vanzelf wel of je ook elkaar wel ligt qua interesses, en of dingen overkombaar zijn. Enzo.
Nee dat lijkt me gewoon logisch, als je niet tot elkaar aangetrokken bent op een bepaalde manier dan zit er gewoon weinig toekomst in lijkt me.quote:Op zondag 30 september 2007 09:08 schreef chingching105 het volgende:
Wat een verhaal Edwin Heijmen. In iedergeval sterkte met de situatie. Neemt niet weg, wat je zelf ook zegt, dat je eisen zou mogen stellen aan toekomstige partner.
Iets wat ik regelmatig hoor en zie: "alleen is ook maar alleen dus ja daarom heb ik met die en die...." Dit heb ik nooit gesnapt en ik geloof dat het bij mij niet zal werken. Er moet toch een bepaalde klik tussen personen zijn om een relatie aan te gaan. Of ben ik nu te idealistisch?
dat heet lust, toch?quote:Op zondag 30 september 2007 01:26 schreef HenryHill het volgende:
Maare, ik 'val' ook wel op meisjes (puur op uiterlijk gebaseerd meestal) waarvan ik weet dat ze niet bij me passen. Maar die zullen niet snel relatiemateriaal worden, want ik kan bij voorbaat al voorspellen dat dat veel teveel gaat botsen in een relatie. En dat is zonde van ieder zijn tijd en moeite.
Er zijn uiteraard altijd stappen die je kan ondernemen om nieuwe mensen te ontmoeten. Dat is uiteraard geen directe garantie, maar op z'n minst leidt het je afquote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef Q. het volgende:
Ik ben weer eens in een stadium dat ik mijn single-heid helemaal zat ben. Er is alleen zo weinig wat ik er aan kan doen..
Daar heb ik heul de puf niet voor man.quote:Op zondag 30 september 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard altijd stappen die je kan ondernemen om nieuwe mensen te ontmoeten. Dat is uiteraard geen directe garantie, maar op z'n minst leidt het je af.
nou dan ga je toch gewoon bij zo'n relatie site?quote:Op zondag 30 september 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb ik heul de puf niet voor man..
Ik denk niet dat het werkt als je denkt dan helemaal niet meer naar buiten te hoevenquote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef liefie_ het volgende:
ik bedoel ik ben er geen fan van maar dan hoef je iig niet naar buiten en zo
ja oke maar volgens mij kost het je minder tijd dan elke week in de kroeg en op de sportclub scannen voor vrouwenquote:Op zondag 30 september 2007 22:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
Op een gegeven moment moet je de mensen op de relatie-sites toch gaan ontmoeten en er tijd in steken![]()
Tijd is een lastig iets, dat merk ik de laatste maanden wel
jeetje je bent 22 of zo?quote:Op zondag 30 september 2007 22:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Weet je wat 't is. Ik prut toch maar een end weg. Mijn grote liefde ben ik toch kwijt en ik vergelijk toch alleen maar. Dan is het niet eens nuttig om te gaan daten. Zeker als die dates rampzalig zijn. Eerst maar eens zelf alles op een rijtje zetten en relaxen en dingen vergeten en dannnnn verliefd worden op iemand die leuk en lief is
Daar kom ik best de bank voor af. Nu heb ik een kat om mee te knuffelen, chocoladezeebanket en Grey's Anatomy en meer van dat soort series.
HOI.quote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeetje je bent 22 of zo?
er zijn echt wel meer grote liefdes hoor
maar als je zo denkt zul je die niet vinden
Dat is toch precies wat ze zelf zegt?quote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeetje je bent 22 of zo?
er zijn echt wel meer grote liefdes hoor
maar als je zo denkt zul je die niet vinden
grote liefde? ach, wie weet...zolang je iemand zo aanduidt is het niet verstandig om te gaan daten nee...quote:Op zondag 30 september 2007 22:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Weet je wat 't is. Ik prut toch maar een end weg. Mijn grote liefde ben ik toch kwijt en ik vergelijk toch alleen maar. Dan is het niet eens nuttig om te gaan daten. Zeker als die dates rampzalig zijn. Eerst maar eens zelf alles op een rijtje zetten en relaxen en dingen vergeten en dannnnn verliefd worden op iemand die leuk en lief is
Daar kom ik best de bank voor af. Nu heb ik een kat om mee te knuffelen, chocoladezeebanket en Grey's Anatomy en meer van dat soort series.
goh...wat volwassenquote:
Ja maar dat heb ik sowieso wel.quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef liefie_ het volgende:
ja oke dat is waar
maar dingen als ik heb chocolade en een kat klinken zo... kansloos
no offence
OMG NOSHquote:Op zondag 30 september 2007 22:26 schreef Nosh het volgende:
OMG LOTTE TWEE ZIELEN ÉÉN GEDACHTE SISTAH.
niet bejaard...hooguit te oud om meisjes van rond de 20 al te serieus te nemenquote:
*checkt fotoboek*quote:Op zondag 30 september 2007 22:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een botoxbehandeling.
Ik zit wel op Paiq, misschien moet ik daar weer eens inloggen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan ga je toch gewoon bij zo'n relatie site?
ik bedoel ik ben er geen fan van maar dan hoef je iig niet naar buiten en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |