Daar heb ik heul de puf niet voor man.quote:Op zondag 30 september 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard altijd stappen die je kan ondernemen om nieuwe mensen te ontmoeten. Dat is uiteraard geen directe garantie, maar op z'n minst leidt het je af.
nou dan ga je toch gewoon bij zo'n relatie site?quote:Op zondag 30 september 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb ik heul de puf niet voor man..
Ik denk niet dat het werkt als je denkt dan helemaal niet meer naar buiten te hoevenquote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef liefie_ het volgende:
ik bedoel ik ben er geen fan van maar dan hoef je iig niet naar buiten en zo
ja oke maar volgens mij kost het je minder tijd dan elke week in de kroeg en op de sportclub scannen voor vrouwenquote:Op zondag 30 september 2007 22:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
Op een gegeven moment moet je de mensen op de relatie-sites toch gaan ontmoeten en er tijd in steken![]()
Tijd is een lastig iets, dat merk ik de laatste maanden wel
jeetje je bent 22 of zo?quote:Op zondag 30 september 2007 22:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Weet je wat 't is. Ik prut toch maar een end weg. Mijn grote liefde ben ik toch kwijt en ik vergelijk toch alleen maar. Dan is het niet eens nuttig om te gaan daten. Zeker als die dates rampzalig zijn. Eerst maar eens zelf alles op een rijtje zetten en relaxen en dingen vergeten en dannnnn verliefd worden op iemand die leuk en lief is
Daar kom ik best de bank voor af. Nu heb ik een kat om mee te knuffelen, chocoladezeebanket en Grey's Anatomy en meer van dat soort series.
HOI.quote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeetje je bent 22 of zo?
er zijn echt wel meer grote liefdes hoor
maar als je zo denkt zul je die niet vinden
Dat is toch precies wat ze zelf zegt?quote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeetje je bent 22 of zo?
er zijn echt wel meer grote liefdes hoor
maar als je zo denkt zul je die niet vinden
grote liefde? ach, wie weet...zolang je iemand zo aanduidt is het niet verstandig om te gaan daten nee...quote:Op zondag 30 september 2007 22:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Weet je wat 't is. Ik prut toch maar een end weg. Mijn grote liefde ben ik toch kwijt en ik vergelijk toch alleen maar. Dan is het niet eens nuttig om te gaan daten. Zeker als die dates rampzalig zijn. Eerst maar eens zelf alles op een rijtje zetten en relaxen en dingen vergeten en dannnnn verliefd worden op iemand die leuk en lief is
Daar kom ik best de bank voor af. Nu heb ik een kat om mee te knuffelen, chocoladezeebanket en Grey's Anatomy en meer van dat soort series.
goh...wat volwassenquote:
Ja maar dat heb ik sowieso wel.quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef liefie_ het volgende:
ja oke dat is waar
maar dingen als ik heb chocolade en een kat klinken zo... kansloos
no offence
OMG NOSHquote:Op zondag 30 september 2007 22:26 schreef Nosh het volgende:
OMG LOTTE TWEE ZIELEN ÉÉN GEDACHTE SISTAH.
niet bejaard...hooguit te oud om meisjes van rond de 20 al te serieus te nemenquote:
*checkt fotoboek*quote:Op zondag 30 september 2007 22:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een botoxbehandeling.
Ik zit wel op Paiq, misschien moet ik daar weer eens inloggen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan ga je toch gewoon bij zo'n relatie site?
ik bedoel ik ben er geen fan van maar dan hoef je iig niet naar buiten en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |