abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53631857
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:17 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Dat lukt mij toch niet.
Ik sta 's morgen te stuiteren "omg wat moet ik aaaan?" en dan loopt het uiteindelijk toch uit op een drama waar sex & the city nog inspiratie van kan krijgen. it's all overrated baby. die echte dates dan, ik hou meer van een casual get together met koffie en dan wel zien waar het schip strandt. no pressure!
ja maar dat bedoel ik
dat het dus minder belangrijk word dus dat er minder druk op ligt zodat je meer mensen uit vraag en vaker gaat en dus meer mensen ontmoet en ook mensen die je anders niet snel beter zou leren kennen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53632281
Ja dat zou veel fijner zijn. Scheelt ook drama achteraf als het niet succesvol was.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:34:13 #128
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53642341
in theorie makkelijk....in de praktijk niet...de enige die verantwoordelijk is voor die druk ben je zelf...je vind iemand leuk, kennelijk, dus krijg je automatisch verwachtingen...en hoe leuker iemand lijkt, des te belangrijker maak je het voor jezelf, hoe hard je ook tegen jezelf zegt dat het niet zo belangrijk is, en dat je je niet te druk moet maken...

wat misschien wel werkt is uitgaan met mensen die je niet kent...of mensen die je niet leuk vindt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53643806
Wat verstaan jullie eigenlijk onder 'een date'? Ik zie dan echt de situatie voor me waarbij je iemand tegenkwam tijdens het uitgaan, nummers hebt uitgewisseld om vervolgens de volgende week in de avonduren ergens af te spreken (om eventueel wat te gaan doen).

Ik heb het er persoonlijk ook niet zo op trouwens. Lijkt me ook verschrikkelijk om van die gemaakte 'getting-to-know-you'-gesprekken te moeten houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2007 02:15:10 ]
pi_53644302
Ik ga donderdag bij een jongen eten. Niet dat ik dat als een date zie, want ik ken 'm al een aantal jaar.

En die gemaakte gesprekken ja "waar ben je opgegroeid?" blablabla.Vreselijk!
pi_53644708
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Wat verstaan jullie eigenlijk onder 'een date'? Ik zie dan echt de situatie voor me waarbij je iemand tegenkwam tijdens het uitgaan, nummers hebt uitgewisseld en vervolgens de volgende week in de avonduren ergens af te spreken (om eventueel wat te gaan doen).

Ik heb het er persoonlijk ook niet zo op trouwens. Lijkt me ook verschrikkelijk om van die gemaakte 'getting-to-know-you'-gesprekken moet houden.
Ja dat versta ik er wel onder ja Die eerste gesprekken zijn wel een beetje vervelend inderdaad, maar je kan wel snel merken of het echt klikt, of dat de gesprekken elke keer stilvallen.
pi_53644782
Het is ook belangrijk dat je samen gewoon je bek kunt houden. En dat het dan niet ongemakkelijk is. Natuurlijk niet de hele avond samen autisten, maar gewoon, dat als het even stil is, het niet kut is.
pi_53644934
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is ook belangrijk dat je samen gewoon je bek kunt houden. En dat het dan niet ongemakkelijk is. Natuurlijk niet de hele avond samen autisten, maar gewoon, dat als het even stil is, het niet kut is.
Helemaal mee eens. Al kreeg ik wel even een Pulp Fiction-idee erbij.
pi_53644953
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Al kreeg ik wel even een Pulp Fiction-idee erbij.
Hahaha, ja daar moest ik ook aan denken toen ik het getypt had.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:33:51 #135
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53645333
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Sommige mensen kunnen dat echt niet Ik vind het heerlijk om even, samen, van een stilte te genieten. Maar iemand waar ik laatst 'n date mee had die bleef maar slechte onderwerpen aankaarten om "de stilte te doorbreken"
pi_53645591
Jaaa tuurlijk dat is ook weer zo! Maar dan idd wel zo dat het gewoon fijn is, en niet ongemakkelijk! Mensen die praten om te praten zijn irritant.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:51:14 #137
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53645716
Met een goede vriendin van mij kan ik altijd heerlijk stil zijn en dan begrijpen we elkaar nog precies. Het wordt echter wel eens tijd dat ze bij haar vriend weggaat
pi_53645727
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen dat echt niet Ik vind het heerlijk om even, samen, van een stilte te genieten. Maar iemand waar ik laatst 'n date mee had die bleef maar slechte onderwerpen aankaarten om "de stilte te doorbreken"
En dan gaan trommelen op tafel ofzo Dat is echt dramatisch.
pi_53645861
Haha ja of steeds zeggen "Dus..." of "Jaja..." of "Tiswat!"
pi_53645882
Ooooh wat erg is dat ja! Ga dan gewoon weg ofzo.
pi_53645933
Echt, wat voor gasten daten jullie?
pi_53645989
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:01 schreef dawg het volgende:
Echt, wat voor gasten daten jullie?
denk je dat dat de ergste date verhalen zijn?
ik weet zeker dat alle dames hier je wel iets kunnen vertellen waarvan je denkt
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53646031
Oh ik heb echt verhalen waar je van gaat huilen van het lachen. En dan date ik bijna nooit, moet je nagaan.
pi_53646043
Haha ja sommige mensen lijken heel leuk, maar op een avondje uit veranderen ze ineens in hele rare types.

Maar BloodyLotte: Vertel eens wat meer over die jongen waar je gaat eten? Geen potentieel vriendje??
pi_53646068
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ik heb echt verhalen waar je van gaat huilen van het lachen. En dan date ik bijna nooit, moet je nagaan.
Vertel!! Ik heb zelf eigenlijk weinig spannende verhalen over daten, zo vaak ook niet gedaan.
pi_53646125
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Lollifant het volgende:
Haha ja sommige mensen lijken heel leuk, maar op een avondje uit veranderen ze ineens in hele rare types.

Maar BloodyLotte: Vertel eens wat meer over die jongen waar je gaat eten? Geen potentieel vriendje??
Weet ik veel. Zo kijk ik er helemaal niet naar. Ik ken 'm al jaren via m'n ex, we hingen in dezelfde scene rond. Zelfs eens met hem en mijn ex naar de Petrol in Antwerpen geweest. We spraken bijna nooit, tot voor kort dus. Hij is heel aardig Ik denk dat dat 't ook gewoon is, gewoon bijkletsen en hopen dat hij me niet vergiftigt met zijn kookkunsten.
pi_53646136
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

denk je dat dat de ergste date verhalen zijn?
ik weet zeker dat alle dames hier je wel iets kunnen vertellen waarvan je denkt
Kom maar op. Ik wil wel even lachen.
pi_53646184
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Vertel!! Ik heb zelf eigenlijk weinig spannende verhalen over daten, zo vaak ook niet gedaan.
Oh ik ga zo gehaat worden als ik dat hier post.
pi_53646285
Ik kan er wel eentje noemen. Jaaaaren geleden kwam er eens een jongen bij mij thuis langs die ik kende via een vriendin van m'n moeder. Het regende keihard en hij kwam op zijn snorfiets (ja, snorfiets). Hij was ZEIKNAT van de regen, kreeg kleren van mijn vader aan (waar hij 3x in pastte). Hij was hooguit 1,60m (vergeleken bij mijn 1.75m). Had niks te melden behalve dingen als "ik heb al 200 vriendinnen gehad" ('t menneke was net 16 ofzo). Na even doorvragen bleek dat hij iedereen waar hij mee gezoend had in de kroeg of mee gekletst had daartoe rekende. En hij kon alleen maar over zijn gepimpte snorfiets praten (hij gaat wel 50 kilometer per uur)

Nee het was niet Maikuuuul.
pi_53646304
Ik heb eigenlijk maar 1 'opmerkelijke' ervaring bij daten. En dat is dat vrouwen nogal graag over zichzelf praten.

Zo. Nu jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')