ja maar dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat lukt mij toch niet.
Ik sta 's morgen te stuiteren "omg wat moet ik aaaan?" en dan loopt het uiteindelijk toch uit op een drama waar sex & the city nog inspiratie van kan krijgen. it's all overrated baby.die echte dates dan, ik hou meer van een casual get together met koffie en dan wel zien waar het schip strandt. no pressure!
Ja dat versta ik er wel onder jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Wat verstaan jullie eigenlijk onder 'een date'? Ik zie dan echt de situatie voor me waarbij je iemand tegenkwam tijdens het uitgaan, nummers hebt uitgewisseld en vervolgens de volgende week in de avonduren ergens af te spreken (om eventueel wat te gaan doen).
Ik heb het er persoonlijk ook niet zo op trouwens. Lijkt me ook verschrikkelijk om van die gemaakte 'getting-to-know-you'-gesprekken moet houden.![]()
Helemaal mee eens. Al kreeg ik wel even een Pulp Fiction-idee erbij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is ook belangrijk dat je samen gewoon je bek kunt houden. En dat het dan niet ongemakkelijk is. Natuurlijk niet de hele avond samen autisten, maar gewoon, dat als het even stil is, het niet kut is.
Hahaha, ja daar moest ik ook aan denken toen ik het getypt had.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al kreeg ik wel even een Pulp Fiction-idee erbij.
Sommige mensen kunnen dat echt nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is ook belangrijk dat je samen gewoon je bek kunt houden. En dat het dan niet ongemakkelijk is. Natuurlijk niet de hele avond samen autisten, maar gewoon, dat als het even stil is, het niet kut is.
En dan gaan trommelen op tafel ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat echt nietIk vind het heerlijk om even, samen, van een stilte te genieten. Maar iemand waar ik laatst 'n date mee had die bleef maar slechte onderwerpen aankaarten om "de stilte te doorbreken"
denk je dat dat de ergste date verhalen zijn?quote:
Vertel!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ik heb echt verhalen waar je van gaat huilen van het lachen. En dan date ik bijna nooit, moet je nagaan.
Weet ik veel. Zo kijk ik er helemaal niet naar. Ik ken 'm al jaren via m'n ex, we hingen in dezelfde scene rond. Zelfs eens met hem en mijn ex naar de Petrol in Antwerpen geweest. We spraken bijna nooit, tot voor kort dus. Hij is heel aardigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Lollifant het volgende:
Haha ja sommige mensen lijken heel leuk, maar op een avondje uit veranderen ze ineens in hele rare types.
Maar BloodyLotte: Vertel eens wat meer over die jongen waar je gaat eten? Geen potentieel vriendje??
Kom maar op. Ik wil wel even lachen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
denk je dat dat de ergste date verhalen zijn?
ik weet zeker dat alle dames hier je wel iets kunnen vertellen waarvan je denkt![]()
Oh ik ga zo gehaat worden als ik dat hier post.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Vertel!!Ik heb zelf eigenlijk weinig spannende verhalen over daten, zo vaak ook niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |