Maar Happy Corps kennen ze weer niet (Frohem Leichnam)quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Yep en als je hier woont krijg je al snel een bloedhekel aan Britten..... niet aan engelsen
Verdere is Ierland erg seculier maar we houden de tradities in ere. Hemelvaartsdag, Allerheiligen, Allerzielen,
Maar typerender dan de PUB ik heb een theeverslaving....
En om eens twee regels van de Wolfetones aan te halen
My heart is in Ireland & is cuirfid siad ruaig ar Ghallaibh
Ja hallo, iemand die meer dan 100 mails stuurt - iets anders dan een rappie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Er is net iemand tot een jaar cel en verplichte TBS veroordeeld.
Negeer de moslims ook maar - tot ze een mes op je nek hebben. Er is immers niets aan de hand, slaap rustig verder!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef ethiraseth het volgende:
Gewoon negeren. Werkt met kleine kinderen ook als ze aandacht willen.![]()
Als we Wilders negeren dan zet hij ook een mes op onze keel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Negeer de moslims ook maar - tot ze een mes op je nek hebben. Er is immers niets aan de hand, slaap rustig verder!
Ben benieuwd eigenlijk, wel een interessante gedachte: wat als Wilders steeds minder en minder aandacht krijgt in de media...?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als we Wilders negeren dan zet hij ook een mes op onze keel?
Het kan best zijn dat hij zo dom is dat hij denkt dat hij dan nog harder moet gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd eigenlijk, wel een interessante gedachte: wat als Wilders steeds minder en minder aandacht krijgt in de media...?
Wordt hij dan nog extremer?
Nou hij propageert dat Koran gelijkgesteld kan worden aan Mein Kampf en verboden moet worden, politie moet op scherp kunnen schieten als Marokkaanse voetbalhooligans stampei maken, hoe extremer kan een mens nog gaan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef Gladio het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij zo dom is dat hij denkt dat hij dan nog harder moet gaan schreeuwen
Ja, zo'n type is hij wel. Die Jami is trouwens net zo erg. Ook een ongeleid projetiel als Ayaan Hirsi Ali .quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou hij propageert dat Koran gelijkgesteld kan worden aan Mein Kampf en verboden moet worden, politie moet op scherp kunnen schieten als Marokkaanse voetbalhooligans stampei maken, hoe extremer kan een mens nog gaan?
Rotterdam bombarderen en de goeie moeten onder de kwaaien lijen???.
Ja, ik kan hem nog niet goed genoeg situeren die Jami. Ik vrees dat hij door zijn adviseur Ellian een beetje in een bepaalde richting wordt gestuurd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:05 schreef Gladio het volgende:
[..]
Ja, zo'n type is hij wel. Die Jami is trouwens net zo erg. Ook een ongeleid projetiel als Ayaan Hirsi Ali .
quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
Wilders is een clown en ik besteed al weer veel te veel tijd aan deze Xenofoob.
Hier ben ik al gestopt met lezen daar de frustratie er vanaf druipt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
Sjeeses, waarom zoveel tijd en aandacht spenderen aan de Partij Tegen de Vrijheid en die geblondeerde Mediageile slet?
Je bedoelt "ik ben gestopt met lezen omdat wat er gezegd word me niet bevalt".quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hier ben ik al gestopt met lezen daar de frustratie er vanaf druipt.
Heeft niemand je ooit verteld dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn? Reacties zoals de jouwe zijn wel één van de redenen dat Wilders zo'n hype is bij mensen. Een underdogpositie is lonend voor je populairiteit hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je bedoelt "ik ben gestopt met lezen omdat wat er gezegd word me niet bevalt".
Je fantastische taalgebruik nodigt echt uit om verder te lezen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je bedoelt "ik ben gestopt met lezen omdat wat er gezegd word me niet bevalt".
Mischien, maar als het nu nog niet duidelijk is dat het een mediageile attentionwhore is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft niemand je ooit verteld dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn? Reacties zoals de jouwe zijn wel één van de redenen dat Wilders zo'n hype is bij mensen. Een underdogpositie is lonend voor je populairiteit hoor.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je fantastische taalgebruik nodigt echt uit om verder te lezen.![]()
Wishful thinking.quote:
Oei, Zwagerman valt hier wel erg door de mand.quote:Jami en Wilders kunnen verder maar beter ietsje langer nadenken voor ze verwijzen naar ‘de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw’. Ze stellen vast dat ‘christendom en Jezus Christus zwaar beledigd en bekritiseerd werden door onder anderen Gerard Reve’. Hier halen zij de broers Karel en Gerard door elkaar.
Zoals bekend bekeerde Gerard Reve zich tot het katholicisme en heeft hij erg veel gezegd – maar het bekritiseren van Jezus Christus?
Nou nee. Jami had beter moeten opletten op school en een landspoliticus die niet weet wat een van de grootste schrijvers van de vorige eeuw schreef, moet zich aanmelden voor een inburgeringscursus.
Joost Zwagerman, schrijver
Dus ?quote:Geert Wilders en ex-moslim Ehsan Jami vergeleken de profeet Mohammed gisteren in de Volkskrant met Adolf Hitler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |