abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:31:00 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53548867
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Yep en als je hier woont krijg je al snel een bloedhekel aan Britten..... niet aan engelsen
Verdere is Ierland erg seculier maar we houden de tradities in ere. Hemelvaartsdag, Allerheiligen, Allerzielen,

Maar typerender dan de PUB ik heb een theeverslaving....

En om eens twee regels van de Wolfetones aan te halen
My heart is in Ireland & is cuirfid siad ruaig ar Ghallaibh
Maar Happy Corps kennen ze weer niet (Frohem Leichnam)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_53549179
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Er is net iemand tot een jaar cel en verplichte TBS veroordeeld.
Ja hallo, iemand die meer dan 100 mails stuurt - iets anders dan een rappie.
Maar dat lijken me eerder een soort rare gekken voor wie behandeling prima is.
pi_53549960
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef ethiraseth het volgende:
Gewoon negeren. Werkt met kleine kinderen ook als ze aandacht willen.
Negeer de moslims ook maar - tot ze een mes op je nek hebben. Er is immers niets aan de hand, slaap rustig verder!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:30:50 #79
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53550151
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef StefanP het volgende:

[..]

Negeer de moslims ook maar - tot ze een mes op je nek hebben. Er is immers niets aan de hand, slaap rustig verder!
Als we Wilders negeren dan zet hij ook een mes op onze keel?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_53550436
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Als we Wilders negeren dan zet hij ook een mes op onze keel?
Ben benieuwd eigenlijk, wel een interessante gedachte: wat als Wilders steeds minder en minder aandacht krijgt in de media...?
Wordt hij dan nog extremer?
I´m back.
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:57:04 #81
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53552540
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben benieuwd eigenlijk, wel een interessante gedachte: wat als Wilders steeds minder en minder aandacht krijgt in de media...?
Wordt hij dan nog extremer?
Het kan best zijn dat hij zo dom is dat hij denkt dat hij dan nog harder moet gaan schreeuwen
pi_53552666
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef Gladio het volgende:

[..]

Het kan best zijn dat hij zo dom is dat hij denkt dat hij dan nog harder moet gaan schreeuwen
Nou hij propageert dat Koran gelijkgesteld kan worden aan Mein Kampf en verboden moet worden, politie moet op scherp kunnen schieten als Marokkaanse voetbalhooligans stampei maken, hoe extremer kan een mens nog gaan?
Rotterdam bombarderen en de goeie moeten onder de kwaaien lijen??? .
I´m back.
pi_53552713
Ik pak iig de popcorn.
I´m back.
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:05:47 #84
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53552763
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou hij propageert dat Koran gelijkgesteld kan worden aan Mein Kampf en verboden moet worden, politie moet op scherp kunnen schieten als Marokkaanse voetbalhooligans stampei maken, hoe extremer kan een mens nog gaan?
Rotterdam bombarderen en de goeie moeten onder de kwaaien lijen??? .
Ja, zo'n type is hij wel. Die Jami is trouwens net zo erg. Ook een ongeleid projetiel als Ayaan Hirsi Ali .
pi_53552835
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:05 schreef Gladio het volgende:

[..]

Ja, zo'n type is hij wel. Die Jami is trouwens net zo erg. Ook een ongeleid projetiel als Ayaan Hirsi Ali .
Ja, ik kan hem nog niet goed genoeg situeren die Jami. Ik vrees dat hij door zijn adviseur Ellian een beetje in een bepaalde richting wordt gestuurd.
En toch vind ik Ellian geen kwade dude, ik begrijp wel (wrs omdat ik generatiegenoot ben) wat hem drijft, wij zitten alleen niet in het Iran van 1979.
I´m back.
pi_53552905
Ahmedinejad vind ik ook een fascinerend persoon btw, ook ongeveer van mijn generatie (6 jaar ouder).
I´m back.
  zaterdag 29 september 2007 @ 05:01:12 #87
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_53561907
Joost Zwagerman kruist degens met Wilders en Jami:

Jaren dertig
Canard van de dag uit de Volkskrant van 28-09-07

Wat doet Geert Wilders op de lijst van ondertekenaars van de Steun- verklaring bij de oprichting van het Comité van ex-moslims als hij de tekst van die verklaring niet onderschrijft, zoals blijkt uit zijn met Ehsan Jami geschreven artikel?

Daar staat onder meer: ‘dat iedereen die opgroeit in een milieu met een religieuze of levensbeschouwelijke overtuiging (..) volledige vrijheid dient te genieten bij het maken van eigen religieuze of levensbeschouwelijke keuzen.’ En: ‘dat iedere Nederlander alle andere Nederlanders, familieleden daarbij inbegrepen, vrij moet laten bij het maken van religieuze of levensbeschouwelijke keuzen.’

Dit betekent dus dat óók Jami en Wilders alle moslims in Nederland vrij dienen te laten in hun geloofsovertuiging, precies zoals Jami zelf terecht een beroep doet op de vrijheid van zíjn geloofsovertuiging af te stappen. Je kunt heel goed een debat voeren over de spanning tussen leerstellingen uit de Koran over ongelovigen, vrouwen en homoseksuelen aan de ene kant, en de grondrechten van iedere Nederlandse burger aan de andere kant zonder, zoals Jami en Wilders doen, andermans geloofsvrijheid aan banden te leggen door, zoals Wilders eerder deed, te hameren op een koranverbod of door een direct verband te leggen tussen Hitler en de profeet Mohammed.

Jami en Wilders kunnen verder maar beter ietsje langer nadenken voor ze verwijzen naar ‘de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw’. Ze stellen vast dat ‘christendom en Jezus Christus zwaar beledigd en bekritiseerd werden door onder anderen Gerard Reve’. Hier halen zij de broers Karel en Gerard door elkaar.

Zoals bekend bekeerde Gerard Reve zich tot het katholicisme en heeft hij erg veel gezegd – maar het bekritiseren van Jezus Christus?

Nou nee. Jami had beter moeten opletten op school en een landspoliticus die niet weet wat een van de grootste schrijvers van de vorige eeuw schreef, moet zich aanmelden voor een inburgeringscursus.

Joost Zwagerman, schrijver
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_53561958
Sjeeses, waarom zoveel tijd en aandacht spenderen aan de Partij Tegen de Vrijheid en die geblondeerde Mediageile slet?

Wilders is al een oerdom persoon, en de mensen die hem volgen moeten dan nog wel dommer zijn.
De partij Van de Vrijheid
Laat me nie lachen, de partij van de vrijheid die wij je geven en andere vrijheden moet je opgeven.

PVV we hebben vrijheid van religie, die wil die inbannen, waar is die vrijheid?
Bla bla bla bla koran bla bla bla slecht bla bla bla haatzaaiend bla bla bla... ooit wel eens het oude testament gelezen, da's de Torah.
Fire and Brimstone, maar horen we hem over de verderfelijkheid van het oude testament?
Neu, moslims zijn de boosdoeners

We horen over WW2, de mensen die gevochten hebben voor onze vrijheid, en hoe die verkwanseld word.
Hoe zit het met de 80 jarige oorlog, waar we gevochten hebben voor onze vrijheid van religie?

Wilders is een clown.
Ja, hij benoemt problemen, woepie, die problemen kennen we al langer, komt hij met werkbare oplossingen? nope.
En ik besteed al weer veel te veel tijd aan deze Xenofoob.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53562371
Topic opgeschoond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:06:15 #90
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_53562397
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
Wilders is een clown en ik besteed al weer veel te veel tijd aan deze Xenofoob.
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
pi_53567725
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
Sjeeses, waarom zoveel tijd en aandacht spenderen aan de Partij Tegen de Vrijheid en die geblondeerde Mediageile slet?
Hier ben ik al gestopt met lezen daar de frustratie er vanaf druipt.
pi_53567946
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hier ben ik al gestopt met lezen daar de frustratie er vanaf druipt.
Je bedoelt "ik ben gestopt met lezen omdat wat er gezegd word me niet bevalt".
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:48:03 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53568059
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef BasOne het volgende:

[..]

Heeft niemand je ooit verteld dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn? Reacties zoals de jouwe zijn wel één van de redenen dat Wilders zo'n hype is bij mensen. Een underdogpositie is lonend voor je populairiteit hoor .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_53568060
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef BasOne het volgende:

[..]

Je fantastische taalgebruik nodigt echt uit om verder te lezen.
pi_53568288
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Heeft niemand je ooit verteld dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn? Reacties zoals de jouwe zijn wel één van de redenen dat Wilders zo'n hype is bij mensen. Een underdogpositie is lonend voor je populairiteit hoor .
Mischien, maar als het nu nog niet duidelijk is dat het een mediageile attentionwhore is dan weet ik het ook niet meer.

Mischien reacties zoals die plaatsen over de SP, winnen ze weer wat zetels

Wilders is en blijft een clown, een beetje populistisch gelul vanuit de onderbuik met een vleugje 'oplossingen' waar je zowel nationaal en internationaal 1000den wetten voor moet aanpassen

Hou op, schei uit, een beetje 'vrijheid' prediken en 'vrijheid' inperken in 1 adem.
Je mag zeggen wat je wilt zolang het maar hetzelfde is als wat ik zeg
Laboro te salutante
pi_53568299
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je fantastische taalgebruik nodigt echt uit om verder te lezen.
yup, je begint flitsend, maar het eindigt altijd met gedonder.
Laboro te salutante
pi_53568347
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:14 schreef Gladio het volgende:

[..]
Wishful thinking.

De gemiddelde moslim trekt zich geen ene flikker aan van wat men in de politiek roept. Net als de Nederlanders trouwens. Integratie geslaagd.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_53568853
quote:
Jami en Wilders kunnen verder maar beter ietsje langer nadenken voor ze verwijzen naar ‘de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw’. Ze stellen vast dat ‘christendom en Jezus Christus zwaar beledigd en bekritiseerd werden door onder anderen Gerard Reve’. Hier halen zij de broers Karel en Gerard door elkaar.

Zoals bekend bekeerde Gerard Reve zich tot het katholicisme en heeft hij erg veel gezegd – maar het bekritiseren van Jezus Christus?

Nou nee. Jami had beter moeten opletten op school en een landspoliticus die niet weet wat een van de grootste schrijvers van de vorige eeuw schreef, moet zich aanmelden voor een inburgeringscursus.

Joost Zwagerman, schrijver
Oei, Zwagerman valt hier wel erg door de mand.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53569011
quote:
Geert Wilders en ex-moslim Ehsan Jami vergeleken de profeet Mohammed gisteren in de Volkskrant met Adolf Hitler.
Dus ?
Wat is daar mis mee dan?
Het is toch zo?
Het is alleen jammer voor mohammed dat er toen nog geen treinen en gaskamers uitgevonden waren.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_53569074
En Wilders met z'n Alle werkloze buitenlanders deporteren, heeft geen vleugje AH?
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')