abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53619359
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef Miss_S het volgende:
ik heb ook echt geen zin om hard te gaan lopen
maar het moet
Het moet helemaal niet! Als je niet wilt hardlopen, ga je toch gewoon niet
Nee, je wilt gewoon hardlopen, geef het maar toe
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53620039
nou ik heb het geprobeert maar ik had echt geen
ben na 2km maar gestopt
morgen poging 2 en anders ga ik zelf een schema in elkaar zetten, heb het misschien een beetje gehad met evy
pi_53620139
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Miss_S het volgende:
nou ik heb het geprobeert maar ik had echt geen
ben na 2km maar gestopt
morgen poging 2 en anders ga ik zelf een schema in elkaar zetten, heb het misschien een beetje gehad met evy
Dat heb ik ook vaak maar dan met fietsen. Soms heb je gewoon geen zin. Het wordt ook een beetje saai om elke dag de zelfde route te fietsen.
pi_53620214
Fuck.
Ik ging braaf hardlopen, en het opwarmwandelen ging prima...
Toen het eerste stukje hardlopen. Bij stap 1 zei mijn linkerenkel *steek*. Dus ik dacht: ach, komt wel goed.
Stap 2: *steek*.
Stap 3: *steek*
Stap 4: *STEEK*

Dus ja. Het minuutje maar afgemaakt (ging trouwens qua adem/uithoudingsvermogen goed!), en toen maar omgedraaid en naar huis gewandeld.

Nu voel ik het nog steeds trouwens
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:01:31 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53621067
Ik heb ook wel eens geen zin in hardlopen, maar ik ga dan toch , want anders heb ik steeds een zeurend berispend stemmetje in m'n hoofd . Ik dacht er gisteren even over om er met al die steken in m'n buik ook maar mee te kappen, maar ik ben toch doorgegaan. Ik ben wel erg benieuwd hoe hard ik nu eigenlijk loop. Ik wil dat eigenlijk eens testen op een loopband, maar ik mag niet op die van de Aclo, aangezien ik geen fitnessabbo heb en bang ben dat iemand me snapt. Kans is klein dat dat gebeurt, maar ik ben gewoon een schijterd .
Niet meer actief op Fok!
pi_53621070
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Alcarin het volgende:
Fuck.
Ik ging braaf hardlopen, en het opwarmwandelen ging prima...
Toen het eerste stukje hardlopen. Bij stap 1 zei mijn linkerenkel *steek*. Dus ik dacht: ach, komt wel goed.
Stap 2: *steek*.
Stap 3: *steek*
Stap 4: *STEEK*

Dus ja. Het minuutje maar afgemaakt (ging trouwens qua adem/uithoudingsvermogen goed!), en toen maar omgedraaid en naar huis gewandeld.

Nu voel ik het nog steeds trouwens
Hopen dat de schoenen wel goed geschikt zijn voor jou! (Dat het niet daaraan ligt...)
Het is nog lulliger als je stopt, omdat je door het lopen ineens heel erg naar de wc moet Dat had ik een keer en vond ik zo stom...
Enkels zeggen bij mij nooit 'steek' en sinds de schoenen m'n heupen en knieen ook niet meer. Wel m'n buik, maar daar loop ik gewoon doorheen eigenlijk (wel wat lager tempo). Last bij m'n middenrif heb ik eigenlijk niet meer, het zou best eens kunnen dat m'n longfunctie verbeterd is ofzo (al was ik laatst toen ik echt KEIHARD liep wel wat kortademig eenmaal thuis).
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:04:33 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53621147
Oh en Miss_S moet gewoon eens lekker buiten gaan lopen . Dat je het nog steeds leuk vindt op een loopband in de garage .
Niet meer actief op Fok!
pi_53621330
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hopen dat de schoenen wel goed geschikt zijn voor jou! (Dat het niet daaraan ligt...)
Het is nog lulliger als je stopt, omdat je door het lopen ineens heel erg naar de wc moet Dat had ik een keer en vond ik zo stom...
Enkels zeggen bij mij nooit 'steek' en sinds de schoenen m'n heupen en knieen ook niet meer. Wel m'n buik, maar daar loop ik gewoon doorheen eigenlijk (wel wat lager tempo). Last bij m'n middenrif heb ik eigenlijk niet meer, het zou best eens kunnen dat m'n longfunctie verbeterd is ofzo (al was ik laatst toen ik echt KEIHARD liep wel wat kortademig eenmaal thuis).
Ik vrees dat mijn schoenen dus niet geschikt zijn voor mij...
Ik voel het nu nog steeds, ook als ik stil zit, en als ik ga lopen doet het pijn
Mijn voeten staan ook een stukje naar binnen (soort van platvoeten/x-benen, maar niet erg genoeg om er iets aan te doen normaal gesproken). Ik vrees dat ik dure anti-pronatieschoenen moet, en dat hardlopen er voor mij dus voorlopig niet inzit
pi_53621567
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Oh en Miss_S moet gewoon eens lekker buiten gaan lopen . Dat je het nog steeds leuk vindt op een loopband in de garage .
dat is het probleem echt niet
vind het wel fijn om alles bij te kunnen houden
en je loopt ook echt de hele tijd hetzelfde tempo
pi_53622442
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Gisteren lekker uit eten geweest met Peter, omdat we vandaag een half jaar samenzijn . Hadden een Chinees-Indiche rijsttafel, en was erg lekker

Vanochtend bij de huisarts geweest, moet volgende week nieuwe CT-scan laten maken en heb medicijnen gekregen. Staat er in de bijsluiter: Bijwerking: maag-darmproblemen Daar wil ik dus juist vanaf
Wat lief (oeh en das echt lekker ... wil ik ook ) Maar fijn dat je even lekker afleiding gehad hebt ...

Ik at gister nasi bij jeugdvereniging. Stond er natuurlijk recht voor mijn neus een pot satesaus ... ik kon hem ruiken, aanraken en al bijna proeven ... Allergie en dat wisten ze, dus ik wilde nemen, en toen werd het bakje bij me weggehaald ... Ik baalde zo erg ... vandaag ook in de supermarkt, ik wilde chocola kopen voor iemand die jarig was ... alleen maar lekkere chocola met pinda's ... uiteindelijk geen chocola gekocht maar wel een zak drop, die ik zo snel mogelijk aan vriendje heb gegeven

(oh en ik ben helemaal van slag door deze nieuwe layout ... de vorige was wat compacter volgens mij? ... en zonder reclames? Nouja, ik wen er wel aan ... Is nu wel veel sneller ... en nu dankzij de dames van de dieetclub mn oude layout weer terug ... vind dit toch wel relaxeder )

[ Bericht 5% gewijzigd door Chicolate op 01-10-2007 18:11:01 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:32:25 #111
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53623297
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je zit misschien ook wel een beetje lang op de HAVO al? of klopt dat niet meer? Ben je al definitief gestopt?
Succes ermee in elk geval, maar als je goed nadenkt (beroepskeuzetest ofzo) kan je vast wel overstappen op iets dat beter bij je past
Ik zit al een tijdje niet meer op de HAVO hoor, gewoon niet veranderd in m'n profiel Ik was net bezig met het 2e jaar Bouwkunde maar heb het goed gehad, definitief is het nog niet helemaal. Ik moet het afmelden met de decaan regelen die er vrijdag en vandaag niet was ik ga er vanuit dat ik geen/niet al het collegegeld hoef te betalen want anders krijg ik het nooit goed gepraat bij m'n ouwelui.
Ik ga maar even opschrijven wat ik morgen eet want atm eet ik gewoon als ik honger heb en heb ik enkel lekkere honger, bah
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook wel eens geen zin in hardlopen, maar ik ga dan toch [afbeelding], want anders heb ik steeds een zeurend berispend stemmetje in m'n hoofd . Ik dacht er gisteren even over om er met al die steken in m'n buik ook maar mee te kappen, maar ik ben toch doorgegaan. Ik ben wel erg benieuwd hoe hard ik nu eigenlijk loop. Ik wil dat eigenlijk eens testen op een loopband, maar ik mag niet op die van de Aclo, aangezien ik geen fitnessabbo heb en bang ben dat iemand me snapt. Kans is klein dat dat gebeurt, maar ik ben gewoon een schijterd .
Je kunt ook gewoon in een willekeurige sportschool vragen om het een keer te proberen toch? Een paar jaar terug ging ik altijd met een vriend sporten en zei hij altijd dat hij het een keer wilde proberen
Bernie en ik zijn tof.
pi_53624223
Hey allemaal!
even een vraagje: als ik hier mee wil doen, moet ik dan troel op t dieet-web forum n pmetje sturen of is er hier nog ergens een troel? (btje raar als ik t naar de verkeerde stuur )
pi_53624290
nee dat is de juiste troel
pi_53630359
de medicijnen tegen de diarree werken prima, nu komt alles er van boven uit, ipv van onder
pi_53631802
nieuwe layout is raarr
pi_53633003
goedemorgen
pi_53633908
Goeiemorgen, zo happy Miss_S?

Ik ga vanavond weer volleyballen, ik tape mijn duim maar goed in, misschien ga ik nog even naar de thuiszorgwinkel als ik tijd heb, om een brace te halen, maar ik ga volleyballen!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:09:48 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53633922
Ik dacht al: Miss_S heeft zich vast gewogen, maar morgen is pas haar officiele weegdag .

Goedemorgen trouwens. Ben er al even uit en alweer aan de studie. Gisteren was een kutdag, maar vandaag belooft een stuk beter te worden . Holadiéé! .
Niet meer actief op Fok!
pi_53633991
Ik ben vandaag lui. Ik moet leren voor een tentamen, maar ik ben zomaar pas om 8 uur opgestaan, en nog steeds niet begonnen! En ik ben ook al niet gaan zwemmen.
Ach ja, als je jezelf niet af en toe een luie dag toestaat hou je het niet vol.

Mijn enkel doet al een stuk liever dan gisteren, dus misschien durf ik morgen wel weer een hardlooppoging te wagen...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:18:34 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53634031
Gisteren had ik een luie dag en ik werd er zó depressief van. Helaas ben ik nu alweer klaar met m'n studiedingetjes en moet ik tot 13 uur wachten voor ik naar college kan. Wat zal ik eens even gaan doen? .
Zou kunnen gaan hardlopen, maar dat doe ik niet zo graag overdag. Te druk op straat en teveel loerende mensen. Vanavond maar weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_53634770
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nieuwe layout is raarr
Ik moet er ook nog erg aan wennen.

Net huisarts maar gebeld over medicijnen, want de halve nacht kotsend boven de wc hangen lijkt me ook niet de bedoeling. Aan het begin van de middag word ik teruggebeld, dus ben benieuwd.
pi_53634859
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht al: Miss_S heeft zich vast gewogen, maar morgen is pas haar officiele weegdag .

Goedemorgen trouwens. Ben er al even uit en alweer aan de studie. Gisteren was een kutdag, maar vandaag belooft een stuk beter te worden . Holadiéé! .
nou word voorlopig niet blij van mijn weegschaal hoor
maar goed als ik verder wel blij ben
pi_53634966
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:06 schreef Sylvana het volgende:
Net huisarts maar gebeld over medicijnen, want de halve nacht kotsend boven de wc hangen lijkt me ook niet de bedoeling. Aan het begin van de middag word ik teruggebeld, dus ben benieuwd.
Die medicijnen zijn toch alleen maar symptoombestrijding? Dan lijkt het me inderdaad vrij nutteloos op deze manier..
Ik hoop dat ze wat beters voor je hebben!
pi_53635016
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:15 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Die medicijnen zijn toch alleen maar symptoombestrijding? Dan lijkt het me inderdaad vrij nutteloos op deze manier..
Ik hoop dat ze wat beters voor je hebben!
ja het is idd alleen ff symptoombestrijding, dus ik hoop ook dat ze wat anders hebben dat wel werkt.

maarja, vond het al apart dat ze me wat gaven met als bijwerking maag-darmklachten
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:24:54 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53635143
Bah, dit wordt geen goede dieet week; ben 3 dagen 's morgen buiten de deur bij klanten, dus eten meenemen voor tussen de middag wordt lastig (geen koelkast enzo....kaas ofzo van 8:00 tot 12:00 in de auto wordt niet echt lekker, vind ik dan he?)
Straks dus maar eens kijken of ik ergens een supermarkt tegen kom ofzo.....maar wel vanavond weer lekker sporten!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53635327
Oh nee, ik was helemaal vergeten dat het zondag openbedrijvendag is in België. Laat het nu net zijn dat de vriend van mijn mama mee doet met zijn chocolatier en laat het nu net zijn dat ik moet helpen Dus ik sta de ganse dag (8u - 18u) tussen de chocolade..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:26:37 #127
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53636363
Dan moet je de hele dag jezelf met chocolade volproppen, wedden dat je daarna voor de rest van je leven genezen bent?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53636486
Denk alleen niet dat mama's vriend daar zo blij mee zal zijn als ik alles op eet Het is de bedoeling dat ik verkoop..
pi_53636658
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dan moet je de hele dag jezelf met chocolade volproppen, wedden dat je daarna voor de rest van je leven genezen bent?
Je hoeft jezelf niet eens vol te proppen, gewoon de hele dag ernaar kijken en het ruiken is al voldoende.
Zo heb ik ooit een hekel gekregen aan McDonalds voer: door te gaan werken bij McDonalds
(maar dat kan ook komen doordat ik nu weet hoe het wordt gemaakt, zo triestig allemaal..)
pi_53636876
De geur valt goed mee.. Als mijn vriend thuiskomt van zijn werk (bij Cote d'or) stinkt hij meer naar chocolade. En dat stinkt dan, maar gewoon de geur van pralines valt mee.

Al moet ik tegen 's avonds geen meer hebben
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:48:03 #131
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53636905
Goedemorgen .

Zo heey, na een drukke week en een vreemde gedrag qua eten... verwachtte ik dat ik iets van een kilo was angekomen. Bleek ik dus een halve kilo afgevallen te zijn !
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53637178
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je hoeft jezelf niet eens vol te proppen, gewoon de hele dag ernaar kijken en het ruiken is al voldoende.
Zo heb ik ooit een hekel gekregen aan McDonalds voer: door te gaan werken bij McDonalds
(maar dat kan ook komen doordat ik nu weet hoe het wordt gemaakt, zo triestig allemaal..)
Ik heb ook bij de Mac gewerkt en er zijn idd niet veel dingen meer daar die ik nog zou willen eten
pi_53644629
Ik ben terug van de tandarts, zonder verdoving of pijn Oef, dat is een opluchting ... (had een losse vulling, die moesten ze uitboren en nog wat andere dingetjes ... maar ben erg blij dat ik het zonder verdoving gedaan heb)

En zaterdag ga ik lekker uit eten Heb er nu al zin in (we gaan wokken in een Oosters restaurant, met een groep van 8 jongeren, erg gezellig)
pi_53654168
Gisteren sinds tijden weer goed bezig geweest met afvallen.
Ik heb goed gegeten en niet s`avonds laat weer wat gaan eten wat ik mij gewoon aangeleerd had.
Sinds 2 weken weer gefitnessed alleen spieren maar als een vriend niet had gevraagd om te fitnessen was ik helemaal niet geweest en woensdag ga ik weer!
Wou eerst eigenlijk van fitness afgaan ivm met geld maar zit nu toch te bedenken om erop te blijven zo kan ik beter afvallen en blijf ik tenminste sportief bezig. ( en het gaf mij gister echt een goed gevoel)

Vandaag ook goed bezig geweest ik heb het gevoel dat hier weer een afvaltijdperk aankomt.
pi_53654265
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:22 schreef magic_dreamer het volgende:
Gisteren sinds tijden weer goed bezig geweest met afvallen.
Ik heb goed gegeten en niet s`avonds laat weer wat gaan eten wat ik mij gewoon aangeleerd had.
Sinds 2 weken weer gefitnessed alleen spieren maar als een vriend niet had gevraagd om te fitnessen was ik helemaal niet geweest en woensdag ga ik weer!
Wou eerst eigenlijk van fitness afgaan ivm met geld maar zit nu toch te bedenken om erop te blijven zo kan ik beter afvallen en blijf ik tenminste sportief bezig. ( en het gaf mij gister echt een goed gevoel)

Vandaag ook goed bezig geweest ik heb het gevoel dat hier weer een afvaltijdperk aankomt.
Goed zo

Ik vandaag ook weer voor het eerst echt het gevoel dat ik goed bezig ben ... (er sloop van de week nogal eens wat chocola tussendoor, en had avondeetbuien, dus opeens een complete lunch extra naar binnen gewerkt ... maar vanavond niet, zelfs gesport ...) Voelt wel lekker

Zo, en nu slapen
pi_53660781
Goeiemorgen Gisteren weer gaan volleyballen, was de trainer ziek, veel deftig volleybal kwam er dus niet in huis, maarbon, ik heb toch weer wat beweging gedaan.
pi_53661629
Afgevallen

Ik weeg nu weer 64,2. Gister weer lekker hardgelopen, alhoewel het eigenlijk helemaal niet lekker was want ik ben snotverkouden. Maar een klein rondje ging wel. Gezond eten gaat ook weer helemaal goed! Ik had er wat moeite mee de laatste weken, maar nu is de knop definitief weer om.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 09:54:04 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53661796
Ik ben gisteren ook gaan hardlopen, maar voor het eerst halverwege gestopt. Wéér last van m'n middenrif. Ik word er ontzettend chagrijnig van. Ga morgen dezelfde les weer doen, maar dan vóór het eten, zodat ik iig niet nog etensresten in m'n maag heb. Hopelijk gaat het dan beter en anders ga ik een fysio oid opzoeken, want ik wil per se blijven hardlopen.

Ik heb weinig geslapen, want ik beleefde vannacht een groot avontuur . Janneke (de poes) zat de hele tijd bij m'n hoofd te rotzooien. Ik dacht: mja, ze zal wel een vliegje zien ofzo. Heb haar een paar keer weggezet, maar ze kwam steeds weer terug. Dacht er nog even aan om haar de kamer uit te zetten en de deur dicht te doen, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan, want op een gegeven moment besloot ik eens te kijken waar ze zo naar zat te loeren. Ik zag iets zwarts zitten in het donker, vlak bij m'n kussen. Doe het licht aan... zit er een JOEKEL van een spin. Ik wist niet hoe snel ik m'n bed uit moest komen. Rende naar Marks kamer (die was gelukkig nog wakker, maar anders had ik hem wel wakker gemaakt): "Een spin, een spin! Haal hem weg!". Toen ben ik op zijn kamer gaan zitten met de deur dicht en heb gewacht tot hij de spin door de wc had gespoeld. Ik ben best wel een held hè . Ik móet er niet aan denken dat die spin over m'n kussen had kunnen lopen. Dan was ik me helemaal kapot geschrokken. Dit is de eerste keer dat ik zo'n grote spin zie in mijn kamer en ik dacht altijd heel naïef dat die hier niet waren . Het duurde wel even voor ik de slaap kon vatten . Maar wel heel stoer: voordat Mark de spin kon gaan pakken, had Janneke hem al gepakt en ze stapte heel trots met haar vangst door de kamer heen, haha.
Niet meer actief op Fok!
pi_53662635
Haha, spinnen bah. Ik zou mij beter ook een kat aanschaffen die de spinnen vangt voor me
pi_53663561
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Maar wel heel stoer: voordat Mark de spin kon gaan pakken, had Janneke hem al gepakt en ze stapte heel trots met haar vangst door de kamer heen, haha.
Oh, katten zijn zo geweldig
Bij mij thuis zijn er geen spinnen (nee, echt niet! ), maar als ik zo'n vies groot beest zie bij mijn vriend thuis, dan schep ik een kat op, zet 'm op mijn arm en wijs de spin aan. En dan is het *hap*, en ben ik weer gerust

Ik heb trouwens bij mijn ouders thuis wel eens zo'n paniekmoment gehad, een enorme spin (echt, zo groot horen ze niet ), en dan in de binnenkant van mijn klamboe, op 10 cm afstand van mijn gezicht. En dan maar proberen uit die klamboe te komen, zonder dat de spin je opeet! Nee serieus, ik was in paniek en heb 3 uur met mijn toenmalige vriend zitten bellen voordat ik weer durfde te gaan slapen. Behoorlijk triest eigenlijk
Ik ben nu wel over mijn spinnenangst heen hoor
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:29:06 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53664000
Lol @ die spinnenverhalen .
Ik ben eigenlijk nergens bang voor, maar voor spinnen dus écht wel. Terwijl een kat, hond of wesp meer schade kan aanrichten. Ik weet niet wat het is. Zo'n bolletje met van die harige poten... brrrr... ik vind het wel vervelend, want ik weet niet wat ik had moeten doen als Mark er niet was geweest. Ik ga dus nooit alleen wonen, want dan moet ik zelf spinnen gaan pakken. Brr... moet er niet aan denken. Ben nu nog steeds van slag en zit steeds om me heen te kijken of er niet nóg een spin zit ergens . Je schijnt d.m.v. hypnose wel van je angst af te kunnen komen. Nou, ik zou een serieuze kandidaat zijn, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_53664217
Haha ik ben totaal niet bang voor spinnen, maar heb dat juist met slakken. Terwijl die echt helemaal niets doen. Maar ik vind het gewoon zulke vieze gore beesten , als er 1 in de buurt komt ren ik echt gillend weg.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:48:24 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53664495
Ik vind slakken vooral vies. Vooral als ik ga hardlopen terwijl het geregend heeft, moet ik echt oppassen waar ik loop. Anders hoor je *krak*, til je je schoen op en zit een sliert slijm aan je schoen. Gedverdemme .
Niet meer actief op Fok!
pi_53665100
Ik ben blij dat ik niet zo bang ben voor spinnen, want ik woon dus wel in m'n uppie. En anders doe ik hetzelfde als alcarin: Kat erbij halen

Voor wie het interesseert hier: Quest heeft weer een special, deze keer over sport. Ik heb nu een stuk gelezen en er staan handige dingen in, zoals wanneer welke sportdrank, wat voor voedsel voor welk type sport, waarom je niet ineens veel moet gaan sporten als je dat niet gewend bent, enz.
site van Quest Daar kan je hem bestellen, maar ik denk dat ie ook nog wel in de winkel ligt
pi_53667780
Ben bijna niks aangekomen na dit weekend, maar ook niks afgevallen.
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind slakken vooral vies. Vooral als ik ga hardlopen terwijl het geregend heeft, moet ik echt oppassen waar ik loop. Anders hoor je *krak*, til je je schoen op en zit een sliert slijm aan je schoen. Gedverdemme .
Ik stond laatst met mijn sokken aan op een naaktslak.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2007 14:18:47 ]
pi_53668371
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:18 schreef Gewas het volgende:
Ik stond laatst met mijn sokken aan op een naaktslak.
*splatsch*
Slakken vind ik niet eng of vies, die rennen namelijk niet zo hard als spinnen

Ik zou hier ook wel een kat willen, want ik woon dus wel alleen. Gelukkig zijn hier maar kleine spinnetjes, die ik zelf nog wel uit het raam durf te gooien
pi_53668655
Zaterdagochtend met je nog suffe kop kranten bezorgen, ogen nauwelijks open van de slaap ... sta je opeens oog in oog met een of andere enorme spin die zijn web precies voor het looppad heeft gesponnen. Voorzichtig poging doen het web te verwijderen met een krant, die uiteraard aan de web blijft kleven. Meneer de Spin die in beweging begint te komen. Ruk aan de krant geven en web + spin vallen gelukkig de andere kant op Het zijn trouwens altijd dezelfde huizen ... die met veel planten en die de planten ook niet knippen/bijhouden ... (ik heb ook wel eens dat ik met mn gezicht gewoon recht in een web loop, rest van de dag bezig draadjes van je bril en gezicht te plukken, heerlijk En paniekerig rondkijken, waar is de spin gebleven in wiens web ik ben blijven steken?)

Oh en ik ben dus best bang voor spinnen ... moet er gewoon helemaal niets van hebben, wil ze niet aanraken ...

Vandaag naar de stad geweest, niets gekocht, omdat de spullen die ik wilde passen/hebben (op internet wat rondgekeken bij de H&M enzo) gewoon niet in de winkel lagen Toen had ik zelfs geen zin meer om fruit op de markt te kopen, en ben maar naar huis gegaan ... nu wil ik misschien gaan bestellen
pi_53673556
Ik heb meerdere kere met blote voeten op een naaktslak gestaan

En als ik een spin zie pak ik em op en gooi ik em uit 't raam.. Of ik laat ze lekker hangen heb ik ook geen last van muggen

Ik was ook naar de stad vandaag
pi_53674370
ik begin maandag wel weer met lijnen
gaat ff niet zo heel goed (ookal eet ik eigenlijk niets raars maar wel te veel om af te vallen)
pi_53680117
Wat is het rustig hier!

Ik ben niet bang voor spinnen, en ook niet voor slakken. Ben wel heel bang voor hoogtes, maar die kruipen gelukkig niet op je kussen .

Ik heb net les 14 van Evy gelopen: 2,3,6,6,6 minuten hardlopen, met steeds max 2 minuten pauze er tussendoor. Het ging echt heel lekker, behalve het wandelen tussendoor want dan gingen mijn enkels pijn doen . Beetje vaag dus maar wel heel lekker. Ik heb nog steeds geen zin om te gaan, maar het wordt echt steeds leuker! En nu zweet ik zo ontzettend als ik nog nooit gedaan heb van hardlopen .

* Quinazoline is trots op zichzelf.
Everything which is not impossible, will eventually happen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')