ontlasting was goed, maar das eigenlijk minder goed, want als het in de ontlasting zat, was het iig niets ernstigsquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:01 schreef colette het volgende:
[..]
Ha daar is ze weer!! We kregen al visioenen dat je met spoed was opgenomen. Wel k*t dat je nu nog langer in spanning zit! Hebben ze nog iets gezegd over dat andere onderzoek wat je had ondergaan?
Ik had een beetje gegoogled op dikkedarmkanker en het komt vooral voor bij mensen boven de 60 en ontstaat vaak vanuit een in eerste instantie goedaardige poliep. Kan het niet zijn dat het bij jou een poliep is? Of hebben ze dat al uitgesloten?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ontlasting was goed, maar das eigenlijk minder goed, want als het in de ontlasting zat, was het iig niets ernstigs
Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef colette het volgende:
[..]
Ik had een beetje gegoogled op dikkedarmkanker en het komt vooral voor bij mensen boven de 60 en ontstaat vaak vanuit een in eerste instantie goedaardige poliep. Kan het niet zijn dat het bij jou een poliep is? Of hebben ze dat al uitgesloten?
He wat vervelend lijkt me dat, alweer moeten wachten, al weet ik dat dat vaak gebeurtquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.
Wanneer ik CT-scan heb weet ik nog niet, moet maandagochtend om 8 uur eerst naar huisarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb weer iets gekochtEen grijze heel winterse taillerok met aubergine & wit randje voor 5 euro
Het mooi kotsende meisje.
Zeker.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Zo, ik ben ook alweer een paar uurtjes op ... heb krantjes bezorgd, en net nu begint het te regenen![]()
En omg, Gewas ... zo laat nog wakker ... zal vast heel gezellig geweest zijn![]()
Ik heb wel op de weegschaal gestaan en ik was 0,4 kilo afgevallen. Maar ik weet dat het er na 2 dagen weer aankomt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Gewas zal wel niet op de weegschaal gaan staan vanochtend. Het is in ieder geval wel duidelijk waar zijn zwakke punt ligt mbt afvallen.
Dus eerst is het spoed,spoed,spoed en nu kan het opeens wel een weekendje wachten?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.
Wanneer ik CT-scan heb weet ik nog niet, moet maandagochtend om 8 uur eerst naar huisarts.
Ze kunnen het natuurlijk niet maken om de CT opnieuw zonder goede voorbereidingen te doen. Verder heb ik wel vaker het gevoel dat sowieso niet alles volgens de 'logische' gang van zaken gaat in de gezondheidszorg.quote:Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dus eerst is het spoed,spoed,spoed en nu kan het opeens wel een weekendje wachten?
What's with the Avatar??quote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
En toen bleek Miss_S toch een mens van vlees en bloed te zijn.
Ik ga wel hardlopen, maar pas om 20:30. Dan weet ik iig 100 % zeker dat m'n eten goed is weggezakt. Volgens mij zijn we nu verder dan we voor de zomer waren, nml. voor de eerste keer 5 min volgende keer en dat hadden we nog niet gedaan.
Ik zag het net ook idd. In een ander topic:quote:
Nou, jij gaat ook steeds lekker op vakantiequote:Op zondag 30 september 2007 19:12 schreef conleche het volgende:
Ik vond het al niets voor jou, zo'n enge vent en dan iets met death sentence, maar nu heb je niks meer en ik kan niet meer in de fobo's.![]()
Ben net geweest en het was nu weer 8x2 minuten met telkens een minuutje ertussen. Ik vind dat behoorlijk vervelend om steeds te stoppen en weer op te starten. Pas de laatste paar x ging het lekker.
Ik ga morgen weer een weekje naar Frankrijk en daar heb ik best zin in, hopen dat de herfst daar nog niet begonnen is![]()
Was het wel jouw icoontje dan toch?? Ik herkende Kevin Bacon helemaal niet. Laat ik mij zelf dan herfraseren: het pláátje was eng.quote:Op zondag 30 september 2007 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jij gaat ook steeds lekker op vakantie. Ik denk dat ik ook maar de kunstwereld in ga
. Of spreid jij je vakantie? (weekje in juni, weekje in oktober...).
Death Sentence is een film die binnenkort in de bioscoop komt en waar ik hoge verwachtingen van heb. Kevin Bacon is helemaal geen enge kerel.
Ikke niet:quote:Op zondag 30 september 2007 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kam mijn haren altijd even als ik poseer voor een foto(m.u.v. vakantiefoto's dan
).
Klinkt heerlijk inderdaadquote:Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Was het wel jouw icoontje dan toch?? Ik herkende Kevin Bacon helemaal niet. Laat ik mij zelf dan herfraseren: het pláátje was eng.
Ik ga best vaak naar Frankrijk, maar meestal maar voor een ruime week. Alleen in juni 3 weken. We hebben daar nl. een klein huisje, midden in een zigeunerstadje: erg leuk! Dus het kost ons alleen de benzine en we schilderen daar ook gewoon door, dus dan valt het wel weer mee. Maar buiten dat vind ik ook wel dat we heel veel geluk hebben hoor, met onze manier van leven!![]()
jij hebt toch niet toevallig een stagiaire van KW1C gehad he?quote:Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Was het wel jouw icoontje dan toch?? Ik herkende Kevin Bacon helemaal niet. Laat ik mij zelf dan herfraseren: het pláátje was eng.
Ik ga best vaak naar Frankrijk, maar meestal maar voor een ruime week. Alleen in juni 3 weken. We hebben daar nl. een klein huisje, midden in een zigeunerstadje: erg leuk! Dus het kost ons alleen de benzine en we schilderen daar ook gewoon door, dus dan valt het wel weer mee. Maar buiten dat vind ik ook wel dat we heel veel geluk hebben hoor, met onze manier van leven!![]()
Amsterdam=huurhuis, Belgie is in de bossen en niet in Antwerpen (hoewel dat wel een hele mooie stad is!!) en Frankrijk was maar 40.000 euro, iets van 5 jaar geleden. Het is een heel huisje uit de middeleeuwen, met 5 kleine verdiepinkjes. En het stadje ligt zo'n 4 km. van zee. Goed he?! Je moet je er geen Jan des Bouvriehuis bij voorstellen hoor!! Geen zwembaden en jacuzzi's en zo. Maar d'r zit bv nog wel een heel mooi oud houtgestookt fornuis in de keuken. En hele mooie tegeltjes op de vloer. We hebben zelf een dakterras gebouwd en toen vonden we achter een van de balken een stuk of 10 munten uit de 18e eeuw.quote:Op zondag 30 september 2007 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk inderdaad. Heb je dan eigenlijk drie huizen? In Amsterdam, Antwerpen en Frankrijk?
Ik denk het niet, want ik heb geen idee wat KW1C is???quote:Op zondag 30 september 2007 19:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij hebt toch niet toevallig een stagiaire van KW1C gehad he?
Koning willem 1 collegequote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik heb geen idee wat KW1C is???
Hebben jullie een huis van 5 verdiepingen voor jezelf? Wow!quote:Op zondag 30 september 2007 19:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Amsterdam=huurhuis, Belgie is in de bossen en niet in Antwerpen (hoewel dat wel een hele mooie stad is!!) en Frankrijk was maar 40.000 euro, iets van 5 jaar geleden. Het is een heel huisje uit de middeleeuwen, met 5 kleine verdiepinkjes. En het stadje ligt zo'n 4 km. van zee. Goed he?! Je moet je er geen Jan des Bouvriehuis bij voorstellen hoor!! Geen zwembaden en jacuzzi's en zo. Maar d'r zit bv nog wel een heel mooi oud houtgestookt fornuis in de keuken. En hele mooie tegeltjes op de vloer. We hebben zelf een dakterras gebouwd en toen vonden we achter een van de balken een stuk of 10 munten uit de 18e eeuw.![]()
Nee, nou lees je wat je wilt lezenquote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben jullie een huis van 5 verdiepingen voor jezelf? Wow!. Nu word ik helemaal jaloers
.
Je zit misschien ook wel een beetje lang op de HAVO al? of klopt dat niet meer? Ben je al definitief gestopt?quote:Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef mordradead het volgende:
Ik zit echt waardeloos in m'n vel, eergisteren met m'n opleiding gestopt komende week gesprek met Decaan. Geen idee wat ik zal gaan doen dit jaar maar me ergeren op school, daar word ik niet echt blij van
Ademhalingsoefeningen willen nog wel eens helpen ... zo te horen adem jij (net als ik) via je borst ipv je buik, dat kan heel vervelend zijn. Een keer naar de fysio ofzo kan ook helpen: die kan je leren goed te ademenquote:Op zondag 30 september 2007 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Net weer hardgelopen. Ging wonderbaarlijk goed. Alleen had ik wéér last van m'n middenrif, terwijl ik toch echt om 17:45 m'n eten op had en pas om 20:30 ging lopen. Ik word er een beetje moedeloos van. Wat kan ik hier nu aan doen? Ik heb ook niet het idee dat het te maken heeft met het eten, want het is een ander soort steek (niet in de zij, maar echt in de buik). Mark had er ook last van. Misschien toch anders ademhalen? Ik vind het irritant, want het remt af. Zit ik in een heerlijk looptempo en dan word ik door die steek gedwongen langzamer te lopen. Maar ik kan m'n lol op met die wintermaanden, want ik merk echt dat ik veel lekkerder loop als het wat frisser is.
ik zal er eens goed op letten. Het gekke is dat ik daar eerder helemaal geen last van had en nu ineens welquote:Op zondag 30 september 2007 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Ademhalingsoefeningen willen nog wel eens helpen ... zo te horen adem jij (net als ik) via je borst ipv je buik, dat kan heel vervelend zijn. Een keer naar de fysio ofzo kan ook helpen: die kan je leren goed te ademen![]()
de ultieme wraakquote:nu hangt er een briefje op de lamp met 'lamp uit'![]()
je klinkt in ieder geval een stuk positiever dan een week geledenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren lekker uit eten geweest met Peter, omdat we vandaag een half jaar samenzijn. Hadden een Chinees-Indiche rijsttafel, en was erg lekker
Vanochtend bij de huisarts geweest, moet volgende week nieuwe CT-scan laten maken en heb medicijnen gekregen. Staat er in de bijsluiter: Bijwerking: maag-darmproblemenDaar wil ik dus juist vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |