abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53564418
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:01 schreef colette het volgende:

[..]

Ha daar is ze weer!! We kregen al visioenen dat je met spoed was opgenomen. Wel k*t dat je nu nog langer in spanning zit! Hebben ze nog iets gezegd over dat andere onderzoek wat je had ondergaan?
ontlasting was goed, maar das eigenlijk minder goed, want als het in de ontlasting zat, was het iig niets ernstigs
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:03:42 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53564438
He gelukkig horen we wat van Sylvana .
Wat kut zeg van die CT-scan. Wanneer wordt de CT-scan opnieuw gedaan en wanneer hoor je de uitslag daarvan?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:08:26 #53
177846 colette
kloon van conleche
pi_53564537
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ontlasting was goed, maar das eigenlijk minder goed, want als het in de ontlasting zat, was het iig niets ernstigs
Ik had een beetje gegoogled op dikkedarmkanker en het komt vooral voor bij mensen boven de 60 en ontstaat vaak vanuit een in eerste instantie goedaardige poliep. Kan het niet zijn dat het bij jou een poliep is? Of hebben ze dat al uitgesloten?
pi_53564705
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef colette het volgende:

[..]

Ik had een beetje gegoogled op dikkedarmkanker en het komt vooral voor bij mensen boven de 60 en ontstaat vaak vanuit een in eerste instantie goedaardige poliep. Kan het niet zijn dat het bij jou een poliep is? Of hebben ze dat al uitgesloten?
Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.

Wanneer ik CT-scan heb weet ik nog niet, moet maandagochtend om 8 uur eerst naar huisarts.
pi_53566664
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.

Wanneer ik CT-scan heb weet ik nog niet, moet maandagochtend om 8 uur eerst naar huisarts.
He wat vervelend lijkt me dat, alweer moeten wachten, al weet ik dat dat vaak gebeurt
Hopen dat ze er snel achterkomen wat het wel is, eigenlijk was het ook niet zo handig dat ze de CT scan toch op de verkeerde manier maakten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik heb weer iets gekocht Een grijze heel winterse taillerok met aubergine & wit randje voor 5 euro
Het mooi kotsende meisje.
pi_53566781
Sylvana

Vervelend dat je nou nog een keer moet zeg!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53572981
Heel vreemd. Les 10 van Evy is veeeeel makkelijker dan les 9. Wat zit daar nu weer achter, ik probeer het te begrijpen, maar het wil niet lukken. Vandaag was het:
1x1 minuut
1x2 minuten
3x3 minuten

En als je nu iedere x maar 1 minuutje tussendoor had mogen wandelen, maar nee, gewoon hetzelfde als het rennen. Very Strange. Het kwam mij wel aardig uit, want het regende en ik ben nog steeds niet zo in topvorm.
pi_53578018
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Zo, ik ben ook alweer een paar uurtjes op ... heb krantjes bezorgd, en net nu begint het te regenen

En omg, Gewas ... zo laat nog wakker ... zal vast heel gezellig geweest zijn
Zeker.
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Gewas zal wel niet op de weegschaal gaan staan vanochtend. Het is in ieder geval wel duidelijk waar zijn zwakke punt ligt mbt afvallen .
Ik heb wel op de weegschaal gestaan en ik was 0,4 kilo afgevallen. Maar ik weet dat het er na 2 dagen weer aankomt.
pi_53582177
Hoi, ik ben net weer terug van een feestje. Het was gezellig. Ze hebben mijn haar veranderd. In een hanekam eerst. En daarna in een of ander vaag kapsel. Ik ga zo naar bed.
pi_53582240
Ik ga nu naar bed. Welterusten.
pi_53582584
goedemorgen allemaal
  zondag 30 september 2007 @ 06:51:38 #62
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53582639
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dus eerst is het spoed,spoed,spoed en nu kan het opeens wel een weekendje wachten?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53583313
Sylvana, balen dat het niet gelukti s met de CT scan, ik hoop dat ze je snel weer inplannen joh, je wil toch ook gewoon duidelijkheid..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53583352
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dus eerst is het spoed,spoed,spoed en nu kan het opeens wel een weekendje wachten?
Ze kunnen het natuurlijk niet maken om de CT opnieuw zonder goede voorbereidingen te doen. Verder heb ik wel vaker het gevoel dat sowieso niet alles volgens de 'logische' gang van zaken gaat in de gezondheidszorg.
  zondag 30 september 2007 @ 09:49:28 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53583442
Mogguh .

mijn weegschaal. Verder geen nieuws .
Niet meer actief op Fok!
pi_53593468
vandaag maar ff een lesje hardlopen overslaan
was veelste vroeg wakker
en wil zo nog ff douchen en leren en dan lekker niets
  zondag 30 september 2007 @ 17:27:29 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53594778
zo, dat is ook niks voor jou .
Niet meer actief op Fok!
pi_53594793
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef Viking84 het volgende:
zo, dat is ook niks voor jou .
normaal niet nee
  zondag 30 september 2007 @ 17:31:08 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53594867
En toen bleek Miss_S toch een mens van vlees en bloed te zijn.

Ik ga wel hardlopen, maar pas om 20:30. Dan weet ik iig 100 % zeker dat m'n eten goed is weggezakt. Volgens mij zijn we nu verder dan we voor de zomer waren, nml. voor de eerste keer 5 min volgende keer en dat hadden we nog niet gedaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_53595757
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
En toen bleek Miss_S toch een mens van vlees en bloed te zijn.

Ik ga wel hardlopen, maar pas om 20:30. Dan weet ik iig 100 % zeker dat m'n eten goed is weggezakt. Volgens mij zijn we nu verder dan we voor de zomer waren, nml. voor de eerste keer 5 min volgende keer en dat hadden we nog niet gedaan.
What's with the Avatar??

Ik ga nu hardlopen, ben net uit 't werk en als ik het nu niet doe dan doe ik het niet meer. Maar om nu te zeggen dat ik er veel zin in heb ....

@Miss_S: hoe krijg jij toch je haar toch altijd zo netjes?? Het zit altijd mooi en glad geborsteld. Bij mij is het altijd een hooiberg op 't hoofd

He, ik zie de fotoboekicoontjes niet meer, hebben jullie dat ook?

[ Bericht 4% gewijzigd door conleche op 30-09-2007 18:35:42 ]
pi_53596637
Conleche, ik zie geen gedoe met avatars of fobo's, maar net lukte het niet te posten, maar dat is natuurlijk over wanneer het wel lukt

Heb ook niet altijd zin om te hardlopen, maar in het algemeen vind ik het wel fijn wanneer ik eenmaal bezig ben En w.b. mss_s haar haar: ik denk dat dat een van de zegeningen is van erg stijl haar hebben... Bij mij is het erg vaak een grote warboel, en soms is dat leuk maar vaak is het irritant en zit het opeens stom ofzo...
Vandaag taart op en het stuk was eigenlijk te groot, daarom maar wat minder avondeten op, want ik zat nog steeds vol.
  zondag 30 september 2007 @ 19:04:29 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53596835
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:22 schreef conleche het volgende:

[..]

What's with the Avatar??
Ik zag het net ook idd. In een ander topic: Er is iemand met dezelfde username als ik, maar dan met een ander plaatje, huh? . Maar is dus een ander icoontje dat op de server staat. Geen idee waarom mijn mooie vrouw ineens vervangen is. En nu heb ik helemaal geen icoontje meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_53596986
mijn haar lijkt maar netjes te zitten dat is niet altijd zo hoor
pi_53596996
Ik vond het al niets voor jou, zo'n enge vent en dan iets met death sentence, maar nu heb je niks meer en ik kan niet meer in de fobo's.

Ben net geweest en het was nu weer 8x2 minuten met telkens een minuutje ertussen. Ik vind dat behoorlijk vervelend om steeds te stoppen en weer op te starten. Pas de laatste paar x ging het lekker.

Ik ga morgen weer een weekje naar Frankrijk en daar heb ik best zin in, hopen dat de herfst daar nog niet begonnen is
  zondag 30 september 2007 @ 19:13:21 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53597006
Ik kam mijn haren altijd even als ik poseer voor een foto (m.u.v. vakantiefoto's dan ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 30 september 2007 @ 19:14:29 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53597022
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:12 schreef conleche het volgende:
Ik vond het al niets voor jou, zo'n enge vent en dan iets met death sentence, maar nu heb je niks meer en ik kan niet meer in de fobo's.

Ben net geweest en het was nu weer 8x2 minuten met telkens een minuutje ertussen. Ik vind dat behoorlijk vervelend om steeds te stoppen en weer op te starten. Pas de laatste paar x ging het lekker.

Ik ga morgen weer een weekje naar Frankrijk en daar heb ik best zin in, hopen dat de herfst daar nog niet begonnen is
Nou, jij gaat ook steeds lekker op vakantie . Ik denk dat ik ook maar de kunstwereld in ga . Of spreid jij je vakantie? (weekje in juni, weekje in oktober...).

Death Sentence is een film die binnenkort in de bioscoop komt en waar ik hoge verwachtingen van heb. Kevin Bacon is helemaal geen enge kerel .
Niet meer actief op Fok!
pi_53597100
Die lessen waarbij er erg veel korte stukjes zijn vond ik erg zwaar eigenlijk. Maar op het moment dat ik dat deel van de lessen liep was het juist erg warm, dus dan is het sowieso lastiger denk ik.
Denk dat ik vanavond maar niets meer ga eten, want kzit echt erg vol (terwijl ik buiten de taart niet eens zo veel gegeten heb)

Edit: ik zie gewoon nicole kidman (zij is het toch?) hoor
pi_53597155
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, jij gaat ook steeds lekker op vakantie . Ik denk dat ik ook maar de kunstwereld in ga . Of spreid jij je vakantie? (weekje in juni, weekje in oktober...).

Death Sentence is een film die binnenkort in de bioscoop komt en waar ik hoge verwachtingen van heb. Kevin Bacon is helemaal geen enge kerel .
Was het wel jouw icoontje dan toch?? Ik herkende Kevin Bacon helemaal niet. Laat ik mij zelf dan herfraseren: het pláátje was eng.

Ik ga best vaak naar Frankrijk, maar meestal maar voor een ruime week. Alleen in juni 3 weken. We hebben daar nl. een klein huisje, midden in een zigeunerstadje: erg leuk! Dus het kost ons alleen de benzine en we schilderen daar ook gewoon door, dus dan valt het wel weer mee. Maar buiten dat vind ik ook wel dat we heel veel geluk hebben hoor, met onze manier van leven!
pi_53597520
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kam mijn haren altijd even als ik poseer voor een foto (m.u.v. vakantiefoto's dan ).
Ikke niet:

en van achter:

Zo zie ik er nu uit. Ik heb ook m'n shirt binnenste buiten aan zie ik
  zondag 30 september 2007 @ 19:38:09 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53597628
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Was het wel jouw icoontje dan toch?? Ik herkende Kevin Bacon helemaal niet. Laat ik mij zelf dan herfraseren: het pláátje was eng.

Ik ga best vaak naar Frankrijk, maar meestal maar voor een ruime week. Alleen in juni 3 weken. We hebben daar nl. een klein huisje, midden in een zigeunerstadje: erg leuk! Dus het kost ons alleen de benzine en we schilderen daar ook gewoon door, dus dan valt het wel weer mee. Maar buiten dat vind ik ook wel dat we heel veel geluk hebben hoor, met onze manier van leven!
Klinkt heerlijk inderdaad . Heb je dan eigenlijk drie huizen? In Amsterdam, Antwerpen en Frankrijk?
Niet meer actief op Fok!
pi_53597765
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef conleche het volgende:

[..]

jij hebt toch niet toevallig een stagiaire van KW1C gehad he?
pi_53597927
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk inderdaad . Heb je dan eigenlijk drie huizen? In Amsterdam, Antwerpen en Frankrijk?
Amsterdam=huurhuis, Belgie is in de bossen en niet in Antwerpen (hoewel dat wel een hele mooie stad is!!) en Frankrijk was maar 40.000 euro, iets van 5 jaar geleden. Het is een heel huisje uit de middeleeuwen, met 5 kleine verdiepinkjes. En het stadje ligt zo'n 4 km. van zee. Goed he?! Je moet je er geen Jan des Bouvriehuis bij voorstellen hoor!! Geen zwembaden en jacuzzi's en zo. Maar d'r zit bv nog wel een heel mooi oud houtgestookt fornuis in de keuken. En hele mooie tegeltjes op de vloer. We hebben zelf een dakterras gebouwd en toen vonden we achter een van de balken een stuk of 10 munten uit de 18e eeuw.
pi_53597977
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij hebt toch niet toevallig een stagiaire van KW1C gehad he?
Ik denk het niet, want ik heb geen idee wat KW1C is???
pi_53597995
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk het niet, want ik heb geen idee wat KW1C is???
Koning willem 1 college
vooropleiding voro de kunstacademie
  zondag 30 september 2007 @ 19:52:39 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53598020
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Amsterdam=huurhuis, Belgie is in de bossen en niet in Antwerpen (hoewel dat wel een hele mooie stad is!!) en Frankrijk was maar 40.000 euro, iets van 5 jaar geleden. Het is een heel huisje uit de middeleeuwen, met 5 kleine verdiepinkjes. En het stadje ligt zo'n 4 km. van zee. Goed he?! Je moet je er geen Jan des Bouvriehuis bij voorstellen hoor!! Geen zwembaden en jacuzzi's en zo. Maar d'r zit bv nog wel een heel mooi oud houtgestookt fornuis in de keuken. En hele mooie tegeltjes op de vloer. We hebben zelf een dakterras gebouwd en toen vonden we achter een van de balken een stuk of 10 munten uit de 18e eeuw.
Hebben jullie een huis van 5 verdiepingen voor jezelf? Wow! . Nu word ik helemaal jaloers .
Niet meer actief op Fok!
pi_53598159
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hebben jullie een huis van 5 verdiepingen voor jezelf? Wow! . Nu word ik helemaal jaloers .
Nee, nou lees je wat je wilt lezen verdiepINKJES staat er. Dus er is een kelder, dan op de begane grond een keuken, met eettafel, dan op de 1e een woonkamer met een badkamertje, dan op de 2e een logeerkamer en atelier, dan op de 3e onze slaapkamer en badkamer en dan op de 5e het dakterras. Maar iedere etage is maar 35 m2 en daar gaan dan ook nog eens de muren van af en het trappenhuis. Dan klinkt het al heel anders toch?
  zondag 30 september 2007 @ 21:10:56 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53600298
Net weer hardgelopen. Ging wonderbaarlijk goed. Alleen had ik wéér last van m'n middenrif, terwijl ik toch echt om 17:45 m'n eten op had en pas om 20:30 ging lopen . Ik word er een beetje moedeloos van. Wat kan ik hier nu aan doen? Ik heb ook niet het idee dat het te maken heeft met het eten, want het is een ander soort steek (niet in de zij, maar echt in de buik). Mark had er ook last van. Misschien toch anders ademhalen? Ik vind het irritant, want het remt af. Zit ik in een heerlijk looptempo en dan word ik door die steek gedwongen langzamer te lopen. Maar ik kan m'n lol op met die wintermaanden, want ik merk echt dat ik veel lekkerder loop als het wat frisser is.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 30 september 2007 @ 21:16:05 #88
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53600473
Ik zit echt waardeloos in m'n vel, eergisteren met m'n opleiding gestopt komende week gesprek met Decaan. Geen idee wat ik zal gaan doen dit jaar maar me ergeren op school, daar word ik niet echt blij van
Bernie en ik zijn tof.
pi_53600762
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef mordradead het volgende:
Ik zit echt waardeloos in m'n vel, eergisteren met m'n opleiding gestopt komende week gesprek met Decaan. Geen idee wat ik zal gaan doen dit jaar maar me ergeren op school, daar word ik niet echt blij van
Je zit misschien ook wel een beetje lang op de HAVO al? of klopt dat niet meer? Ben je al definitief gestopt?
Succes ermee in elk geval, maar als je goed nadenkt (beroepskeuzetest ofzo) kan je vast wel overstappen op iets dat beter bij je past
pi_53602248
Jemig Sylvana, wat heftig. Hopelijk valt de uitslag mee. Ik duim voor je mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53602680
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Net weer hardgelopen. Ging wonderbaarlijk goed. Alleen had ik wéér last van m'n middenrif, terwijl ik toch echt om 17:45 m'n eten op had en pas om 20:30 ging lopen . Ik word er een beetje moedeloos van. Wat kan ik hier nu aan doen? Ik heb ook niet het idee dat het te maken heeft met het eten, want het is een ander soort steek (niet in de zij, maar echt in de buik). Mark had er ook last van. Misschien toch anders ademhalen? Ik vind het irritant, want het remt af. Zit ik in een heerlijk looptempo en dan word ik door die steek gedwongen langzamer te lopen. Maar ik kan m'n lol op met die wintermaanden, want ik merk echt dat ik veel lekkerder loop als het wat frisser is.
Ademhalingsoefeningen willen nog wel eens helpen ... zo te horen adem jij (net als ik) via je borst ipv je buik, dat kan heel vervelend zijn. Een keer naar de fysio ofzo kan ook helpen: die kan je leren goed te ademen

... enne over alle problemen: zag bij het meldingenforumdeel dat er een of ander onderhoud was, wat veranderingen/werkzaamheden die een uurtje of wat zouden duren Vandaar waarschijnlijk dat het opeens zo gek was met avatars ...

Vandaag voor het eerst kachel aangehad, zo ongelooflijk koud in mn kamer. Natuurlijk spontaan vergeten uit te zetten toen ik wegging , nu vind ik overal briefjes met 'kachel uit?' van mn moeder. Terwijl zij weer eens het licht op hun slaapkamer aan had laten staan (maar dat doet ze het hele jaar) ... nu hangt er een briefje op de lamp met 'lamp uit'
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 30 september 2007 @ 23:04:59 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53603923
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Ademhalingsoefeningen willen nog wel eens helpen ... zo te horen adem jij (net als ik) via je borst ipv je buik, dat kan heel vervelend zijn. Een keer naar de fysio ofzo kan ook helpen: die kan je leren goed te ademen
ik zal er eens goed op letten. Het gekke is dat ik daar eerder helemaal geen last van had en nu ineens wel .
quote:
nu hangt er een briefje op de lamp met 'lamp uit'
de ultieme wraak .

Ik ga even het hardloopzweet wegspoelen (beetje laat, maar goed, was van alles op tv enzo) en dan pitten. Weltrusten .
Niet meer actief op Fok!
pi_53609173
woog vanmorgen 71,5
redelijk weinig voor mijn doen, na het weekend
dus ben benieuwd
pi_53609314
Goeiemorgen

Weer een weekend niet geweest, gisteren cinema en dan toch aan de popcorn gezeten. Ondertussen is er niets uit de foto's gebleken, al doet hij wel weer pijn. Vriendlief slaat er dan ook nog eens op gisterenavond toen we elkaar pesten Ik ga morgen maar weer volleyballen, goed intapen en dat zal wel lukken
pi_53609703
Goeiemorgen

Gisteren lekker uit eten geweest met Peter, omdat we vandaag een half jaar samenzijn . Hadden een Chinees-Indiche rijsttafel, en was erg lekker

Vanochtend bij de huisarts geweest, moet volgende week nieuwe CT-scan laten maken en heb medicijnen gekregen. Staat er in de bijsluiter: Bijwerking: maag-darmproblemen Daar wil ik dus juist vanaf
pi_53609858
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Gisteren lekker uit eten geweest met Peter, omdat we vandaag een half jaar samenzijn . Hadden een Chinees-Indiche rijsttafel, en was erg lekker

Vanochtend bij de huisarts geweest, moet volgende week nieuwe CT-scan laten maken en heb medicijnen gekregen. Staat er in de bijsluiter: Bijwerking: maag-darmproblemen Daar wil ik dus juist vanaf
je klinkt in ieder geval een stuk positiever dan een week geleden
pi_53609955
nouja, weet nog steeds niet wat er aan de hand is, heb nog steeds veel last er van, begin het na 2 maanden aardig zat te worden, maar dit weekend had ik gewoon veel leuke afleiding
pi_53616819
Goedemiddag!
Dit weer is niet goed voor m'n hardloopmoraal, want ik denk niet dat het er vandaag nog van gaat komen (les tot 17:30), tenzij het vanavond fijn droog is, anders toch morgenochtend.
'k Had m'n schoenen naar de schoenmaker gebracht omdat de zool los aan het laten was, begint ie een hele preek dat de hak ook echt vervangen moet worden, want hier mocht ik niet op lopen enzo (had helemaal niets gemerkt, maar ja)...
Voor vanavond heb ik geen zin om te kopen (weet ik nu al ja ) dus eet ik dan boerenomelet met champignons en brood.
pi_53619243
ik heb ook echt geen zin om hard te gaan lopen
maar het moet
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:45:07 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53619325
Ik heb juist wél zin om te gaan hardlopen, maar ik mag niet (rustdag vandaag).
En ik vind dit juist geweldig hardloopweer. Als het niet regent dan . Het mag best een beetje miezeren, vind ik ook niet erg. Bleh, kutdag vandaag. Morgen maar vroeg op staan en hopelijk komt er dan meer uit mijn handen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')