ontlasting was goed, maar das eigenlijk minder goed, want als het in de ontlasting zat, was het iig niets ernstigsquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:01 schreef colette het volgende:
[..]
Ha daar is ze weer!! We kregen al visioenen dat je met spoed was opgenomen. Wel k*t dat je nu nog langer in spanning zit! Hebben ze nog iets gezegd over dat andere onderzoek wat je had ondergaan?
Ik had een beetje gegoogled op dikkedarmkanker en het komt vooral voor bij mensen boven de 60 en ontstaat vaak vanuit een in eerste instantie goedaardige poliep. Kan het niet zijn dat het bij jou een poliep is? Of hebben ze dat al uitgesloten?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ontlasting was goed, maar das eigenlijk minder goed, want als het in de ontlasting zat, was het iig niets ernstigs
Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef colette het volgende:
[..]
Ik had een beetje gegoogled op dikkedarmkanker en het komt vooral voor bij mensen boven de 60 en ontstaat vaak vanuit een in eerste instantie goedaardige poliep. Kan het niet zijn dat het bij jou een poliep is? Of hebben ze dat al uitgesloten?
He wat vervelend lijkt me dat, alweer moeten wachten, al weet ik dat dat vaak gebeurtquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.
Wanneer ik CT-scan heb weet ik nog niet, moet maandagochtend om 8 uur eerst naar huisarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb weer iets gekochtEen grijze heel winterse taillerok met aubergine & wit randje voor 5 euro
Het mooi kotsende meisje.
Zeker.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Zo, ik ben ook alweer een paar uurtjes op ... heb krantjes bezorgd, en net nu begint het te regenen![]()
En omg, Gewas ... zo laat nog wakker ... zal vast heel gezellig geweest zijn![]()
Ik heb wel op de weegschaal gestaan en ik was 0,4 kilo afgevallen. Maar ik weet dat het er na 2 dagen weer aankomt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Gewas zal wel niet op de weegschaal gaan staan vanochtend. Het is in ieder geval wel duidelijk waar zijn zwakke punt ligt mbt afvallen.
Dus eerst is het spoed,spoed,spoed en nu kan het opeens wel een weekendje wachten?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kan het idd nog zijn ja, er zit iets, maar ze konden niet zien wat het nou is. Maar het kan dus een poliep, cyste of tumor zijn.
Wanneer ik CT-scan heb weet ik nog niet, moet maandagochtend om 8 uur eerst naar huisarts.
Ze kunnen het natuurlijk niet maken om de CT opnieuw zonder goede voorbereidingen te doen. Verder heb ik wel vaker het gevoel dat sowieso niet alles volgens de 'logische' gang van zaken gaat in de gezondheidszorg.quote:Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dus eerst is het spoed,spoed,spoed en nu kan het opeens wel een weekendje wachten?
What's with the Avatar??quote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
En toen bleek Miss_S toch een mens van vlees en bloed te zijn.
Ik ga wel hardlopen, maar pas om 20:30. Dan weet ik iig 100 % zeker dat m'n eten goed is weggezakt. Volgens mij zijn we nu verder dan we voor de zomer waren, nml. voor de eerste keer 5 min volgende keer en dat hadden we nog niet gedaan.
Ik zag het net ook idd. In een ander topic:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |