Ik ben gisteren ook gaan hardlopen, maar voor het eerst halverwege gestopt. Wéér last van m'n middenrif. Ik word er ontzettend chagrijnig van. Ga morgen dezelfde les weer doen, maar dan vóór het eten, zodat ik iig niet nog etensresten in m'n maag heb. Hopelijk gaat het dan beter en anders ga ik een fysio oid opzoeken, want ik wil per se blijven hardlopen.
Ik heb weinig geslapen, want ik beleefde vannacht een groot avontuur
![]()
. Janneke (de poes) zat de hele tijd bij m'n hoofd te rotzooien. Ik dacht: mja, ze zal wel een vliegje zien ofzo. Heb haar een paar keer weggezet, maar ze kwam steeds weer terug. Dacht er nog even aan om haar de kamer uit te zetten en de deur dicht te doen, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan, want op een gegeven moment besloot ik eens te kijken waar ze zo naar zat te loeren. Ik zag iets zwarts zitten in het donker, vlak bij m'n kussen. Doe het licht aan... zit er een JOEKEL van een spin. Ik wist niet hoe snel ik m'n bed uit moest komen. Rende naar Marks kamer (die was gelukkig nog wakker, maar anders had ik hem wel wakker gemaakt): "Een spin, een spin! Haal hem weg!". Toen ben ik op zijn kamer gaan zitten met de deur dicht en heb gewacht tot hij de spin door de wc had gespoeld. Ik ben best wel een held hè
![]()
. Ik móet er niet aan denken dat die spin over m'n kussen had kunnen lopen. Dan was ik me helemaal kapot geschrokken. Dit is de eerste keer dat ik zo'n grote spin zie in mijn kamer en ik dacht altijd heel naïef dat die hier niet waren
![]()
. Het duurde wel even voor ik de slaap kon vatten
![]()
. Maar wel heel stoer: voordat Mark de spin kon gaan pakken, had Janneke hem al gepakt en ze stapte heel trots met haar vangst door de kamer heen, haha.