abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:25:18 #61
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_53542582
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Harde toon kost Nederland groei

Oei en dat zelfs gepubliceerd in het financieel dagblad.

Maar blijf maar verder door dromen over de wit lelie samenleving die je voor ogen hebt.

Die onzin borrel verhalen van de PVV en consorten kosten ons dus geld.
Wat een heerlijk onzin verhaal, maar goed het past wel in jouw straatje dus je gelooft het. Jarenlang werd allochtionen niets in de weg gelegd en zijn ze nergens gekomen. Nu is men het zat en proberen wat linkse idioten het tij te keren. Als de ambitie er niet is doe je er niets tegen. Er wordt altijd zo snel discriminatie geroepen maar het kan nooit aan de groep zelf liggen. Ik geloof er niets van dat mensen stelselmatig discrimineren. Als je gewoon goed bent en je aanpast kom je er wel. Maar als je zoals er af en toe in het nieuws komt met je traditionele kledij wil gaan werken dat kan gewoon niet.

Quota voor mensen binnen een bedrijf.. walgelijk. Gewoon mensen aannemen op kwaliteit niet omdat er een quota is. Toen ik nog in Nederland werkte maakte het met mij niet uit met wie ik werkte als ze maar goed waren. Jarenlang met een turkse collega gewerkt (vrouw) die was ook gewoon aangenomen omdat ze goed was niet omdat ze buitenlander was.

Overigens die opmerking dat PVV en consorten geld kosten slaat als een tang op een varken als er echt zoveel discriminatie is als ze stellen dan zou er ook hard door links gediscrimineerd moeten worden anders had je bijvoorbeeld 50% van het aantal mensen wat je zou verwachten in die functies (even uitgaande uitgaande van links rechts verhouding 50% / 50%).

Dus of links discrimineert net zo hard of rechts is veel slimmer en zit op alle topfuncties en vertekend het beeld of er is gewoon geen ambitie of kwaliteit.
mai pen rai
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:27:32 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53542648
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus zonder cijfers is het idee op zich al prima voor je, 30 jaar lang deze praktijken... mwa dat zijn er wel meer dan 10, maar geen probleem betaal je graag aan mee. Is er ook nog een bepaald plafond waarna je gaat zeggen, ok nu word het me teveel?
ik zeg nergens dat het OK is, ik wil alleen de schaal van het gebeuren weten en dat meneer roept dat er zo 1000en criminelen het land in zijn gekomen dmv gezinshereniging, kan me best voorstellen dat meneer als definite van crimineel de onterechte (zijnde het strafbare feit) gezinsherenigde heeft, dan is het wel lekker dubbel scoren natuurlijk.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:28:58 #63
191256 Nakur_de_Islani
De wereld is gek en ik ook
pi_53542691
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Bresser het volgende:
hahaha, geweldig hoe de linkse kliek al weer bezig gaat met het aanvallen van de messenger.

neuh, hoordie achterlijke woestijnapen met hun achtergestelde religie zijn zeker het probleem niet
Ik bazeer met alleen op jouw feiten. Zoals jij je message naarvoren brengt is zo krom dat een hoepel recht lijkt.
"Magië bestaat niet, er is alleen maar spul"
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:31:29 #64
191256 Nakur_de_Islani
De wereld is gek en ik ook
pi_53542746
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef desiredbard het volgende:

Alhoewel de "grote voorganger" zelf 12 personen van het vrouwelijk geslacht neukte (een 6 jarige is nog geen vrouw) schreef hij zijn kudde voor wer niet meer dan 4 of 6 te hebben.
Onze grote Islam kenner.
quote:
En deze "rechtschapen" figuren krijgen het dus voor alkaar 8 partners naarbinnen te krijgen.
Ja allemaal doen ze dat....
quote:
Maar laat me raden de fout zal wel weer bij het IND liggen
Nee ligt bij de wetgever, die masen in de wet laat bestaan. De IND is alleen een uitvoerende in dit geheel.
"Magië bestaat niet, er is alleen maar spul"
pi_53542822
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef Bresser het volgende:
misschien moet je eens gaan rekeken hoeveel de islam ons heeft gekost aan uitkeringen, justitiekosten, kinderbijslag, uitkeringen, integratie projecten, etc.
De islam? Ik gok 0 euro. Eigenlijk weet ik dat wel zeker.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53542943
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

De islam? Ik gok 0 euro. Eigenlijk weet ik dat wel zeker.
Ikke niet mogen werken met mannen/vrouwen honden/varkens Joden Homo's
en da's religieuze vrijheid dus astublieftdankuwel hieris uw uitkering

Oh ja en een nest hebben bij 4 verschillende teefjes , Sorry ik bedoel kinderen bij vier verschillende vrouwen..... en kinderbijslag oogsten.

En dan noemen die moslims ons westerse honden....

Politietijd en geld aan onderzoeken naar eerwraak
Dokters die de boel belazeren en de burger die opdraait voor maagdenvliesreconstructie
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_53543151
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef desiredbard het volgende:

Oh ja en een nest hebben bij 4 verschillende teefjes , Sorry ik bedoel kinderen bij vier verschillende vrouwen..... en kinderbijslag oogsten.

Politietijd en geld aan onderzoeken naar eerwraak
Dokters die de boel belazeren en de burger die opdraait voor maagdenvliesreconstructie
Wat zet jij jezelf toch geregeld neer als een echte xenofoob.

En verder zijn jouw voorbeelden geen voorbeelden van de islam die geld kost, maar van misbruik van religie. En dat is allesbehalve voorbehouden aan de islam. Ook Christenen maken zich geregeld schuldig aan misbruik van hun religie. Van iemand die in Ierland verblijft had ik mogen verwachten dat deze prima op de hoogte is van het feit dat Christenen geen haar beter zijn als het gaat om het misbruiken van religie.
pi_53543217
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kun je even normaal discussiëren? Neem aan dat je het over een groep hebt en niet over alle moslims? Net als er een groep autochtonen zijn die moslims generaliseren en er alles aan doen om iedere moslim,Jood, enz te bashen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53543591
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is sinds juli 2002 al niet meer zo.
Wel voor de kindertjes die het al kregen
pi_53543768
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Kun je even normaal discussiëren? Neem aan dat je het over een groep hebt en niet over alle moslims? Net als er een groep autochtonen zijn die moslims generaliseren en er alles aan doen om iedere moslim,Jood, enz te bashen.
Ik begin er eerlijk gezegd aan te twijfellen of ik het slechts over een groep heb.
Dat heb ik jaren gedacht/gehoopt

Als je echter ziet hoe de zogenaamd gemiddelde /gematigde moslim begint te janken gelijk Aisha, als er een beetje kritiek komt op bepalde aspekten van de islam danwel het misbruik van dit sektarisch geloof dooe bepaalde leden en dit verdedigt...dan moet ik zeggen dat me dit echt begint te verbasen.

In de laatste 4 jaar zijn er hier inene 2 moskeeen en 4 moslimscholen gestart.
Na twee jaar naast een moskee gewoont te hebben ondervindt de buurt nu ineens verbaalmisbruik van de allahvereerders . " van de moslimscholen zijn inmiddels gelukkig gesloten wegens het zich niet houden aan de lesstruktuur en gedragscodes (en natuurlijk zijn ze aan het procederen)

Het is, LIJKT, gewoon overal hetzelfde geintje te zijn , en als er kritiek komt begint de zogenaamde gematigde kliek te jammeren om die te doen ophouden, je mag immers niet niet discrimineren, op deze manier kunnen hun collegae echter fijn hun gang gaan.
pi_53543967
Wat moeten wij nu met deze feiten?
Gezinsvorming, gezinshereniging en ook het aanvragen van asiel zijn de laaste jaren (terecht) een heel stuk lastiger geworden, het gaat dus om een niet actueel probleem.
Een beetje mosterd na de maaltijd, de lessen die hier uit te trekken zouden zijn, zijn al lang getrokken en geëffectueerd.
pi_53543984
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef desiredbard het volgende:

je mag immers niet niet discrimineren
Je bent je dat dus wel bewust... Dat is al iets...
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:28:47 #73
3542 Gia
User under construction
pi_53544214
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:03 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wel voor de kindertjes die het al kregen
En ook voor de overige kindertjes. Mutant wil haar ongelijk gewoon niet erkennen.

In februari 2002 dreigde de regering om de kinderbijslag naar Marokko stop te zetten. Hier heeft Mutant een artikeltje over gevonden.

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=2&NewsId=443

Dat dit niet door is gegaan omdat Marokko inbond, wordt er niet bij gezegd.

Hier een linkje naar de site van de SVB, waar je land en uitkering in kunt vullen, dan kun je zelf zien dat de kinderbijslag nog steeds naar heel veel landen toe gaat, en ook naar het grootste deel van Marokko.

http://www.svb.nl/interne(...)ederland_i/index.jsp

Als je Marokko invult, staat er het volgende:

Kinderbijslag wordt uitbetaald

Als u of uw kind in dit land woont, kunt in aanmerking komen voor kinderbijslag, zolang u ook aan de overige voorwaarden voldoet. U blijft in dit land recht houden, omdat er een verdrag is gesloten met afspraken over de controle op het recht op uitkeringen.

Omdat het verdrag voorlopig in werking is getreden, moet het op termijn wel definitief ondertekend worden. Mocht dat niet gebeuren, dan kan het verdrag ongedaan worden gemaakt. In dat geval zullen dan de beperkingen van de Wet BEU gaan gelden en zal er geen recht meer bestaan op kinderbijslag.

Er staat niets over kindertjes geboren na 1 juli 2002.
pi_53544380
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je bent je dat dus wel bewust... Dat is al iets...
Ach discriminatie = onderscheid maken en dat doen we dagelijks
Je gaat naar een bepaalde school omdat die beter is
Je koopt een bepaalde auto

Maar ach: Pispaal omdat je geen moslim bent
pi_53545735
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef desiredbard het volgende:

Ach discriminatie = onderscheid maken en dat doen we dagelijks
Je bent toch niet zo dom om te denken dat ik het had over de letterlijke betekenis ipv de betekenis die we er thans aan geven?
quote:
O... hullie doen het ook... dan is het natuurlijk prima...
pi_53546122
Dat er geprofiteerd wordt is duidelijk, zie het straatbeeld in een gemiddelde stad.
Vergeet echter niet dat deze mensen onze toekomst zijn, dus eigenlijk moet dit soort praktijken aangemoedigd worden.
Zo komen we tot gelijklopende economieën, zalig, de man doet geen klop.
pi_53546425
Gezinshereniging, maar ook gezinsvorming zijn dan ook de facto de oorzaken van het falend integratiebeleid, mijn inziens.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53548884
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef damian5700 het volgende:
Gezinshereniging, maar ook gezinsvorming zijn dan ook de facto de oorzaken van het falend integratiebeleid, mijn inziens.
idd
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:28:51 #79
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_53550095
Met dank aan het Kabinet de Jong (Voorgangers CDA & VVD) die in 1967 de nieuwe immigratiewetgeving aannamen met de gezinshereniging en gezinsvormingonderdelen erin. Pas in de jaren 90 werd de wet aangepast om de schijnhuwelijken moeilijker te maken, maar toen waren we al 30 jaar verder natuurlijk.

En door het misbruiken van die wet door voornamelijk Turken en Marokkanen zijn mensen die op eerlijke wijze een partner naar Nederland wilden halen (zoals ik) het slachtoffer van een enorme bureaucratie, en bedreigingen dat het me 10.000 gulden zou kosten als mijn vrouw ooit een uitkering zou durven aanvragen enzo...... Wat was mijn Amerikaanse vrouw toch weer heerlijk welkom enzo als westerling.

Ik pleit voor een EU wetgeving met betrekking tot immigratie trouwens, want men haalt nu nog steeds partners naar Nederland via de België-route. (en via Duitsland, Frankrijk en Spanje, maar "Vlaams" is iets makkelijker voor Marokkanen en Turken die al Nederlands spreken en een partner willen uit het thuisland). Dit is 1 van die onderwerpen waar we als EU 1 enkele wetgeving moeten hebben, want met 25 losse wetgevingen EN de open grenzen gaat het nooit goed natuurlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:30:11 #80
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_53550130
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef damian5700 het volgende:
falend integratiebeleid
Een falend immigratiebeleid bedoel je.

Niemand is het er ooit over eens geworden wat integratie nu eigenlijk inhoudt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')