Wat een heerlijk onzin verhaal, maar goed het past wel in jouw straatje dus je gelooft het. Jarenlang werd allochtionen niets in de weg gelegd en zijn ze nergens gekomen. Nu is men het zat en proberen wat linkse idioten het tij te keren. Als de ambitie er niet is doe je er niets tegen. Er wordt altijd zo snel discriminatie geroepen maar het kan nooit aan de groep zelf liggen. Ik geloof er niets van dat mensen stelselmatig discrimineren. Als je gewoon goed bent en je aanpast kom je er wel. Maar als je zoals er af en toe in het nieuws komt met je traditionele kledij wil gaan werken dat kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
![]()
Harde toon kost Nederland groei
Oei en dat zelfs gepubliceerd in het financieel dagblad.
Maar blijf maar verder door dromen over de wit lelie samenleving die je voor ogen hebt.
Die onzin borrel verhalen van de PVV en consorten kosten ons dus geld.
ik zeg nergens dat het OK is, ik wil alleen de schaal van het gebeuren weten en dat meneer roept dat er zo 1000en criminelen het land in zijn gekomen dmv gezinshereniging, kan me best voorstellen dat meneer als definite van crimineel de onterechte (zijnde het strafbare feit) gezinsherenigde heeft, dan is het wel lekker dubbel scoren natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus zonder cijfers is het idee op zich al prima voor je, 30 jaar lang deze praktijken... mwa dat zijn er wel meer dan 10, maar geen probleem betaal je graag aan mee. Is er ook nog een bepaald plafond waarna je gaat zeggen, ok nu word het me teveel?
Ik bazeer met alleen op jouw feiten. Zoals jij je message naarvoren brengt is zo krom dat een hoepel recht lijkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Bresser het volgende:
hahaha, geweldig hoe de linkse kliek al weer bezig gaat met het aanvallen van de messenger.
neuh, hoordie achterlijke woestijnapen met hun achtergestelde religie zijn zeker het probleem niet
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef desiredbard het volgende:
Alhoewel de "grote voorganger" zelf 12 personen van het vrouwelijk geslacht neukte (een 6 jarige is nog geen vrouw) schreef hij zijn kudde voor wer niet meer dan 4 of 6 te hebben.
Ja allemaal doen ze dat....quote:En deze "rechtschapen" figuren krijgen het dus voor alkaar 8 partners naarbinnen te krijgen.
Nee ligt bij de wetgever, die masen in de wet laat bestaan. De IND is alleen een uitvoerende in dit geheel.quote:Maar laat me raden de fout zal wel weer bij het IND liggen
De islam? Ik gok 0 euro. Eigenlijk weet ik dat wel zeker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef Bresser het volgende:
misschien moet je eens gaan rekeken hoeveel de islam ons heeft gekost aan uitkeringen, justitiekosten, kinderbijslag, uitkeringen, integratie projecten, etc.
Ikke niet mogen werken met mannen/vrouwen honden/varkens Joden Homo'squote:Op vrijdag 28 september 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
De islam? Ik gok 0 euro. Eigenlijk weet ik dat wel zeker.
Wat zet jij jezelf toch geregeld neer als een echte xenofoob.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef desiredbard het volgende:
Ikke niet mogen werken met mannen/vrouwen honden/varkens Joden Homo's
en da's religieuze vrijheid dus astublieftdankuwel hieris uw uitkering
Oh ja en een nest hebben bij 4 verschillende teefjes , Sorry ik bedoel kinderen bij vier verschillende vrouwen..... en kinderbijslag oogsten.
En dan noemen die moslims ons westerse honden....![]()
Politietijd en geld aan onderzoeken naar eerwraak
Dokters die de boel belazeren en de burger die opdraait voor maagdenvliesreconstructie
Kun je even normaal discussiëren? Neem aan dat je het over een groep hebt en niet over alle moslims? Net als er een groep autochtonen zijn die moslims generaliseren en er alles aan doen om iedere moslim,Jood, enz te bashen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ikke niet mogen werken met mannen/vrouwen honden/varkens Joden Homo's
en da's religieuze vrijheid dus astublieftdankuwel hieris uw uitkering
Oh ja en een nest hebben bij 4 verschillende teefjes , Sorry ik bedoel kinderen bij vier verschillende vrouwen..... en kinderbijslag oogsten.
En dan noemen die moslims ons westerse honden....![]()
Wel voor de kindertjes die het al kregenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is sinds juli 2002 al niet meer zo.
Ik begin er eerlijk gezegd aan te twijfellen of ik het slechts over een groep heb.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Kun je even normaal discussiëren? Neem aan dat je het over een groep hebt en niet over alle moslims? Net als er een groep autochtonen zijn die moslims generaliseren en er alles aan doen om iedere moslim,Jood, enz te bashen.
Je bent je dat dus wel bewust... Dat is al iets...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef desiredbard het volgende:
je mag immers niet niet discrimineren
En ook voor de overige kindertjes. Mutant wil haar ongelijk gewoon niet erkennen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wel voor de kindertjes die het al kregen
Ach discriminatie = onderscheid maken en dat doen we dagelijksquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent je dat dus wel bewust... Dat is al iets...
Je bent toch niet zo dom om te denken dat ik het had over de letterlijke betekenis ipv de betekenis die we er thans aan geven?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef desiredbard het volgende:
Ach discriminatie = onderscheid maken en dat doen we dagelijks
O... hullie doen het ook... dan is het natuurlijk prima...quote:Maar ach: Pispaal omdat je geen moslim bent
iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef damian5700 het volgende:
Gezinshereniging, maar ook gezinsvorming zijn dan ook de facto de oorzaken van het falend integratiebeleid, mijn inziens.
Een falend immigratiebeleid bedoel je.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef damian5700 het volgende:
falend integratiebeleid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |