abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53540419
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Topje van de ijsberg?

De vraag die bij mij nu opborrelt, hoeveel criminelen zijn gelegaliseerd het land ingekomen met het generaal pardon?
Ik weet wel dat onder Nawijn destijds enkele tientallen oorlogsmisdadigers het land zijn binnengekomen en daarover hoor ik rechts NL grappig genoeg NOOIT.

Maar neemt niet weg dat het altijd fijn is wanneer een instantie gewoon goed werk levert. Maarja, dat is een beetje een naieve wens van mij.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_53540551
Ik ben benieuwd wat er van waar is. Deze meneer wil natuurlijk ook alleen zijn mening duidelijk maken. Maar er wordt komende dagen vast op gereageerd.
pi_53540580
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef Scorpie het volgende:

Is toch simpel te bestrijden? Gewoon iedereen mag 1 partner uitzoeken die binnen mag komen, red je het daar niet mee, pech.
Dat vind jij terecht? Lijkt mij niet. Relaties zijn nu eenmaal niet altijd voor het leven. Van mij mag je er 20 het land binnenhalen, zo lang het maar geen misbruik is. En ik geef graag het voordeel van de twijfel.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:15:47 #44
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53540672
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Oke komt ie: Sins wanneer is 30000 (de cijfers van het stuk) 80% van de moslims in nederland. Deze cijfers gebruiken als uitgangs punt dan zijn in Nederland 40000 moslims. Waarvan 80% dus crimineel is.
Maken we ons druk om 40.000 moslims. Dus die ultra-rechtse kliek die het over 1 miljoen heeft liegen gewoon.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:17:52 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_53540746
30 !! jaar lang word dit dus toegestaan, totdat er een klokkeluider naar voren komt waarschijnlijk.

Ik wil niet eens weten hoeveel belastinggeld hier alleen al aan verloren is gegaan, doe daarbovenop nog de subsidie voor een woning, de eersteklas treinkaartjes voor de medelander, de probleemwijken die nu aangepakt moeten worden, etc etc etc... Klauwen met geld heeft het gekost en kost het nog steeds!
The truth was in here.
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:22:57 #46
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53540900
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef Bastard het volgende:
30 !! jaar lang word dit dus toegestaan, totdat er een klokkeluider naar voren komt waarschijnlijk.

Ik wil niet eens weten hoeveel belastinggeld hier alleen al aan verloren is gegaan, doe daarbovenop nog de subsidie voor een woning, de eersteklas treinkaartjes voor de medelander, de probleemwijken die nu aangepakt moeten worden, etc etc etc... Klauwen met geld heeft het gekost en kost het nog steeds!
Welvaard kost nou eenmaal geld. Vergrijzing, vuilnisophalers, enz.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:26:26 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_53540985
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Welvaard kost nou eenmaal geld. Vergrijzing, vuilnisophalers, enz.
Wat een vreemde kijk op welvaart heb jij als het binnenhalen van criminelen daarbij hoort.
The truth was in here.
pi_53540997
misschien moet je eens gaan rekeken hoeveel de islam ons heeft gekost aan uitkeringen, justitiekosten, kinderbijslag, uitkeringen, integratie projecten, etc.
pi_53541036
Een beetje jammer dat er in het bericht niet dieper ingegaan wordt op de hoeveelheid Turken en Marokkanen die > 8 "partners" naar Nederland hebben gehaald. Nu is het schieten met losse flodders en koren op de molen van Wilders en co.
pi_53541149
Wel een typisch Telegraaf artikel om met woorden als 'enorm' en 'meestal' te strooien maar inderdaad geen cijfers te noemen.
pi_53541219
-edit- Troll

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 28-09-2007 13:51:49 ]
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:43:40 #52
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_53541421
quote:
'Misbruik regeling gezinshereniging'
Uitgegeven: 28 september 2007 08:53
Laatst gewijzigd: 28 september 2007 11:40

AMSTERDAM - Een onbekend aantal Turken en Marokkanen heeft tussen 1977 en 2006 in het kader van gezinshereniging meer dan acht 'partners' naar Nederland gehaald.

Dat schrijft De Telegraaf vrijdag op basis van het boek 'De Immigratieramp', dat maandag wordt gepresenteerd. Dat gaat over het vreemdelingenbeleid en de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).

Als de partner na drie jaar een verblijfsvergunning kreeg werd de relatie verbroken en een nieuwe partner naar Nederland gehaald, schrijft de krant.

Criminelen

Uit het boek zou verder blijken dat duizenden criminele vreemdelingen in de loop der jaren een verblijfsvergunning hebben gekregen. Ook dat zou zijn gebeurd vanwege de gezinshereniging.

Sinds 2005 krijgen buitenlandse criminelen die met hun Nederlandse partner willen wonen niet meer automatisch een verblijfsvergunning.

Het boek is geschreven door voormalig IND-medeweker Sietse Fritsma. Hij citeert uit geheime IND-dossiers. Fritsma zit nu voor de PVV van Geert Wilders in de Tweede Kamer.
Nu
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_53541451
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef Bresser het volgende:
misschien moet je eens gaan rekeken hoeveel de islam ons heeft gekost aan uitkeringen, justitiekosten, kinderbijslag, uitkeringen, integratie projecten, etc.

Harde toon kost Nederland groei

Oei en dat zelfs gepubliceerd in het financieel dagblad.

Maar blijf maar verder door dromen over de wit lelie samenleving die je voor ogen hebt.

Die onzin borrel verhalen van de PVV en consorten kosten ons dus geld.
pi_53541719
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Bresser het volgende:
hahaha, geweldig hoe de linkse kliek al weer bezig gaat met het aanvallen van de messenger.

neuh, hoordie achterlijke woestijnapen met hun achtergestelde religie zijn zeker het probleem niet
Ik val geen boodschapper aan hoor, het is alleen wel typisch dat men een blijkbaar onbekend aantal mensen ogenblikkelijk enorm noemt. Iets meer journalistieke integriteit zou niet vervelend zijn.
[/Wishful thinking]
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:58:12 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53541847
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Topje van de ijsberg?

De vraag die bij mij nu opborrelt, hoeveel criminelen zijn gelegaliseerd het land ingekomen met het generaal pardon?
dat borrelende geluid is je onderbuik...

ik zie de associatie niet tussen gezinshereniging en generaal pardon...

verder lijkt het me prettig om met cijfers te discussieren zodat de subjectieve mening van de schrijver in perspectief geplaatst kan worden.

en nee, elke crimineel is er een teveel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53542056
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef Fides het volgende:
Wel een typisch Telegraaf artikel om met woorden als 'enorm' en 'meestal' te strooien maar inderdaad geen cijfers te noemen.
*kuch*

Dit gaat al jaren zo, maar afgezien van de importbruiden ook nog eens duizenden criminelen binnengelaten waarvan een groot deel vast geen brave belastingbetaler is geworden maar al jaren een luilekker leven leiden in de bak voorafgaand aan dure rechtzaken en advokaten. En dan reken ik de maatschappelijke schade niet eens.
Ik denk dat het zelfs om miljarden gaat in de loop der jaren. En dat allemaal opgehoest door de belastingbetaler.

Als dat niet "enorm" is dan heb je weinig realiteitsbesef.

Maargoed, dergelijke berichten passen niet in de multiculturele droomstraatje van velen.
pi_53542233
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef Re het volgende:

[..]

Jouw struisvogelgedrag is bekend en kenmerkend.
quote:
IND zegt je niks blijkbaar
quote:
verder lijkt het me prettig om met cijfers te discussieren zodat de subjectieve mening van de schrijver in perspectief geplaatst kan worden.

Wacht het boek af.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:12:59 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_53542262
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef Re het volgende:

[..]

Dus zonder cijfers is het idee op zich al prima voor je, 30 jaar lang deze praktijken... mwa dat zijn er wel meer dan 10, maar geen probleem betaal je graag aan mee. Is er ook nog een bepaald plafond waarna je gaat zeggen, ok nu word het me teveel?
The truth was in here.
pi_53542365
Alhoewel de "grote voorganger" zelf 12 personen van het vrouwelijk geslacht neukte (een 6 jarige is nog geen vrouw) schreef hij zijn kudde voor wer niet meer dan 4 of 6 te hebben.

En deze "rechtschapen" figuren krijgen het dus voor alkaar 8 partners naarbinnen te krijgen.

Maar laat me raden de fout zal wel weer bij het IND liggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:23:47 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53542537
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jouw struisvogelgedrag is bekend en kenmerkend.
ik ontken nergens dat er geen probleem is, maar ik weiger om een subjectieve bron met een hidden marketing agenda (lid PVV dus voornamelijk gericht op het dumpen van vette uitspraken) zomaar voor waar aan te nemen
quote:
IND zegt je niks blijkbaar
jawel hoor, maar als ik een bon krijg omdat ik fout geparkeerd sta borrelt er bij mij niet de logische vraag op hoeveel vergunninghouders er zijn (hetzelfde bedrijf dus)
quote:
Wacht het boek af.
Dat was ik al van plan ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')