Ik weet wel dat onder Nawijn destijds enkele tientallen oorlogsmisdadigers het land zijn binnengekomen en daarover hoor ik rechts NL grappig genoeg NOOIT.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Topje van de ijsberg?
De vraag die bij mij nu opborrelt, hoeveel criminelen zijn gelegaliseerd het land ingekomen met het generaal pardon?
Dat vind jij terecht? Lijkt mij niet. Relaties zijn nu eenmaal niet altijd voor het leven. Van mij mag je er 20 het land binnenhalen, zo lang het maar geen misbruik is. En ik geef graag het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Is toch simpel te bestrijden? Gewoon iedereen mag 1 partner uitzoeken die binnen mag komen, red je het daar niet mee, pech.
Maken we ons druk om 40.000 moslims. Dus die ultra-rechtse kliek die het over 1 miljoen heeft liegen gewoon.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
![]()
Oke komt ie: Sins wanneer is 30000 (de cijfers van het stuk) 80% van de moslims in nederland. Deze cijfers gebruiken als uitgangs punt dan zijn in Nederland 40000 moslims. Waarvan 80% dus crimineel is.
Welvaard kost nou eenmaal geld. Vergrijzing, vuilnisophalers, enz.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef Bastard het volgende:
30 !! jaar lang word dit dus toegestaan, totdat er een klokkeluider naar voren komt waarschijnlijk.
Ik wil niet eens weten hoeveel belastinggeld hier alleen al aan verloren is gegaan, doe daarbovenop nog de subsidie voor een woning, de eersteklas treinkaartjes voor de medelander, de probleemwijken die nu aangepakt moeten worden, etc etc etc... Klauwen met geld heeft het gekost en kost het nog steeds!
Wat een vreemde kijk op welvaart heb jij als het binnenhalen van criminelen daarbij hoort.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welvaard kost nou eenmaal geld. Vergrijzing, vuilnisophalers, enz.
Nuquote:'Misbruik regeling gezinshereniging'
Uitgegeven: 28 september 2007 08:53
Laatst gewijzigd: 28 september 2007 11:40
AMSTERDAM - Een onbekend aantal Turken en Marokkanen heeft tussen 1977 en 2006 in het kader van gezinshereniging meer dan acht 'partners' naar Nederland gehaald.
Dat schrijft De Telegraaf vrijdag op basis van het boek 'De Immigratieramp', dat maandag wordt gepresenteerd. Dat gaat over het vreemdelingenbeleid en de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).
Als de partner na drie jaar een verblijfsvergunning kreeg werd de relatie verbroken en een nieuwe partner naar Nederland gehaald, schrijft de krant.
Criminelen
Uit het boek zou verder blijken dat duizenden criminele vreemdelingen in de loop der jaren een verblijfsvergunning hebben gekregen. Ook dat zou zijn gebeurd vanwege de gezinshereniging.
Sinds 2005 krijgen buitenlandse criminelen die met hun Nederlandse partner willen wonen niet meer automatisch een verblijfsvergunning.
Het boek is geschreven door voormalig IND-medeweker Sietse Fritsma. Hij citeert uit geheime IND-dossiers. Fritsma zit nu voor de PVV van Geert Wilders in de Tweede Kamer.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef Bresser het volgende:
misschien moet je eens gaan rekeken hoeveel de islam ons heeft gekost aan uitkeringen, justitiekosten, kinderbijslag, uitkeringen, integratie projecten, etc.
Ik val geen boodschapper aan hoor, het is alleen wel typisch dat men een blijkbaar onbekend aantal mensen ogenblikkelijk enorm noemt. Iets meer journalistieke integriteit zou niet vervelend zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Bresser het volgende:
hahaha, geweldig hoe de linkse kliek al weer bezig gaat met het aanvallen van de messenger.
neuh, hoordie achterlijke woestijnapen met hun achtergestelde religie zijn zeker het probleem niet
dat borrelende geluid is je onderbuik...quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Topje van de ijsberg?
De vraag die bij mij nu opborrelt, hoeveel criminelen zijn gelegaliseerd het land ingekomen met het generaal pardon?
*kuch*quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef Fides het volgende:
Wel een typisch Telegraaf artikel om met woorden als 'enorm' en 'meestal' te strooien maar inderdaad geen cijfers te noemen.
Jouw struisvogelgedrag is bekend en kenmerkend.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef Re het volgende:
[..]
dat borrelende geluid is je onderbuik...
IND zegt je niks blijkbaarquote:ik zie de associatie niet tussen gezinshereniging en generaal pardon...
Wacht het boek af.quote:verder lijkt het me prettig om met cijfers te discussieren zodat de subjectieve mening van de schrijver in perspectief geplaatst kan worden.
en nee, elke crimineel is er een teveel...
Dus zonder cijfers is het idee op zich al prima voor je, 30 jaar lang deze praktijken... mwa dat zijn er wel meer dan 10, maar geen probleem betaal je graag aan mee. Is er ook nog een bepaald plafond waarna je gaat zeggen, ok nu word het me teveel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef Re het volgende:
[..]
dat borrelende geluid is je onderbuik...
ik zie de associatie niet tussen gezinshereniging en generaal pardon...
verder lijkt het me prettig om met cijfers te discussieren zodat de subjectieve mening van de schrijver in perspectief geplaatst kan worden.
en nee, elke crimineel is er een teveel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
ik ontken nergens dat er geen probleem is, maar ik weiger om een subjectieve bron met een hidden marketing agenda (lid PVV dus voornamelijk gericht op het dumpen van vette uitspraken) zomaar voor waar aan te nemenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jouw struisvogelgedrag is bekend en kenmerkend.
jawel hoor, maar als ik een bon krijg omdat ik fout geparkeerd sta borrelt er bij mij niet de logische vraag op hoeveel vergunninghouders er zijn (hetzelfde bedrijf dus)quote:IND zegt je niks blijkbaar
Dat was ik al van plan jaquote:Wacht het boek af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |