TS bedoelt natuurlijk Myanmarquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:33 schreef M4a1 het volgende:
Birma??
*googlet*...
[afbeelding]
aahaa.....
...geen idee
Waarom wel?
Waarom wel ? Google even verderquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:33 schreef M4a1 het volgende:
Birma??
*googlet*...
[afbeelding]
aahaa.....
...geen idee
Waarom wel?
ze hebben ook olie daarquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:36 schreef OldJeller het volgende:
Er moet natuurlijk geld aan te verdienen zijn.
Als hij vóór het regime is, zegt hij Myanmar, is hij tegen, dan zegt hij Birma.quote:
Precies. Heel veel zelfsquote:
Scherpquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als hij vóór het regime is, zegt hij Myanmar, is hij tegen, dan zegt hij Birma.
En er valt daar natuurlijk geen olie oid te halen.
"You haveee... very large penisses... our penis, very small"quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ie dan te maken krijgt met China en dat durft ie niet aan
Ik schijt me hier ook elke ochtend in m'n box als de Amerikanen weer eens een razzia uitvoeren in de straat...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:42 schreef APK het volgende:
Of heel veel amphetamine naar de VS smokkelen, dan kan het onder de noemer 'war on drugs'.![]()
Moet je mama een vierkante box vragen ipv een ronde, dan kun je in een hoekje wegkruipen en geborgenheid zoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik schijt me hier ook elke ochtend in m'n box als de Amerikanen weer eens een razzia uitvoeren in de straat...
Liberia was wel een bedreiging ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:47 schreef nonzz het volgende:
Waarom wel? Denk je dat de VS iets tegen totalitaire regimes hebben? Dat is wel erg naïef. De VS doet de afgelopen 60 jaar er alles aan om hun macht in de wereld te vast te houden of te vergroten. Het maakt niet uit of ze daar dictaturen, rechts extremisten of koninkrijken mee steunen, zolang ze hun macht maar kunnen uitbreiden. Myanmar is geen bedreiging en er valt geen eer aan te behalen.
Hadden ze dat niet gedaan dan sprak jij nu Duits. Ik geloof ook niet dat de VS belangeloos regimes verdrijft, maar tegelijkertijd kun je deze vraag niet alleen aan de VS stellen. Dit geldt voor de hele wereld, de VN dus. En dat is een machteloos clubje belangenverstrengeling waar niemand de baas is en het dus eindeloos duurt voor een beslissing wordt genomen. Zie Sudan, zie Rwanda. Dat kun je de VS echt niet (alleen) verwijten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:47 schreef nonzz het volgende:
Waarom wel? Denk je dat de VS iets tegen totalitaire regimes hebben? Dat is wel erg naïef. De VS doet de afgelopen 60 jaar er alles aan om hun macht in de wereld te vast te houden of te vergroten. Het maakt niet uit of ze daar dictaturen, rechts extremisten of koninkrijken mee steunen, zolang ze hun macht maar kunnen uitbreiden. Myanmar is geen bedreiging en er valt geen eer aan te behalen.
Dat was 50 jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:56 schreef Shivo het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet gedaan dan sprak jij nu Duits. Ik geloof ook niet dat de VS belangeloos regimes verdrijft, maar tegelijkertijd kun je deze vraag niet alleen aan de VS stellen. Dit geldt voor de hele wereld, de VN dus. En dat is een machteloos clubje belangenverstrengeling waar niemand de baas is en het dus eindeloos duurt voor een beslissing wordt genomen. Zie Sudan, zie Rwanda. Dat kun je de VS echt niet (alleen) verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |