Kom je eerst nog 1-0 voor, verknalt je keeper hetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Aardig schot die Putsilla (?) van de Treffers
En wat een slechte keeper zeg4 van de 5 goals waren gewoon zijn schuld
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:43 schreef BonJovi het volgende:
RKC zit toch bij de jupiler League
Ook wel gewoon bekend als Oleg Poutilo, oud-NEC.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Aardig schot die Putsilla (?) van de Treffers
Net goed voor dat tyfuskindquote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
..daarnaast speelt ADO sinds de 55e minuut met 10 man, rode kaart voor doelpuntenmaker (1-0) Lex Immers. 1
Wordt gewoon 0-3 ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef pfaf het volgende:
Heeft QB mooi voor elkaar, JH moet te kloppen zijn!
Ik denk dat die wel omgedraaid zal worden, denk niet dat de burgemeester van Deurne op de Feyenoordsupporters zit te wachten. Het ligt trouwens tussen Helmond en Venlo.quote:
Nee joh, dat is toch juist leuk voor zo'n club.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel omgedraaid zal worden, denk niet dat de burgemeester van Deurne op de Feyenoordsupporters zit te wachten. Het ligt trouwens tussen Helmond en Venlo.
zo, da's wel een tering eind rijdenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel omgedraaid zal worden, denk niet dat de burgemeester van Deurne op de Feyenoordsupporters zit te wachten. Het ligt trouwens tussen Helmond en Venlo.
Ik denk niet dat ze het willen omdraaien, misschien verplaatsen naar Helmond, hoewel de burgemeester daar de oefenwedstrijd Helmond Sport-Feyenoord voor het begin van het seizoen verbood.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Wheheh, zo denk ik ook al zijn jullie papieren beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Mooie loting, met perspectief. Eventueel volgende ronde nog een thuiswedstrijd (niet tegen Ajax of Feyenoord) en de halve finale ligt in het vizier
Ik vind het maar een kutloting voor FCDB...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wheheh, zo denk ik ook al zijn jullie papieren beter natuurlijk.
Als we zo spelen zoals tegen Omniworld in de eerste helft dan gaan jullie mooi naar de kwartfinalequote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wheheh, zo denk ik ook al zijn jullie papieren beter natuurlijk.
Jullie komen maar weer bliksemsgoed weg. Dankzij Castro gewoon indirect 2 rondes verderquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutloting voor FCDB...
Elke wedstrijd staat op zich, hopelijk zijn we tegen die tijd helemaal fit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als we zo spelen zoals tegen Omniworld in de eerste helft dan gaan jullie mooi naar de kwartfinale
Geloof nooit dat de Burgemeester an Deurne die wedstrijd in zijn dorp wil, dan zal hij in de omgeving gespeeld worden, maar wie zit er op te wachten, P$V ligt ook al uit de beker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het willen omdraaien, misschien verplaatsen naar Helmond, hoewel de burgemeester daar de oefenwedstrijd Helmond Sport-Feyenoord voor het begin van het seizoen verbood.
Ja dat vind ik het lelijke van dit systeem. Nu hebben we 2 thuiswedstrijden, maar hiervoor hadden we sinds jaren geen thuiswedstrijd meer gehad in de bekerquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Elke wedstrijd staat op zich, hopelijk zijn we tegen die tijd helemaal fit.
Baal wel van de 7e bekeruitwedstrijd op rij
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie komen maar weer bliksemsgoed weg. Dankzij Castro gewoon indirect 2 rondes verder
Als ze dat nog eens flikken dan, dan dan (hier stond iets over avatar enzo) zou het wel heel triest zijn....quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]Castro
Hij zegt doodleuk dat hij 4 dagen eerder bij het competitietreffen al gezien had dat er veel ruimte bij de 1ste paal lag bij corners. Dan maakt die het nog doodleuk af daar ook
Voor de competitie een 3-0 voorsprong verspeeld thuis tegen Excelsior...
Ik zei een half uur voor de loting 'Excelsior thuis zou wel leuk zijn, kunnen ze iets rechtzetten!'.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ze dat nog eens flikken dan, dan dan (hier stond iets over avatar enzo) zou het wel heel triest zijn....
Wij waren er ook 1 he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:22 schreef Mindlight het volgende:
Ik vind er niks aan, kutloting, van de 16 ploegen in de 1/8 finale, wilde ik er maar 4 niet loten
Roda uit was 1 van die mogelijkheden.
Voor mij: thuis: Feyenoord en Ajax niet.quote:
Ik wilde maar 1 ding, thuis en het maakte me niet uit tegen wie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor mij: thuis: Feyenoord en Ajax niet.
en uit zelfde + Roda, den Bosch, RKC, NAC.
Hoewel we Ajax en Feyenoord thuis ook best kunnen hebben
yup, sowieso op EV.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
Kom je naar Almelo DutchGooner?
Neuj, DB uit is altijd leukquote:
Whehe om 1 of andere reden is dat zelfs voor ons een combi.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup, sowieso op EV.
Heb het vermoeden gezien het angsthazenbeleid in Almelo dat het een buscombi zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |