Laatste album heette één-negen-zeven-achtquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Noem een hit van die persoon/band waar die persoon in zat
Niemand die de link kan leggen tussen de foto die ik geplaatst heb en een Belgische band?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Qua belgische bands kom ik niet verder dan Clouseau, Zarko en Hooverphonic
Heb geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die de link kan leggen tussen de foto die ik geplaatst heb en een Belgische band?
Waar Ben dus de drummer is...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef Flitspaal het volgende:
De Kreuners?
chocokrakeling?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef Flitspaal het volgende:
Je kunt het gewoon in de supermarkt kopen voor ongeveer 40 cent.
MadMaster +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Een ouderwetse 3 Musketiers-reep...
vast voor mijn tijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Een ouderwetse 3 Musketiers-reep...
Ik wilde eerst deze foto plaatsen voor een ander drankje, maar die leek me te makkelijk:quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:33 schreef krapula het volgende:
flugel (drankje)
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Boswandeling
RoofingBurner +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Copenhagen Brussel en Amsterdam
opnemen in de OP:quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is dit één van de meest gestelde vragen hier...
quote:Vragen m.b.t. cobra of CoBrA worden NIET op prijs gesteld!
excuses, dit wist ik niet... ben hier nog betrekkelijk nieuwquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is dit één van de meest gestelde vragen hier...
quote:Switch on, switch on to me
It's time I had my say
Take all those rumours and
Kiss them all goodbye
Fate's not an invention
Of a simple, soulless mind
So jump, get in, and let's get high
Listen to what I say
Dat beest (of een die er heel veel op lijkt) staat op de flessen Boswandeling (wat trouwens een onmeunig smerig drankje is), en Flugel was al gezegd. Dus ik kon kiezen: Flugel herhalen (zeker geen punt), geen reactie posten (zeker geen punt) of Boswandeling neerzetten (misschien een punt als jij vind dat het vogeltje bij boswandeling hoort)quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde eerst deze foto plaatsen voor een ander drankje, maar die leek me te makkelijk:
[afbeelding]
En wat krijg je dan nog als antwoord:
[..]
No offense...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef krapula het volgende:
excuses, dit wist ik niet... ben hier nog betrekkelijk nieuw
Tjah, die dus...Flits +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:56 schreef Flitspaal het volgende:
In Tua Nua - Seven into the Sea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |