dat jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:17 schreef StallionJack het volgende:
een religieus symbool uit hindoeisme en andere oosterse religies
Sorry, collega aan mijn bureau...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:05 schreef starla het volgende:
canada?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef StallionJack het volgende:
je moet er maar opkomen...: )
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef Starla het volgende:
ik moet maar een nieuwe vraag stellen
Op getallen zoals 386 iis geen copyright te krijgen, op namen zoals Pentium welquote:Op vrijdag 28 september 2007 03:16 schreef Plasterk het volgende:
Waarom gebruikt Intel geen getallen meer voor hun processoren?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:18 schreef StallionJack het volgende:
zijn 1, 2, 3 en 4 geen getallen?
Ik begreep ook niet waar hij op doelde... misschien dat ik 386 noemde, maar dat komt omdat dat een type processor was en 1, 2, 3, 4 nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is volgens Hawaii_Tim dus juist de reden om er van af te stappen.
Schroom anders niet, hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:35 schreef starla het volgende:
jij stelt al de nieuwe vraag hhhpsycho?
Je zegt het zelf al...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:40 schreef StallionJack het volgende:
Pentium I
Pentium II
Pentium III
Pentium II is een naam, 386 is een getal (geen letter in te bekennen). Als ze het de 386i hadden genoemd was er niets aan de hand en konden ze copyright krijgen op die naamquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:40 schreef StallionJack het volgende:
Pentium I
Pentium II
Pentium III
FP +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef Flitspaal het volgende:
Zonderland
kurt linderquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:11 schreef erkel het volgende:
Aad de Mos ennuuh....
CSI_MIAMI +1quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt dat ik zeg:
WTF zijn Lien van de Kelder en Outback Luke
Oke.. k geef toe. strikvraag.. t is een programma uit Belgiėquote:Op maandag 8 oktober gaat het langverwachte programma ‘Outback Luke’ op VijfTV van start. Speciaal voor het themalied van ‘Outback Luke’ hebben -??????- samen met presentatrice Lien Van de Kelder een Nederlandstalige versie gemaakt van de wereldhit ‘Down under’ van Men At Work. De cover heet ‘Onder, onder’ en is geschreven door Frank Vander linden. Lien Van de Kelder zingt op het nummer de backing vocals in. De productie was in handen van Werner Pensaert. De single is niet te koop, maar zit op 9 oktober wel bij TV Familie.
hahhaa... tsja wat kan ik nog meer hintenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Bestaat er een band in Belgiė die de Dutroux' heet?
Lien van de Kelder & De Dutroux' zou namelijk een ideale combinatie zijn...
Oftewel: Je zgn. hint laat niet veel info los...
Noem een hit van die persoon/band waar die persoon in zatquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahhaa... tsja wat kan ik nog meer hinten![]()
oh ja.. het is geen persoon.. maar het is een bandquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Noem een hit van die persoon/band waar die persoon in zat
Laatste album heette één-negen-zeven-achtquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Noem een hit van die persoon/band waar die persoon in zat
Niemand die de link kan leggen tussen de foto die ik geplaatst heb en een Belgische band?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Qua belgische bands kom ik niet verder dan Clouseau, Zarko en Hooverphonic
Heb geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die de link kan leggen tussen de foto die ik geplaatst heb en een Belgische band?
Waar Ben dus de drummer is...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef Flitspaal het volgende:
De Kreuners?
chocokrakeling?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef Flitspaal het volgende:
Je kunt het gewoon in de supermarkt kopen voor ongeveer 40 cent.
MadMaster +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Een ouderwetse 3 Musketiers-reep...
vast voor mijn tijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Een ouderwetse 3 Musketiers-reep...
Ik wilde eerst deze foto plaatsen voor een ander drankje, maar die leek me te makkelijk:quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:33 schreef krapula het volgende:
flugel (drankje)
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Boswandeling
RoofingBurner +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Copenhagen Brussel en Amsterdam
opnemen in de OP:quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is dit één van de meest gestelde vragen hier...
quote:Vragen m.b.t. cobra of CoBrA worden NIET op prijs gesteld!
excuses, dit wist ik niet... ben hier nog betrekkelijk nieuwquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is dit één van de meest gestelde vragen hier...
quote:Switch on, switch on to me
It's time I had my say
Take all those rumours and
Kiss them all goodbye
Fate's not an invention
Of a simple, soulless mind
So jump, get in, and let's get high
Listen to what I say
Dat beest (of een die er heel veel op lijkt) staat op de flessen Boswandeling (wat trouwens een onmeunig smerig drankje is), en Flugel was al gezegd. Dus ik kon kiezen: Flugel herhalen (zeker geen punt), geen reactie posten (zeker geen punt) of Boswandeling neerzetten (misschien een punt als jij vind dat het vogeltje bij boswandeling hoort)quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde eerst deze foto plaatsen voor een ander drankje, maar die leek me te makkelijk:
[afbeelding]
En wat krijg je dan nog als antwoord:
[..]
No offense...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef krapula het volgende:
excuses, dit wist ik niet... ben hier nog betrekkelijk nieuw
Tjah, die dus...Flits +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:56 schreef Flitspaal het volgende:
In Tua Nua - Seven into the Sea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |