abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53539574
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef LoggedIn het volgende:
dubbelparkeerders zijn juist grappig daar moet je gewoon met enkele centimeters speling naast parkeren zodat ze aan de andere kant moeten instappen, en vervolgens onder het genot van een broodje toekijken hoe ze proberen uit hun parkeervak te komen
Nou, zo was er toen iemand ide volledig uitflipte toen ik dat gedaan had bij z'n splinternieuwe Ford Focus ST... Ik moest toen ook lastig uitstappen zodat ik die auto niet raakte (heb 'm ook echt niet geraakt) maar die vent van die auto (type patserig sportschoolfiguurtje) begon helemaal te flippen... Hij had foutgeparkeerd, ik niet...
Don't let my username fool you...
pi_53539597
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef rival het volgende:

[..]

ik vind nederlanders in vergelijking met buitenlanders beroerde bestuurders!
Belgen en italianen vind ik erger...en fransen eigenlijk ook wel.
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:36:08 #53
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53539619
Duitsers is aangenaam volk om tussen te rijden vind ik. Lekker doorrijden en ze geven je waarempel ook nog eens plaats om je eigen ding te doen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53539777
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:31 schreef rival het volgende:

[..]

jij rijd liever 5 minuten met iemand in je bumper dan dat je 5 seconde aan de kant gaat waarna jij (en hij dus ook) weer vrolijk je eigen ding weer kan doen....

dat is dus best triest!
Als het rustig is, ga ik gerust aan de kant.
Als ik door aan de kant te gaan, daarna niet meer opzij kan omdat het gigantisch druk is op de weg en dus met 80 tussen een stel vrachtwagen geplakt zit, dan blijf ik lekker links.
Dan maar even geen 160 voor die kerel.

Ach en die bumper, boeiend, hij kleeft. Dus hij betaalt.
pi_53542689
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:05 schreef rival het volgende:

[..]

italianen egoistisch? sorry hoor.. daar snappen ze gewoon hoe het moet..... als je links hard rijd duikt er niemand zomaar voor je neus.... echt geen 1 keer dat iemand hem ervoor gooide, ze wacten netjes tot je voorbij bent en gaan dan pas inhalen....
Ik reed afgelopen zomer in Italie en ik vond het 1 grote chaos.

De Italianen rijden alsof de weg van hen is, maar ze kijken wel uit dat ze zelf geen deukje oplopen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53542747
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Prosac het volgende:
Als ik door aan de kant te gaan, daarna niet meer opzij kan omdat het gigantisch druk is op de weg
en dat is dus het probleem. jullie zijn allemaal bang

owjee straks kom ik er niet meer tussen.... als je er niet meer tussen komt dan.... ach...... hopeloos
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:32:50 #57
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_53542781
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:00 schreef TNA het volgende:
Ik zie mensen soms geen richting aangeven op rotondes ( ), en verder niet altijd op de snelweg, maar dat is ook niet altijd per se nodig. Weinig last van verder.

en ten

-3e heb je een wat aparte opmaak van je OP.
Ik vind richtingaanwijzer gebruiken op de snelweg juist veel belangrijker dan gebruiken in andere situaties. Je rijdt wel met zn allen 120!
Era Vulgaris
pi_53543137
....
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:48:42 #59
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53543210
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef rival het volgende:

[..]

ik vind nederlanders in vergelijking met buitenlanders beroerde bestuurders!
vind ik meevallen. buitenlandse automobilisten zijn veel roeklozer... en dan denk ik vooral aan fransen, belgen en duitsers, die het op de snelweg niet zo nauw nemen om je van alle kanten in te halen 9rechts en links), je zomaar even de pas afsnijden etc.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:12:08 #60
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53543804
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik vind richtingaanwijzer gebruiken op de snelweg juist veel belangrijker dan gebruiken in andere situaties. Je rijdt wel met zn allen 120!
Als het druk is wel, maar als iemand me inhaalt en na een tijdje terugschuift zonder richting aan te geven interesseert dat me niets
pi_53544117
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:31 schreef rival het volgende:

[..]

en dat is dus het probleem. jullie zijn allemaal bang

owjee straks kom ik er niet meer tussen.... als je er niet meer tussen komt dan.... ach...... hopeloos
bang.. ik wil gewoon doorrijden, niet als een oud wijf met 80 tussen 2 vrachtwagens gaan zitten.
aan de andere kant, wel brandstofbesparing natuurlijk.

ach, heb toch een tankpas.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prosac op 28-09-2007 14:30:12 ]
pi_53544165
De 'grap' "je rijbewijs bij een pakje boter krijgen"
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:41:35 #63
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_53544540
Mwah het grote nadeel aan de snelwegen in NL is gewoon dat ze tweebaans zijn. Gewoon een driebaans van maken zoals in Duitsland. Heerlijk met 160 doorknallen op de middelste en linkerrijstrook, terwijl de vrachtwagens mooi rechts of midden blijven.
Nadeel in Duitsland zijn Polen, die geven geen richting aan en kunnen gewoon niet rijden ( net als Belgen)
pi_53545797
in plaats van snelheidscontroles zouden ze eens richtingaanwijzer-controles moeten houden en daar op beboeten. moet je eens kijken hoeveel geld er binnenstroomt opeens

liever een hardrijder op linkerbaan die netjes richting aangeeft dan zo'n zondagsrijder die zn auto zonder richting voor je knalt

gister weer, ik wil naar rechterbaan 2e van rechts, netjes volgens het boekje kijken, richting aangeven en kijken

komt er zo'n muts opeens aan die zonder richtingaanwijzer van de meest rechtse baan naar mijn baan wilt rijden (waar ik ondertussen al half op reed)

en maar toeteren rofl ik zat met grijns op mn smoel hahaha
pi_53545875
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:41 schreef LegerNeger het volgende:
Mwah het grote nadeel aan de snelwegen in NL is gewoon dat ze tweebaans zijn. Gewoon een driebaans van maken zoals in Duitsland. Heerlijk met 160 doorknallen op de middelste en linkerrijstrook, terwijl de vrachtwagens mooi rechts of midden blijven.
Nadeel in Duitsland zijn Polen, die geven geen richting aan en kunnen gewoon niet rijden ( net als Belgen)
Het grappige is dat je op 2baans wegen vaak harder mag dan op de 4- en 5baanswegen in de randstad. Daar gooien ze een 80 of 100 limiet op

Maar 3+baans is het fijnst idd.. Traject Utrecht-Rotterdam is heerlijk met 160kmh Op de trajectcontrole na kan je gewoon het hele stuk zo rijden, zonder last te hebben van of een gevaar te zijn voor het overige verkeer
pi_53546155
-eens met TS-
Smile around the world :-)
pi_53548182
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Prosac het volgende:

Ach en die bumper, boeiend, hij kleeft. Dus hij betaalt.
Dat wel, maar je wil niemand aan 160 in je kofferbak hebben, dat is niet echt het gezondste dat je kan tegenkomen
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_53548561
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:30 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Het grappige is dat je op 2baans wegen vaak harder mag dan op de 4- en 5baanswegen in de randstad. Daar gooien ze een 80 of 100 limiet op

Maar 3+baans is het fijnst idd.. Traject Utrecht-Rotterdam is heerlijk met 160kmh Op de trajectcontrole na kan je gewoon het hele stuk zo rijden, zonder last te hebben van of een gevaar te zijn voor het overige verkeer
De A12 bedoel je? Hebben ze daar tegenwoordig ook al trajectcontrole?
Godver Dat wordt post binnenkort.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53562485
En dan nog de vrouwen van rond de 30 met hun Ford KA! Gisteren nog zo eentje afgepoeierd, kom van werk terug en bij het binnenkomen van de stad moet al het verkeer van die kant over 1 baan. Invoegen dus en en staan borden waar je moet ritsen. Ik was wat laat en reed dus wat verder door. En ik wilde invoegen (niet op het laatste moment, lang ervoor nog). Voor een rode KA leek me wel een net plekje. De gedachte van ritsen is dat je er eentje tussen laat, nietwaar? En er kwam idd ruimte voor de Ka, dus richting naar rechts, spiegels en ineens geeft me die muts gas! en gaat het gat dichtmaken. Zoiets werkt bij mij als een rode lap op een stier, dan lepel ik mijn auto (stationcar die ik zelf gekocht heb, ziet er weliswaar uit als een typische leasebak) er gewoon tussen. Die trut was me toch kwaad, vingertje opsteken, voorhoofd wijzen. Heb er nog even aan gedacht om te gaan vragen of alles in orde was. Toevallig gebeurde ff later op de invoegstrook exact hetzelfde, snap er niks van. Ik voeg in en had het kleine rode kutautotje helemaal niet gezien, ondanks spiegelen en dode hoek controleren. Volgens mij was ze verliefd op me ;-) Tjesus, wat ging die trut tekeer, heb me kostelijk ermaakt.
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:22:29 #70
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_53562504
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:06 schreef Athmozz het volgende:
en anders zet je hem maar ff op de stoep, zoveel last hebben andere mensen daar ook niet van.
.
pi_53562688
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef MASD het volgende:
ik kreeg hem bij de croma!
Is die diep, die put?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_53562760
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:04 schreef Prosac het volgende:
Mensen die 2 parkeerplekken in beslag nemen dankzij hun parkeer"kwaliteiten.
Mee eens
quote:
Geen richting aangeven op rotondes
Doe ik ook nooit
quote:
Mensen die niet kunnen invoegen
Mee eens, ook mensen die te langzaam invoegen
quote:
Mensen die mensen niet laten invoegen
Gewoon ervoor gooien.
quote:
Mensen die perse 300 meter voordat ze de afrit opmoeten je toch nog even inhalen, remmen en dan voor je langs vliegen die afrit op
Doe ik weleens
quote:
Elkaar inhalende vrachtwagens tijdens drukke periodes
Paris Hilton
Eensch
quote:
Met je gepimpte bak 80 rijden op de snelweg
Alleen maar zwaar lachwekkend
quote:
Hardrijders bij wegwerkzaamheden
ik rij altijd wel iets harder daar, vind die snelheid veel te laag. Vooral in het weekend.
quote:
70 rijden waar je 100 mag en niet kunt inhalen
Dat is zo erritand idd.
quote:
Bumperkleven en flitsen met je lampen dat je er langs wilt omdat je niet even 130 wilt rijden
Waarom haal je dan met 120 waar je 120 mag? Rij dan ff 140 ofzo. Zo erritand van die mensen die zich excact aan de snelheid houden. Politie vind het heel normaal om even gas te geven bij inhalen.
quote:
Mensen die dan extra lang links blijven rijden om diegene te pesten
Erg irritand ja, dan maar rechts voorbij.
quote:
Drank op achter het stuur
Dronkelappen die zich vervolgens om een boom heen vouwen
Problemen die zichzelf oplossen
quote:
SBS6 Wegmisbruikers
Blik op de Weg
Ja die overdrijven zo gruwelijk, en dan die kale gast met zijn geblaat
quote:
en last but not least.
Klaagbaak
Laat de reactie's maar komen
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:05:41 #73
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_53562839
Niks mis met inhalen met 120. Mits op tijd weer naar rechts. Gefrustreerde leaserijders wachten maar even .
pi_53562854
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:05 schreef JDude het volgende:
Niks mis met inhalen met 120. Mits op tijd weer naar rechts. Gefrustreerde leaserijders wachten maar even .
Daar is wel wat mis mee want waarschijnlijk rij je 120 op je teller, dat is nogeens 5km/u langzamer dan je in werkelijkheid rijd. Rij gewoon een beetje door, 130-140 is niet zo eng als het lijkt
Diepzinnige deepart.
pi_53562870
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:58 schreef deepart het volgende:
[..]

Doe ik ook nooit
Superirritant, dat vertraagt de doorstroming op een rond punt enorm. Als jij om het bochtje komt, dan gaat een ander blijven staan als je niet aan het pinken bent omdat je voorrang hebt, terwijl hij op het rond punt zal zitten als jij je pinker aan had staan...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')