Nou, zo was er toen iemand ide volledig uitflipte toen ik dat gedaan had bij z'n splinternieuwe Ford Focus ST... Ik moest toen ook lastig uitstappen zodat ik die auto niet raakte (heb 'm ook echt niet geraakt) maar die vent van die auto (type patserig sportschoolfiguurtje) begon helemaal te flippen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef LoggedIn het volgende:
dubbelparkeerders zijn juist grappigdaar moet je gewoon met enkele centimeters speling naast parkeren zodat ze aan de andere kant moeten instappen, en vervolgens onder het genot van een broodje toekijken hoe ze proberen uit hun parkeervak te komen
Belgen en italianen vind ik erger...en fransen eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind nederlanders in vergelijking met buitenlanders beroerde bestuurders!
Als het rustig is, ga ik gerust aan de kant.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
jij rijd liever 5 minuten met iemand in je bumper dan dat je 5 seconde aan de kant gaat waarna jij (en hij dus ook) weer vrolijk je eigen ding weer kan doen....
dat is dus best triest!
Ik reed afgelopen zomer in Italie en ik vond het 1 grote chaos.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
italianen egoistisch? sorry hoor.. daar snappen ze gewoon hoe het moet..... als je links hard rijd duikt er niemand zomaar voor je neus.... echt geen 1 keer dat iemand hem ervoor gooide, ze wacten netjes tot je voorbij bent en gaan dan pas inhalen....
en dat is dus het probleem. jullie zijn allemaal bangquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Prosac het volgende:
Als ik door aan de kant te gaan, daarna niet meer opzij kan omdat het gigantisch druk is op de weg
Ik vind richtingaanwijzer gebruiken op de snelweg juist veel belangrijker dan gebruiken in andere situaties. Je rijdt wel met zn allen 120!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:00 schreef TNA het volgende:
Ik zie mensen soms geen richting aangeven op rotondes (), en verder niet altijd op de snelweg, maar dat is ook niet altijd per se nodig. Weinig last van verder.
en ten
-3e heb je een wat aparte opmaak van je OP.
vind ik meevallen. buitenlandse automobilisten zijn veel roeklozer... en dan denk ik vooral aan fransen, belgen en duitsers, die het op de snelweg niet zo nauw nemen om je van alle kanten in te halen 9rechts en links), je zomaar even de pas afsnijden etc.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind nederlanders in vergelijking met buitenlanders beroerde bestuurders!
Als het druk is wel, maar als iemand me inhaalt en na een tijdje terugschuift zonder richting aan te geven interesseert dat me nietsquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik vind richtingaanwijzer gebruiken op de snelweg juist veel belangrijker dan gebruiken in andere situaties. Je rijdt wel met zn allen 120!
bang.. ik wil gewoon doorrijden, niet als een oud wijf met 80 tussen 2 vrachtwagens gaan zitten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is dus het probleem. jullie zijn allemaal bang
owjee straks kom ik er niet meer tussen.... als je er niet meer tussen komt dan.... ach...... hopeloos
Het grappige is dat je op 2baans wegen vaak harder mag dan op de 4- en 5baanswegen in de randstad. Daar gooien ze een 80 of 100 limiet opquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:41 schreef LegerNeger het volgende:
Mwah het grote nadeel aan de snelwegen in NL is gewoon dat ze tweebaans zijn. Gewoon een driebaans van maken zoals in Duitsland. Heerlijk met 160 doorknallen op de middelste en linkerrijstrook, terwijl de vrachtwagens mooi rechts of midden blijven.
Nadeel in Duitsland zijn Polen, die geven geen richting aan en kunnen gewoon niet rijden ( net als Belgen)
Dat wel, maar je wil niemand aan 160 in je kofferbak hebben, dat is niet echt het gezondste dat je kan tegenkomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Prosac het volgende:
Ach en die bumper, boeiend, hij kleeft. Dus hij betaalt.
De A12 bedoel je? Hebben ze daar tegenwoordig ook al trajectcontrole?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het grappige is dat je op 2baans wegen vaak harder mag dan op de 4- en 5baanswegen in de randstad. Daar gooien ze een 80 of 100 limiet op
Maar 3+baans is het fijnst idd.. Traject Utrecht-Rotterdam is heerlijk met 160kmhOp de trajectcontrole na kan je gewoon het hele stuk zo rijden, zonder last te hebben van of een gevaar te zijn voor het overige verkeer
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:06 schreef Athmozz het volgende:
en anders zet je hem maar ff op de stoep, zoveel last hebben andere mensen daar ook niet van.
Is die diep, die put?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef MASD het volgende:
ik kreeg hem bij de croma!
Mee eensquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:04 schreef Prosac het volgende:
Mensen die 2 parkeerplekken in beslag nemen dankzij hun parkeer"kwaliteiten.
Doe ik ook nooitquote:Geen richting aangeven op rotondes![]()
Mee eens, ook mensen die te langzaam invoegenquote:Mensen die niet kunnen invoegen
Gewoon ervoor gooien.quote:Mensen die mensen niet laten invoegen
Doe ik weleensquote:Mensen die perse 300 meter voordat ze de afrit opmoeten je toch nog even inhalen, remmen en dan voor je langs vliegen die afrit op
Eenschquote:Elkaar inhalende vrachtwagens tijdens drukke periodes![]()
Paris Hilton
Alleen maar zwaar lachwekkendquote:Met je gepimpte bak 80 rijden op de snelweg![]()
ik rij altijd wel iets harder daar, vind die snelheid veel te laag. Vooral in het weekend.quote:Hardrijders bij wegwerkzaamheden
Dat is zo erritand idd.quote:70 rijden waar je 100 mag en niet kunt inhalen![]()
Waarom haal je dan met 120 waar je 120 mag? Rij dan ff 140 ofzo. Zo erritand van die mensen die zich excact aan de snelheid houden. Politie vind het heel normaal om even gas te geven bij inhalen.quote:Bumperkleven en flitsen met je lampen dat je er langs wilt omdat je niet even 130 wilt rijden![]()
Erg irritand ja, dan maar rechts voorbij.quote:Mensen die dan extra lang links blijven rijden om diegene te pesten![]()
Problemen die zichzelf oplossenquote:Drank op achter het stuur
Dronkelappen die zich vervolgens om een boom heen vouwen![]()
Ja die overdrijven zo gruwelijk, en dan die kale gast met zijn geblaatquote:SBS6 Wegmisbruikers![]()
Blik op de Weg![]()
Laat de reactie's maar komenquote:en last but not least.
Klaagbaak![]()
Daar is wel wat mis mee want waarschijnlijk rij je 120 op je teller, dat is nogeens 5km/u langzamer dan je in werkelijkheid rijd. Rij gewoon een beetje door, 130-140 is niet zo eng als het lijktquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:05 schreef JDude het volgende:
Niks mis met inhalen met 120. Mits op tijd weer naar rechts. Gefrustreerde leaserijders wachten maar even.
Superirritant, dat vertraagt de doorstroming op een rond punt enorm. Als jij om het bochtje komt, dan gaat een ander blijven staan als je niet aan het pinken bent omdat je voorrang hebt, terwijl hij op het rond punt zal zitten als jij je pinker aan had staan...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |