n00bquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:06 schreef Athmozz het volgende:
ik kan ook niet parkeren, wat is daar het probleem van? Er is altijd wel een plekje waar je hem vooruit kan in inrijden, en anders zet je hem maar ff op de stoep, zoveel last hebben andere mensen daar ook niet van.
Als je liever hebt dat ik inparkeer; mij goed, maar ga niet klagen als er een deukje in je bumper zit.
ik heb er nog nooit last van gehad, en zolang ik er geen last van heb leer ik niet inparkeren. Nu is het de moeite niet eens meer, ik rijd maar 10 maand meer met deze auto & ik heb een andere, dus om nu nog te leren inschatten waar de achterkant ergens zit als je inparkeert vind ik de moeite niet eens meer, voor die 2000km's dat ik er nog mee ga rijden...quote:
je zult het toch ooit moeten leren.. is anders wel heel schraal. jong geleerd is oud gedaan. als je een keer in een drukke stad op een bepaalde feestdag wilt parkeren ben je toch vaak nergens zonder inparkeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit last van gehad, en zolang ik er geen last van heb leer ik niet inparkeren. Nu is het de moeite niet eens meer, ik rijd maar 10 maand meer met deze auto & ik heb een andere, dus om nu nog te leren inschatten waar de achterkant ergens zit als je inparkeert vind ik de moeite niet eens meer, voor die 2000km's dat ik er nog mee ga rijden...
stadsparking's genoeg, daar heb je altijd plaats om zo in te rijden. Het is niet dat ik er niet in raak hoor, ik sta gewoon met mijn achterwiel op de stoep & mijn voorwiel 10cm er naast op de rijbaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
je zult het toch ooit moeten leren.. is anders wel heel schraal. jong geleerd is oud gedaan. als je een keer in een drukke stad op een bepaalde feestdag wilt parkeren ben je toch vaak nergens zonder inparkeren.
Hij ziet er plotseling een stuk netter uit Janetjequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef Janetje het volgende:
OP teruggeplaatst.
Raar he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij ziet er plotseling een stuk netter uit Janetje
Dat komt omdat bv boodschappenoma's niet in het buitenland rijden. En veel tokkies ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ach binnenkort wordt het examen strenger. Zou ook eens tijd worden ook.
Dat hele rij examen stelt ook geen klote voor momenteel.
Ik erger me ook dagelijks weer aan mensen die totaal geen verkeersinzicht tonen, die traag rijden, de boel ophouden, bijna fietsers voor hun sodemieter rijden omdat ze niet kijken (ik was gister die fietser) en geen richting aangeven.
Komt volgens mij ook door een hoop allochtonen die gewoon hun rijbewijs behaald in de zandbak hier gewoon mogen blijven gebruiken.
Maargoed, nederlanders kunnen gewoon over het algemeen écht niet rijden![]()
Altijd een verademing als je in het buitenland komt. De nederlanders die daar komen rijden trouwes over het algemeen stukken beter valt me op. Het kan blijkbaar wel.
Stak 'ie de straat over zonder uit te kijken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:13 schreef Lyzio het volgende:
Nu ben ik geen allerbelabberdste chauffeur en ik heb mijn rijbewijs al krap twee jaar. Nog geen ongelukken, behalve met een brievenbus
Nou, beginnende bestuurders zijn echt niet allemaal onzeker op de weg. Er zijn ook veel beginnende bestuurders die te zeker zijn van zichzelf. Dat spul dat net van de scooter is afgestapt en nu met hun petje op boven de versnellingspook van hun golf hangt, zeg maar.quote:En iedereen weet dat bestuurders die pas hun rijbewijs hebben heel onzeker zijn op de weg. Je leert pas écht autorijden DOOR auto te rijden. Als er niemand naast je zit.
Haha, nee ik had drie dagen mijn rijbewijs en ging mijn toenmalige vriendin ophalen op haar werk. Een heeeeel krap parkeerplaatsje met links een paal en rechts een brievenbus. Bij het achteruitstoten even de brievenbus aangetiktquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Stak 'ie de straat over zonder uit te kijken?
[..]
Nou, beginnende bestuurders zijn echt niet allemaal onzeker op de weg. Er zijn ook veel beginnende bestuurders die te zeker zijn van zichzelf. Dat spul dat net van de scooter is afgestapt en nu met hun petje op boven de versnellingspook van hun golf hangt, zeg maar.
En aan de andere kant heb je ook zat bestuurders (vooral vrouwen, no offence) die hun hele leven onzeker blijven in het verkeer en altijd rijden alsof ze de kofferbak vol dynamiet hebben liggen.
Ik erger me eigenlijk het meest aan die knakkers die agressief ('vlot' of erger nog 'sportief' rijden), maar wel bijzonder slordig rijden. Niet aanpassen aan de verkeerssituatie of weersomstandigheden, geen richting aangeven, belachelijke risico's nemen (en dan heb ik het niet alleen over inhalen, maar ook over idioten die het nodig vinden om in een blinde bocht naar links helemaal naar de linkerkant te gaan, omdat dat de racelijn is)...
Zeg maar het rijden alsof ze helemaal in hun uppie op de weg zitten en dat al het overige verkeer zich maar moet aanpassen aan hem. Ik zie honderd keer liever een onzekere bestuurder dan zo'n hufter.
ik kon er niet eens rechts voorbij want links en rechts reed met dezelfde snelheid!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:31 schreef FredvZ het volgende:
Mensen die onnodig links blijven rijden en dan niet begrijpen dat als er mensen rechts voorbij komen het toch eens tijd wordt dat ze naar rechts gaan...
Wat nog erger is zijn mensen die bij weefvakken persé aan het begin moeten weven
Daarenten STIKT het van de buitelanders in het buitenland.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:19 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Dat komt omdat bv boodschappenoma's niet in het buitenland rijden. En veel tokkies ook niet
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daarenten STIKT het van de buitelanders in het buitenland.
ik vind nederlanders in vergelijking met buitenlanders beroerde bestuurders!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders in vergelijking met het buitenland wel goed rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |