quote:Op zondag 27 mei 2007 16:25 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij hebben ze helemaal niets in Alkmaar.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef One_conundrum het volgende:
Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh, Leeuwarduuh,
Ik zeg Jong Heerenveen - Cambuur, dat is pas lachen
quote:
ja, beetje jammer idd. Zo boeiend is dit niet, en ik wil AZ wel ff zienquote:Op donderdag 27 september 2007 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel klote die verlenging trouwens, moet ik nog langer wachten op de loting.
Ik wacht vooral op HAFC. Evertonnnnquote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, beetje jammer idd. Zo boeiend is dit niet, en ik wil AZ wel ff zien.
Jammer dat ze zichzelf meer dan geweldig vinden.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Redelijke sfeer weer bij Twente hoor. Hoewel het absoluut niet mijn club is, wel respect voor Vak-P.
Samenvatting? Reactie van Louis? Hopelijk nog een shotje op het uitvak van de klappertjes?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef antigluut het volgende:
Wat valt er dan te zien over AZ?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef antigluut het volgende:
Wat valt er dan te zien over AZ? Ik bedoel, jullie hebben het allemaal lekker ingevreven dat ze eruit liggen, dus ze zijn niet bij die loting.
Is dat even slim!
Ik vind ze eigenlijk ook één van de beste van Nederlandquote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jammer dat ze zichzelf meer dan geweldig vinden.
Dat Vak-P voor redelijk wat sfeer zorgt ontken ik ook niet, maar arrogantie in Twente.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk ook één van de beste van Nederland
Sorry
Ja, voor Twente-NEC.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Den Bosch al in samenvatting geweest?
Ik vind ook dat daar meer de voetbal-sfeer hangt dan bij ons ajax! ze staan boven ajax, welke club moet daar nog boven staan dan? (kwa sfeer he)quote:Op donderdag 27 september 2007 22:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk ook één van de beste van Nederland
Sorry
Jeeh! Ajax! Geweldige sfeer! Lekker relschoppen!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik vind ook dat daar meer de voetbal-sfeer hangt dan bij ons ajax! ze staan boven ajax, welke club moet daar nog boven staan dan? (kwa sfeer he)
Niemand. Had het over het totale plaatje. Tifo vind ik ons nog net iets beter. Al scheelt dat niet zo heel veel. Anderen zullen Twente beter vinden.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik vind ook dat daar meer de voetbal-sfeer hangt dan bij ons ajax! ze staan boven ajax, welke club moet daar nog boven staan dan? (kwa sfeer he)
Relschoppenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef antigluut het volgende:
[..]
Jeeh! Ajax! Geweldige sfeer! Lekker relschoppen!
GVD kutzenderquote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, voor Twente-NEC.
Was erg mooi hoor.![]()
Je sig is in ieder geval onvergetelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef antigluut het volgende:
Ik ben weg hier. Bye Bye en houd in je achterhoofd: AZ komt er nog bovenop en wordt kampioen dit jaar.
Woehooee AZ,quote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef antigluut het volgende:
[..]
Jeeh! Ajax! Geweldige sfeer! Lekker relschoppen!
Haha de teringquote:Op donderdag 27 september 2007 22:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je sig is in ieder geval onvergetelijk.
AFCA.![]()
Die van jou mag er anders ook wezen hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 22:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je sig is in ieder geval onvergetelijk.
AFCA.![]()
Ajjoh?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:00 schreef Damzkieee het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een kutwedstrijd is
Als vervanging van je huidige niet werkende plaatje, hier heb je hem, hoef je zelf niet veel moeite te doen!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:52 schreef antigluut het volgende:
Wat moet ik in vredesnaam met een Marga van Praag usericon?
dadelijk jaquote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond loting trouwens?
Wij zijn toch door? Laatste twee jaar waren wij de cupfightersquote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Noshiba het volgende:
de "cupfighters" maken hun status wel waar zeg!
Dankje!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die van jou mag er anders ook wezen hoor
Ik hoop op HAFC-Ajax. Dan kom ik bij jullie op Q/R staanquote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oja, Egels thuis kan ook nog.
Neuh, het is standaard dat wij winnen!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn toch door? Laatste twee jaar waren wij de cupfighters
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop op HAFC-Ajax. Dan kom ik bij jullie op Q/R staan
Jullie? Ik zit sta niet in Q of R.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop op HAFC-Ajax. Dan kom ik bij jullie op Q/R staan
Mario gun ik dit trouwens absoluut niet. Grapjasquote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef Silenus het volgende:
Rustig Mario.
Niet? Waar sta jij dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie? Ik zit sta niet in Q of R.
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
"Babos neemt de tijd"
Ja vind je het gek die kan een sigarenwinkel gaan beginnen met al die aanstekers
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef antigluut het volgende:
Ik ben weg hier. Bye Bye en houd in je achterhoofd: AZ komt er nog bovenop en wordt kampioen dit jaar.
Zeker, in de ArenA geldt hetzelfde, ik ga niet achter dat hekwerk op het dak staan daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jij mijn kaart regelt
Hij heeft een zitplaats op de rolstoeltribune.quote:
In de Arena zullen er niet meer dan 10.000 man zijn. Die kaart lukt makkelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeker, in de ArenA geldt hetzelfde, ik ga niet achter dat hekwerk op het dak staan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |