dadelijk jaquote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond loting trouwens?
Wij zijn toch door? Laatste twee jaar waren wij de cupfightersquote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Noshiba het volgende:
de "cupfighters" maken hun status wel waar zeg!
Dankje!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die van jou mag er anders ook wezen hoor
Ik hoop op HAFC-Ajax. Dan kom ik bij jullie op Q/R staanquote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oja, Egels thuis kan ook nog.
Neuh, het is standaard dat wij winnen!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn toch door? Laatste twee jaar waren wij de cupfighters
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop op HAFC-Ajax. Dan kom ik bij jullie op Q/R staan
Jullie? Ik zit sta niet in Q of R.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop op HAFC-Ajax. Dan kom ik bij jullie op Q/R staan
Mario gun ik dit trouwens absoluut niet. Grapjasquote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef Silenus het volgende:
Rustig Mario.
Niet? Waar sta jij dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie? Ik zit sta niet in Q of R.
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
"Babos neemt de tijd"
Ja vind je het gek die kan een sigarenwinkel gaan beginnen met al die aanstekers
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef antigluut het volgende:
Ik ben weg hier. Bye Bye en houd in je achterhoofd: AZ komt er nog bovenop en wordt kampioen dit jaar.
Zeker, in de ArenA geldt hetzelfde, ik ga niet achter dat hekwerk op het dak staan daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jij mijn kaart regelt
Hij heeft een zitplaats op de rolstoeltribune.quote:
In de Arena zullen er niet meer dan 10.000 man zijn. Die kaart lukt makkelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeker, in de ArenA geldt hetzelfde, ik ga niet achter dat hekwerk op het dak staan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |