Nee, maar ik hoef nog maar 1 week in Nieuwegein zitten. Daarna is het voorlopig 5 weken op de fiets naar het werk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk, alleen in het weekend thuis zijn?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ze mij maar eerlijk laten testen, lig ik nergens wakker van.
Als ze troep in productie willen nemen is het mij ook best - ik zal alleen van te voren luid en duidelijk gemeld hebben dat het troep is.
Ik ben door de jaren heen wel een voorstander geworden van goede documentatie geworden. Dwz zeggen zo kort en bondig mogelijk en dus geen ingewikkelde/overbodige politieke/intellectuele zinsconstructies.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rapport gemaakt.![]()
Verspilling van tijd. Een degelijke coder heeft genoeg aan 1 README en commentaar in de source om werk van anderen over te nemen.
Maargoed Mister Uber Oracle Consultant, wat is je system?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef nog maar 1 week in Nieuwegein zitten. Daarna is het voorlopig 5 weken op de fiets naar het werk.
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maargoed Mister Uber Oracle Consultant, wat is je system?
okquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.Ik heb nu voor het eerst 4 dagen met sql zitten prutsen...
Ik wil zowel FO als TO, maar dan alleen info er in waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt. Geen intellectueel gezwets dus, want daardoor wordt een project omzeep geholpen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:39 schreef sigme het volgende:
Ik wil gewoon goeie FO's. Geen vermomde werkinstructies, geen TO, een degelijk FO.
Door mij tot op het bot gereviewd - dan worden ze mooi kaal, eenduidig en uitsluitend.
Een wat? ooohhw een Functioneel Ontwerp .... dat is voor school en veels te tijdrovend voor normaal ontwerpen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:39 schreef sigme het volgende:
Ik wil gewoon goeie FO's. Geen vermomde werkinstructies, geen TO, een degelijk FO.
Door mij tot op het bot gereviewd - dan worden ze mooi kaal, eenduidig en uitsluitend.
Oh, dus je bent alweer bijna klaar? En wat ga je na die 5 weken doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef nog maar 1 week in Nieuwegein zitten. Daarna is het voorlopig 5 weken op de fiets naar het werk.
Weer een uitkering aanvragen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:46 schreef Elseetje het volgende:
Oh, dus je bent alweer bijna klaar? En wat ga je na die 5 weken doen?
Voor schoolquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een wat? ooohhw een Functioneel Ontwerp .... dat is voor school en veels te tijdrovend voor normaal ontwerpen.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg Aah wist je dat ik een kloon van je ben?
Althans volgens Ryan 11 1/2![]()
Lul niet. Ik verdien er m'n geld mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een wat? ooohhw een Functioneel Ontwerp .... dat is voor school en veels te tijdrovend voor normaal ontwerpen.
Ze zijn voor de programmeurs.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef Sidekick het volgende:
FO's zijn voor mietjes.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:50 schreef Sidekick het volgende:
FO's zijn voor mietjes.
De spoed opleiding is dan afgerond en ga dan ergens gedetacheerd worden. Waar is nog even de vraag (wel noord-nederland wrs).quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, dus je bent alweer bijna klaar? En wat ga je na die 5 weken doen?
Functioneel ontwerp maak je om je software 6x zo duur te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:48 schreef sigme het volgende:
Voor school.
Nee, dat is voor echte applicaties, tenminste, als ze langer dan twee jaar meemoeten.
Oh, en voor bedrijven zijn met meer dan anderhalve man & een paardekop.
Spoedopleiding, detacheren. Werk je bij Pink Roccade?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De spoed opleiding is dan afgerond en ga dan ergens gedetacheerd worden. Waar is nog even de vraag (wel noord-nederland wrs).
In wat voor branche zit je nu?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De spoed opleiding is dan afgerond en ga dan ergens gedetacheerd worden. Waar is nog even de vraag (wel noord-nederland wrs).
Het is allemaal genuanceerder dan het zo lijkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Spoedopleiding, detacheren. Werk je bij Pink Roccade?![]()
Ordina, functioneel consultantquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is allemaal genuanceerder dan het zo lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |