Je mag al blij zijn dat het zo lang open bleef!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Belachelijk trouwens dat het Vermist Topic weer dichtgeknald is.
Het is een nuttig topic. PMB_rug heb ik teruggevonden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat het zo lang open bleef!
Je vraagt er gewoon om met zulke topics.
Die hebben dan ook niet begrepen dat ze banen moeten creeren ipv zoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Begreep toen ik er was dat mensen die in Marokko hoger opgeleid zijn maar zeer moeizaam banen op niveau konden vinden.
Dat laatste heb je helemaal goed, je zwetst volledig uit je nek.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Allemaal slap gelul. Er moet gewoon een goed product gemaakt worden. Daar heb je legers FO-schrijvers, testers, consultants, etc. helemaal niet voor nodig. Een klein goed team van max. 6 man/vrouw en je kan binnen no-time elke maat-software maken die je maar wil. FO's bureaucratiseren de hele boel, het duurt er langer door.
Maarja, ik heb er geen verstand van.
Je bent het klassieke voorbeeld van een programmeur die denkt dat die geen fouten maakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom.
Ze houden mij nu alleen maar tegen. Bovendien weet ik het vaak beter dan de ontwerper.
Ik kan er ook weinig aan doen dat ik gewoon een geniale coder ben.![]()
Als beginner kun je nooit een consultant zijn, je weet immers nog niks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets zou gaan zeggen.
Joh iedereen doet waar ie zich goed bij voelt. En ik begin pas he, kan me nog geen goed beeld vormen van wat ik het leukst zou vinden.
Niks weten is zo ongeveer het criterium om consultant te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als beginner kun je nooit een consultant zijn, je weet immers nog niks.![]()
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niks weten is zo ongeveer het criterium om consultant te worden.
Jammer dat sigme weer vanalles moest wissen daar, ik lees het nu pas.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een nuttig topic. PMB_rug heb ik teruggevonden.![]()
Mooie avatar trouwens.![]()
Ja, inderdaad. Het was een serieus topic. Het is erg frustrerend als er goede collega users vertrekken met wie leuke discussies hebt gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer dat sigme weer vanalles moest wissen daar, ik lees het nu pas.![]()
Eensch. Ik vind dat je eerst jaren moet programmeren voordat je überhaupt evt voor consultancy in aanmerking kan komen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als beginner kun je nooit een consultant zijn, je weet immers nog niks.![]()
Nog zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niks weten is zo ongeveer het criterium om consultant te worden.
Er was een tijd dat ze alfa's op dergelijke functies plaatsenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Consultants worden onderschat. Het is echt niet alleen geouwehoer, het is niet voor niets zo dat McKinsey en Boston vooral beta's werven.
Wil je echt een goede consultant worden dan zul je in elk geval elke tak van sport eens zelf moeten hebben ervaren. Jaren programmeren zie ik overigens niet direct als een goede basis om consultant te worden, eerder het totale inzicht en overzicht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eensch. Ik vind dat je eerst jaren moet programmeren voordat je überhaupt evt voor consultancy in aanmerking kan komen.
Ze weten anders echt niet waarover ze het hebben. Ik had ooit een collega "verkoper" die zelfs niet uit de branche kwam. Ze verkocht ooit potloden(potlootventer
)
Nou dat werd dus ook niks.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,508353,00.htmlquote:SPIEGEL ONLINE: Selbst nach dem Irak-Krieg? Gibt es keine strategischen Gründe dafür, sich so tief auf den Mittleren Osten einzulassen?
Hersh: Oh nein. Wir werden die Demokratie aufbauen. Dieser Präsident hat sich in den Kopf gesetzt, den Mittleren Osten umzuformen. Er glaubt wirklich daran. Ich hab immer gedacht, Henry Kissinger war ein Desaster. Er log wie andere Leute atmen, und das war in der Öffentlichkeit unmöglich. Aber wenn Kissinger jetzt noch da wäre, dann wäre ich erleichtert, denn ich wüsste, dass der Wahnsinn an irgendeinen Öl-Deal gekoppelt wäre. Aber in diesem Fall, ist es anders. George W. Bush denkt, dass er Gottes Arbeit tut.
Hey Aah, ouwe etterbak.. hoe is het er mee?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van Jolo ziet weer spoken en doet zelf aan engagement.
Hee lullo, het gaat me voor de wind. Ik vernam dat ik hier weer nodig was, alles was ingekakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hey Aah, ouwe etterbak.. hoe is het er mee?
quote:Misschien, zo realiseerde ik mij in de auto van Joost – het was een blauwgrijze Alfa Romeo en hij wist daar wel raad mee zeg, dat kon niet op, hij reed met een vaartje van 140 à 150 over de nachtelijke A-zoveel, en hij kende daarvan alle bobbels en oneffenheden, kondigde ze vooraf ook aan, twee seconden voordat wij inderdaad even synchroon opveerden van de lederen bekleding – was Ferry helemaal niet met mij gaan praten als hij had geweten hoe ik er carrièretechnisch voorstond.
Wel een aardig stuk.quote:
Kay hoe-heet-ie-ook-weer, de poppenkastdirecteur van Fortuyn, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Wel een aardig stuk.
Is het trouwens een trend van de laatste jaren dat journalisten (en ook spindocters) steeds meer zelf in het nieuws staan? Of was dat altijd al zo en valt me dat nu pas op?
Nu verschijnt dus dit stuk over Ferry Mingelen en volgens mij stond hij een paar maanden geleden ook al uitgebreid in de Volkskrant. Ook Jack de Vries stond natuurlijk uitgebreid in de belangstelling de afgelopen maanden. Zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden.
Mingelen is geen spindoctor. Dit stukje staat aardig op zichzelf, maar blijft wel vermakelijk natuurlijk. Als je nog gelooft dat de mens van nature goed is, moet je eens op donderdagavond bij Nieuwspoort langswippen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Wel een aardig stuk.
Is het trouwens een trend van de laatste jaren dat journalisten (en ook spindocters) steeds meer zelf in het nieuws staan? Of was dat altijd al zo en valt me dat nu pas op?
Nu verschijnt dus dit stuk over Ferry Mingelen en volgens mij stond hij een paar maanden geleden ook al uitgebreid in de Volkskrant. Ook Jack de Vries stond natuurlijk uitgebreid in de belangstelling de afgelopen maanden. Zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden.
Maar wel met één k.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:32 schreef Aoristus het volgende:
steun de monnikken, die doen het niet voor de olie
en een zak als van een Tibetaanse priesterquote:
Die Cramer is anders ook te dom om te schijten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:51 schreef Aoristus het volgende:
he, gadverdamme, waarom nodigen ze die Duyvendak uit bij Nova op vrijdag, dan weet je gewoon dat je een lullig groen grasverhaal krijgt. Die man wordt nooit een volwassen kerel.
Ze heeft een plan gemaakt en dat uitgevoerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die Cramer is anders ook te dom om te schijten.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze heeft een plan gemaakt en dat uitgevoerd.
de sleutel tot succes, heb ik van iemand geleerd: maak een plan en voer het uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Er stond niets zinnigs in.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de sleutel tot succes, heb ik van iemand geleerd: maak een plan en voer het uit
Hysterisch. Rijp voor minimaal levenslang TBS.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die Cramer is anders ook te dom om te schijten.
Jaja, mensen die bij de vvd weggaan deugen niet natuurlijkquote:
Ik heb het idee dat er meer aandacht is voor de wisselwerking tussen politiek en media. En ook dat er meer aandacht is voor de mensen die daar op mee te maken hebben zoals de persoon en werkwijze van journalisten. En daarnaast meer aandacht voor spindocters.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mingelen is geen spindoctor. Dit stukje staat aardig op zichzelf, maar blijft wel vermakelijk natuurlijk. Als je nog gelooft dat de mens van nature goed is, moet je eens op donderdagavond bij Nieuwspoort langswippen.
Ik ben geobsedeerd door z'n kapsel. Dat moet een haarstukje zijn, niet waar?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je die video gezien? Hij houdt van Tracy Chapman.
De doodsteek voor de milieulobby. Na Cramer neemt niemand ze meer serieus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hysterisch. Rijp voor minimaal levenslang TBS.
Niet voor jou, lieve jongen. Ik snap werkelijk niet waarom je uit de kast moet komen in pol trouwens. Waarom heb je dat eigenlijk gedaan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
En, ligt je zeepje nog steeds op de grond, Harry?
Ryan3 zat al jaren te wachten op de spontane zaadlozing die hij toen kreeg. Zie het als een gunst voor z'n gezin. Is de kleine E. ook weer een paar dagen veilig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:07 schreef Aoristus het volgende:
Niet voor jou, lieve jongen. Ik snap werkelijk niet waarom je uit de kast moet komen in pol trouwens. Waarom heb je dat eigenlijk gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |