Ik heb het juist andersom.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef JohnDope het volgende:
Dat had ik vroeger ook toen ik nogal erg eigenwijs was
FO is niet bepaald een vak. Dat is geen rocketscience, maar dat moet je alleen niet aan een autist of intellectueel overlaten, maar daar hoeft ook weer niet iemand van buiten voor te komen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen maar eigen projecten gelukkig.
Vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef en EG nog joelend voor de buis "prijs je rijk" zat te kijken zat ik regelmatig in grote en kleine projecten. Simpel FO werd gemaakt, uitgebreid TO, in elkaar geknutseld, over de muur geschopt, getest door onafhankelijke testers, teruggeschopt met commentaar, aangepast (meestal alleen cosmetisch), weer over de muur geschopt, meestal een ok stempel en hop naar het volgende project
[..]
Hoe kan je permanent 2 FO-ers ergens op hebben zitten. Als het FO af is zijn ze toch klaar? of ben ik nou gekke henkie?
quote:
quote:Ik heb het getest en je kunt gewoon de extensie installeren, daarna via Extra>Extensies de opties van FokBlock openen en de (on)gewenste namen invoeren.
Gelukkig houd ik me met het bedenken van echte dingen bezigquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rapport gemaakt.![]()
Verspilling van tijd. Een degelijke coder heeft genoeg aan 1 README en commentaar in de source om werk van anderen over te nemen.
Dan sta je toch lager in de piramide van 'echte dingen'. Want jij doet het toch allemaal uiteindelijk op een pjoetertje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik me met het bedenken van echte dingen bezigbeton,
staal en
asfalt enzo
Jij was toch gewoon student ... of ben ik in de war?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:33 schreef du_ke het volgende:
staal en
asfalt enzo
Uiteindelijk ben je zelf in je alleenigheid over in een FokArmageddon.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:34 schreef Monidique het volgende:
Een ware revolutie bracht dat op gang, in Fok!land.
Juist dat werk besteed je uit aan dienstverleners (het is een kwestie van tijd voor de Indiers en Chinezen een groter deel van die pjoeteronzin overnemen) de echte toegevoegde waarde komt niet uit de pjoeters maar uit het koppie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan sta je toch lager in de piramide. Want jij doet het toch allemaal uiteindelijk op een pjoetertje.
Toch al bijna een half jaar niet meerquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij was toch gewoon student ... of ben ik in de war?![]()
Dat gebeurt allemaal niet. De echte complexe zaken moeten toch hier gebeuren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist dat werk besteed je uit aan dienstverleners (het is een kwestie van tijd voor de Indiers en Chinezen een groter deel van die pjoeteronzin overnemen) de echte toegevoegde waarde komt niet uit de pjoeters maar uit het koppie.
De nieuwste introductie van een videogame?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je zelf in je alleenigheid over in een FokArmageddon.
Wat ga jij met dat eten doen...?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:36 schreef Apropos het volgende:
Ik ga eten.
Wat voor werk doe je nu dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:36 schreef du_ke het volgende:
Toch al bijna een half jaar niet meer.
Dat zijn toch ook mensen met een smaakquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Van mensen geregistreerd in september 2007 trek ik me niet veel aan.
Eigenlijk kan je dat echt niet maken. Het werk vervuilend.quote:Zolang jij 'm verschrikkelijk vindt, hou ik 'm.
Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat gebeurt allemaal niet. De echte complexe zaken moeten toch hier gebeuren.
Momenteel bij een waterschap als projectondersteuner bij de afdeling rioolwaterzuiveringquote:
Over 10 jaar hebben we hele andere problemen, zoals bijvoorbeeld dat jij koffie bij de buren moet gaan zetten omdat jouw senseootje een virus heeft, om even wat te noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Geef het 10 jaar.
Overheid. Kon ook niet anders.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:39 schreef du_ke het volgende:
Momenteel bij een waterschap als projectondersteuner bij de afdeling rioolwaterzuiveringen vanaf halverwege de volgende maand ergens anders, waarschijnlijk een aannemer.
ipv6 er doorheen rammen en we elk stukje electronica een eigen benaderbaar ip geven. Dikke pret gaat dat wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:39 schreef JohnDope het volgende:
Over 10 jaar hebben we hele andere problemen, zoals bijvoorbeeld dat jij koffie bij de buren moet gaan zetten omdat jouw senseootje een virus heeft, om even wat te noemen.
De virtuele chaos wordt groter en groter.![]()
Ik heb een cafetierequote:Op vrijdag 28 september 2007 19:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Over 10 jaar hebben we hele andere problemen, zoals bijvoorbeeld dat jij koffie bij de buren moet gaan zetten omdat jouw senseootje een virus heeft, om even wat te noemen.
De virtuele chaos wordt groter en groter.![]()
Dat zeg ik, geef het 10 jaar.quote:Overigens heb ik wel eens met een chinees en een indier gewerkt en zo bruut vond ik ze niet qua skills.
Lijkt me echt niks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
staal en
asfalt enzo
Zoals ik al zei is het over 10 jaar crisis en gaat de samenleving echt hinder ondervinden van die virtuele terror.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb een cafetiere.
[..]
Dat zeg ik, geef het 10 jaar.
Nu wel maar dat is tijdelijk een aannemer en een ingenieursbureau staan nog in de planning.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overheid. Kon ook niet anders.![]()
Begonnen als prive, overgejat door de overheid. Bijna goed dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat waterschappen geen overheden waren, volgens de liberariërs?
Ze heffenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat waterschappen geen overheden waren, volgens de liberariërs?
Begonnen als soort van overheid daarna overgegaan in geinstitutionaliseerde overhedenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Begonnen als prive, overgejat door de overheid. Bijna goed dus.
Ik kan me prima redden zonder 3/4 van die onzin. Zit dus ook primaquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het over 10 jaar crisis en gaat de samenleving echt hinder ondervinden van die virtuele terror.
Ik zal altijd de lachende 3de zijn, hoe men het ook wendt of keert.![]()
Je zou eens moeten weten als het internet bijvoorbeeld uitvalt of wanneer cruciale machines een virus oplopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kan me prima redden zonder 3/4 van die onzin. Zit dus ook prima.
Die skills had ik al toen ik kon kruipenquote:Maar nu ga ik weer ga zo een vuur stoken echte skills waarmee ik over 10 jaar in de nieuwe jungle kan overleven.
Bij mij hebben ze 5 jaar geleden nog bijna mijn huis leeggehaald omdat een vorige bewoner zijn waterschapsbelastingen niet had betaald. Toevallig was ik die dag thuis en kon ik de mensen in blauwe pakjes begroeten, maar anders had ik naar het politie bureau gekunt om een x veel bedrag te betalen voor politieopdraven, nieuwe deur, nieuw slot en was 50 euroquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef du_ke het volgende:
Ze heffenbelastingen
en houden
verkiezingen
.
Ook al zo'n overheidsorganisatie die de laatste 10 jaar vrij spectaculair is ingekrompen en waarvan de diensten goedkoper zijn geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]Daar hebben jullie pisoverheid het kadaster voor overgenomen omdat te regelen wie eigenaar is van wat!
Hiep hiep hoera voor de overheid en kadasters.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef du_ke het volgende:
Ook al zo'n overheidsorganisatie die de laatste 10 jaar vrij spectaculair is ingekrompen en waarvan de diensten goedkoper zijn geworden.
Waarom stap je niet over op KPN digitenne?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Casema![]()
![]()
Wat een bedrijfszekerheid met die CAI.![]()
Dat overweeg ik inderdaad heel sterk. Het regent hier van de storingen in deze regio. Het abonnement is nog superduur ook. Je krijgt geen waar voor je geld. Dus ik ben het spuugbeu, het wordt de laatste tijd alleen maar erger.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef Gladio het volgende:
[..]
Waarom stap je niet over op KPN digitenne?
Je kunt een postcode check doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat overweeg ik inderdaad heel sterk. Het regent hier van de storingen in deze regio. Het abonnement is nog superduur ook. Je krijgt geen waar voor je geld. Dus ik ben het spuugbeu, het wordt de laatste tijd alleen maar erger.
Maar ik vraag me af of we digitenne hier wel kunnen krijgen.
Die mensen zijn gek!quote:Zimbabwe neemt blanken bedrijven af
In het Zimbabwaanse parlement is een wet aangenomen die de blanke bevolking opdraagt een meerderheidsbelang van hun bedrijven af te staan aan de inheemse bevolking.
De wet is voor Zimbabwaanse begrippen niet helemaal nieuw. In 2000 werden in een soortgelijke zet meer dan vijfduizend blanke boerenbedrijven in beslag genomen, en overgedragen aan de zwarte bevolking. Het betekende de vrije val van de economie. Volgens het Internationaal Monetair Fonds zal de inflatie voor het eind van het jaar de 100.000% bereiken.
"Het is niet racistisch om zaken die verkeerd zijn te corrigeren", aldus Paul Mangwana, Zimbabwes minister van inheemse zaken. Hij noemt de wet "het rechtzetten van de koloniale ongelijkheden."
Laat je rode rokje zien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ga jij met dat eten doen...?
Satelliet!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat overweeg ik inderdaad heel sterk. Het regent hier van de storingen in deze regio. Het abonnement is nog superduur ook. Je krijgt geen waar voor je geld. Dus ik ben het spuugbeu, het wordt de laatste tijd alleen maar erger.
Maar ik vraag me af of we digitenne hier wel kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze zijn voor de programmeurs.....
Ook een mogelijkheid. Gratis TV, maar dan geen themakanalen. Alleen die lelijke schotel aan je huis dat is dan weer minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |