In beginsel niets. Eerst mijn studie afmaken en kijken hoe het een en ander gaat lopen in dit land.quote:
Overweeg je het echt?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In beginsel niets. Eerst mijn studie afmaken en kijken hoe het een en ander gaat lopen in dit land.
Nee ik ben in Naarden geboren en daarnaast getogen in een klein dorpje in 't Gooi. En ja, ik overweeg het al een hele lange tijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Overweeg je het echt?
Ben je in Marokko geboren?
Wat verwacht je te vinden wat je hier niet hebt?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
Nee ik ben in Naarden geboren en daarnaast getogen in een klein dorpje in 't Gooi. En ja, ik overweeg het al een hele lange tijd.
Uit welk deel van Marokko kom je dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik ben in Naarden geboren en daarnaast getogen in een klein dorpje in 't Gooi. En ja, ik overweeg het al een hele lange tijd.
Prachtig weer, amper belastingen, minder zeikerige mensen. Niet dat het hier slecht is hoor, integendeel.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat verwacht je te vinden wat je hier niet hebt?
Oorspronkelijk bedoel je? Het noorden gewoonquote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Uit welk deel van Marokko kom je dan?
Maar wel een middenklasse-Marokkaan dus, als je in Naarden terecht bent gekomen?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk bedoel je? Het noorden gewoon.
Geen zorgen om de veel slechtere voorzieningen?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prachtig weer, amper belastingen, minder zeikerige mensen. Niet dat het hier slecht is hoor, integendeel.
Hoe zit het met diploma's? Kan je met je Nederlandse papiertjes daar terecht? Dat is belachelijk vaak niet zo nl. dan moet je weer allemaal extra bijscholingen en rotzooi doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Prachtig weer, amper belastingen, minder zeikerige mensen. Niet dat het hier slecht is hoor, integendeel.
Typisch middenklasse ja, mijn pa is leraar.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar wel een middenklasse-Marokkaan dus, als je in Naarden terecht bent gekomen?
Diploma's , daar kijken ze niet eens naarquote:Op donderdag 27 september 2007 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe zit het met diploma's? Kan je met je Nederlandse papiertjes daar terecht? Dat is belachelijk vaak niet zo nl. dan moet je weer allemaal extra bijscholingen en rotzooi doen.
Zoals? Jij je hebt er geen WAO of AOW of iets dergelijks, maar daar maak ik me geen zorgen om hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen zorgen om de veel slechtere voorzieningen?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals? Jij je hebt er geen WAO of AOW of iets dergelijks, maar daar maak ik me geen zorgen om hoor![]()
Als je geld hebt? Zekersteweten.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef Gabry het volgende:
In Marokko is alles beter. Ontken het maar niet. Alles!
Ben jij in Marokko geboren?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef Gabry het volgende:
In Marokko is alles beter. Ontken het maar niet. Alles!
Priveklinieken ftw.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.![]()
Maar het zijn wel de praktische dingen. Maar ook gezondsheidszorg is daar op ene veel lager peil enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |