quote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef Remzz het volgende:
Idd wat doet die OP daar, dat is toch niet die van CMT
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef mitt het volgende:
Kan jij niet pertinent en alleen in het roddick topic posten, kleinzusje?
![]()
Verder ging het over trollen, studentenkamers en Arrrrrrrrrrrrrr !!!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef XL het volgende:
[..]
Hoezo? Met de gedachte erbij dat het een lekker wijf is, vind ik kleinzusje wel een aanwinst.
wie volg je op?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
Of ben je wel liev ?quote:
Of ben je wel lief ?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Zegt ie nou dat ik zit te stoken?
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kuttopic.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kuttopic.
Hoi intel!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kuttopic.
heb ik toevallig net al opquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef ppi het volgende:
Ah, Zeeuws Meisje !
Stukje appeltaart perhaps ipv een pennywafel ?
Waarom kiezen?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef XL het volgende:
intel, denk je dat ik mijn pijlen op MiLalaa of op Kleinzusje moet richten?
Pas op lees net dat ze op je willen gaan schieten.quote:
Volgens mij laat MiLalaa zich niet delen.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef XL het volgende:
intel, denk je dat ik mijn pijlen op MiLalaa of op Kleinzusje moet richten?
quote:
Waarom zou zij het moeten weten?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:26 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij laat MiLalaa zich niet delen.
Bekijk ook de positieve kant. Er is al sprake van twijfel.quote:
Niemand, ik ben uniekquote:
Oh, ik dacht dat je tegelijk bedoelde.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom zou zij het moeten weten?
Mijn OP is uber cool, vet, gaaf, grappigquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd wat doet die OP daar, dat is toch niet die van CMT
hallllllllllllloooooooooooooooooo , joehoe .................. stelletje slettenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:32 schreef XL het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je tegelijk bedoelde.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
De bar gaat opeens hard.
Happy Hour.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
De bar gaat opeens hard.
Ik ben er al, heb ruzie met m'n netwerkprinter maar 't is weer gefixedquote:
Waarmeequote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gefeliciteerd, Brahimov.
Ernstig vervelend !quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:31 schreef XL het volgende:
GADVERDAMME
Ik loop vanmorgen naar mijn auto om naar het Oktoberfest te gaan, is er een kentekenplaat gejat. Nu mag ik dus niet rijden, moet ik wachten tot half negen voordat er iemand met beslissingsbevoegdheid is die mij een vervangende auto kan regelen of een nieuwe plaat.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:31 schreef XL het volgende:
GADVERDAMME
Ik loop vanmorgen naar mijn auto om naar het Oktoberfest te gaan, is er een kentekenplaat gejat. Nu mag ik dus niet rijden, moet ik wachten tot half negen voordat er iemand met beslissingsbevoegdheid is die mij een vervangende auto kan regelen of een nieuwe plaat.
![]()
![]()
![]()
Waarmee schat ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:53 schreef Brahimov het volgende:
Dank SoK., dank pfaf![]()
Succes XL en veel plezier dit weekend!!
Een goede bar- en IRC-traditie; doe maar gewoon meequote:
Gefeliciteerd Brucequote:
Nee, alleen mijquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Bruce![]()
( zo iets ?)
Egoistquote:
Dankje kleinzusjequote:Op vrijdag 28 september 2007 09:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Bruce![]()
( zo iets ?)
Feliciteer jij Brahimov even van mequote:
quote:
YWquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ik ga ff een bakkie doen
.
Wat?quote:
Tegen wie heb je 'tquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoort die puber niet op school te zitten?
Moet je wel de goeie uitzending neerzettenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je een uurtje over hebt: de lama's van gisteravond was echt lachen. Beste uitzending in tijden
. Waardering zeer hoog (4.8 uit 5) en staat bovenaan de lijst van uitzendinggemist
.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Morningallen
Thx Bruce![]()
pssssssssssst: Kun je niet ook de meest bekeken SC en Cossen doen ?![]()
Anna Kournikovaquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat een beroemd persoon? Zo ja, wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |