quote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je gedate hebt met die achterlijke vetklep met der gele tanden..... Dat vind ik vrij treurig.
Ik gok dat jij het over iemand anders hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je gedate hebt met die achterlijke vetklep met der gele tanden..... Dat vind ik vrij treurig.

Niet zo serieus reageren man hehe, ik hoorde alleen dat je met haar liep te flirten, maar misschien maakt ze maar een geintje hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..].
IRL is het wel een leuk kind om te zien, maar we hebben niet gedated, we kwamen elkaar tegen op een meeting, de rest ging eten, wij bleven om de band te zien. De rest kwam terug en verder was er niets aan de hand.
Anyway, lekker belangrijk ook in dit topic, nou gebeurt er vrij weinig anders, maar toch maar weer over voetbal?
Marc Mboua, Kameroenees van het Olympisch Elftal aldaar, uit de 3de divisie van Frankrijk geplukt oid. En idd, retesnelquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is die Mpoea en waarom klinkt hij zo snel?
Hahahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Houden we nou op?.
Yvonne was wel leuk die avond : sta een beetje met dr te praten, komt Yvonne langs: HEY WAT LEUK! HEATWAVES NIEUWE NEUKERTJE!!!.
Ik hoef niet zoveel te willenquote:
Is ook niet zo heel interessant, desondanks zit ik hiet met het schaamrood op de kaken maar ben ik wel gewoon rustig, dit zie je al van mijlenver aankomen dus je raakt er al aan gewend als het moment dan ook daadwerkelijk daar is.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:39 schreef Suijk het volgende:
En maar lullen dat dat bekertoernooi niks aan is.
Ik vind het deze ronde in ieder geval top. Topclubs die het moeilijk hebben, amateurclubs die de ballen uit hun broek rennen en soms nog leuke resultaten halen. De prijs op zich stelt niet zo veel voor, maar zou het toch jammer vinden als het zou worden geschrapt.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel interessant, desondanks zit ik hiet met het schaamrood op de kaken maar ben ik wel gewoon rustig, dit zie je al van mijlenver aankomen dus je raakt er al aan gewend als het moment dan ook daadwerkelijk daar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |