R.?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Deurne, omdat een goede bekende (van 410) daar vandaan komt en we dan weer een gezellig dagje Deurne kunnen doen. Zoals we wel vaker doen. Altijd erg gezellig daar
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Iets met bijna een goal voor Cambuur
quote:De snelle Mboua schiet één op één met Waterman over
Duuuuuuuude...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laatste erover, dit is geen R+P Slowchat.
Het is een leuke meid, heb een gezellige avond met dr gehad in Utrecht, daarna nooit meer gezien.
Hehe ok, ik ben in de buurt van Deurne geboren dus ik ken er ook wel wat mensen. Zou wel leuk zijn, en het dan binnen 90 minuten afmaken.quote:
Ook nog een paar jongens van Zuid komen uit Deurne inderdaad. Overigens is R. beter bekend als O. Je snapt wel wat ik bedoel denk ik. Anders PM je maar ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe ok, ik ben in de buurt van Deurne geboren dus ik ken er ook wel wat mensen. Zou wel leuk zijn, en het dan binnen 90 minuten afmaken.
Is de loting direct na Twente-NEC?
Ik mis echt iets geloof ik....quote:
Weet ik veel, ik zit je maar een beetje te focke gastquote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mis echt iets geloof ik.....
Stommelingquote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef HeatWave het volgende:
OK, voor dr goeie naam te grabbel gaat, heb dr niet aangeraakt verder hoor.
quote:
Ze vind het wel lekker hoor om aangeraakt te wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef HeatWave het volgende:
OK, voor dr goeie naam te grabbel gaat, heb dr niet aangeraakt verder hoor.
genoeg nu.
Dat je gedate hebt met die achterlijke vetklep met der gele tanden..... Dat vind ik vrij treurigquote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mis echt iets geloof ik.....
Vetklep?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je gedate hebt met die achterlijke vetklep met der gele tanden..... Dat vind ik vrij treurig.
PIquote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..], we schelen slechts 15 jaar
.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je gedate hebt met die achterlijke vetklep met der gele tanden..... Dat vind ik vrij treurig.
Ik gok dat jij het over iemand anders hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]

Niet zo serieus reageren man hehe, ik hoorde alleen dat je met haar liep te flirten, maar misschien maakt ze maar een geintje hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..].
IRL is het wel een leuk kind om te zien, maar we hebben niet gedated, we kwamen elkaar tegen op een meeting, de rest ging eten, wij bleven om de band te zien. De rest kwam terug en verder was er niets aan de hand.
Anyway, lekker belangrijk ook in dit topic, nou gebeurt er vrij weinig anders, maar toch maar weer over voetbal?
Marc Mboua, Kameroenees van het Olympisch Elftal aldaar, uit de 3de divisie van Frankrijk geplukt oid. En idd, retesnelquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is die Mpoea en waarom klinkt hij zo snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |