Hahahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Houden we nou op?.
Yvonne was wel leuk die avond : sta een beetje met dr te praten, komt Yvonne langs: HEY WAT LEUK! HEATWAVES NIEUWE NEUKERTJE!!!.
Ik hoef niet zoveel te willenquote:
Is ook niet zo heel interessant, desondanks zit ik hiet met het schaamrood op de kaken maar ben ik wel gewoon rustig, dit zie je al van mijlenver aankomen dus je raakt er al aan gewend als het moment dan ook daadwerkelijk daar is.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:39 schreef Suijk het volgende:
En maar lullen dat dat bekertoernooi niks aan is.
Ik vind het deze ronde in ieder geval top. Topclubs die het moeilijk hebben, amateurclubs die de ballen uit hun broek rennen en soms nog leuke resultaten halen. De prijs op zich stelt niet zo veel voor, maar zou het toch jammer vinden als het zou worden geschrapt.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel interessant, desondanks zit ik hiet met het schaamrood op de kaken maar ben ik wel gewoon rustig, dit zie je al van mijlenver aankomen dus je raakt er al aan gewend als het moment dan ook daadwerkelijk daar is.
Tuurlijk, maar dat was ook om te lachen, dit is om te huilenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waren er eigenlijk nog AZ-ers die gisteren moesten lachen om Ajax?.
Omdat hij wel door is naar de volgende ronde?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef patrickt37 het volgende:
Koef lacht de lul uit zijn broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |