Ah da's tof.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gelukkig wel! M'n fruitmand is weer helemaal opgeknapt.![]()
Neh, kost geldquote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dat is wel leuk. toch met de auto gaan.
Werd tijd ook!quote:
heb je een motorrijbewijs?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh, kost geld.
En met de auto ga ik des ochtends liever niet de Bredasche singels op.
Ja dat heeft nog best lang geduurd.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Werd tijd ook!
dan houden de mogelijkheden een beetje op. je kunt dan alleen nog junkiesietze wordenquote:
Ja, de la Reijweg is nog over, maar daar stikt het van de lomp fietsende schooljeugdquote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef veldmuis het volgende:
Gewoon de sluiproutes leren!
die ook nog eens met 6 man naast elkaar rijdenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, de la Reijweg is nog over, maar daar stikt het van de lomp fietsende schooljeugd.
's morgens om kwart voor acht heb ik nergens last van.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
die ook nog eens met 6 man naast elkaar rijden
Tegen de rijrichting in, bij voorkeur.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
die ook nog eens met 6 man naast elkaar rijden
zou dat trouwens de reden zijn dat bullbars op de auto tegenwoordig verboden zijn?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Tegen de rijrichting in, bij voorkeur.
Och, we zetten de deur open en hangen een slinger op, en mijn buren komen dan vast ook, die houden wel van een feestje. Zorgen jullie voor hapjes en drank? Ik drink graag Wodka, en ik zorg voor de muziek!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat we de 50 man niet gaan halen.. Maar op zich. Waarom niet?
Vooraan de Teteringsedijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef veldmuis het volgende:
Naar welke dinges moet je dan ergens?
Dat is kéiom voor 'm.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef veldmuis het volgende:
Gewoon heerbaan, jonge!
Ja maar je kan er meer doorracen dan over de singels.quote:
Zuidelijke Rondweg is ook best kansloos des ochtendsquote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef veldmuis het volgende:
Ja maar je kan er meer doorracen dan over de singels.
Bij de baronielaan draai je gewoon de rondweg op, stiekem, tegen het verkeer in, en je bent er bijna.
Via de Tilburgseweg? Toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Zuidelijke Rondweg is ook best kansloos des ochtends.
En ehm, Heerbaan, dan kom ik toch niet bij de Teteringsedijk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |