Ik had gisteren al mijn addons disabled, maar dat hielp niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef EchoBrain het volgende:
[..]
dit heb ik ook een tijdje geleden gehad, lag bij mij aan een addon die aan het kloten was.
gewoon ff testen met addons stuk voor stuk uitzetten. (kreeg deze tip van een vriend van me die gm is bij blizz)
Heb je toevallig een creative kaart?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had gisteren al mijn addons disabled, maar dat hielp niet.
Heb echt geen idee waar het ineens vandaan komt.
Nee, ik heb onboard audio, en geen geluids-problemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je toevallig een creative kaart?en is het sinds de 2.2.0 patch?
Je hoeft geen geluids problemen te hebben de combia 2.2.0 + creative kan ook lag problemen veroorzakenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onboard audio, en geen geluids-problemen.
En volgens mij is is die lag afgelopen maandag begonnen, lijkt me geen patch-probleem dus.
En andere online games hebben er geen last van, 27ms in Team Fortress 2 bv.
Als ze die bark quests nou eens gefixed hebben vanavondquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:14 schreef Gupje het volgende:
BrewFest owned gewoon. Totaly smasheden dan in eens, "Als ik dronken ben zie ik allemaal beestjes." En hoeveel tickets moet je voor zo´n ram hebben?
Ok, maar ik heb dus geen Creative, en ik heb na patch 2.2.0 ook gewoon normaal kunnen spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je hoeft geen geluids problemen te hebben de combia 2.2.0 + creative kan ook lag problemen veroorzaken.
Of stuur even mailtje naar blizzard, of even repair tool er over een en dan alles opnieuw instellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb dus geen Creative, en ik heb na patch 2.2.0 ook gewoon normaal kunnen spelen.
Misschien lost het zich vanzelf op, je weet het niet.
Joh je moet wel dronken zijn hequote:
Debitcard betalingen ftwquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:59 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
*zucht* De server voor het adden van prepaid cards is weer eens down >_<
Jij wel..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Joh je moet wel dronken zijn he.
[..]
Debitcard betalingen ftw!
Hmm dat is minderquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Jij wel..Mijn ouders willen het niet
Automatisch incasso geen optie voor je ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Jij wel..Mijn ouders willen het niet
Ja wat denkje dat een debitcard betaling isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Automatisch incasso geen optie voor je ?
Ik denk dat ik het nu wel weet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja wat denkje dat een debitcard betaling is![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu wel weet.![]()
En dat is stiekem, speel jij rogue?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:09 schreef Gupje het volgende:
Dat debitcard betaling kan ook zonder ouders. Gewoon alles invullen en zorgen dat je ouders je afschriften niet komen te zien.
![]()
![]()
Yeah hier ook, fail ik hemquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:51 schreef DikkeSmikkel het volgende:
De Bark of.... quest doet het!![]()
Heb alleen nog geen dark iron dwarf invasion gezien...
Gewoon langs scheurenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:23 schreef Gupje het volgende:
Wat is de bedoeling in die daily q gewoon voor AH staan en dan /bark typen? want bij mij werkte niets.
haha, jij ging lekker hard in galop zeker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah hier ook, fail ik hem. Dark Iron is uitgeschakeld
.
Avast anti-virus draait altijd, maar dat deed het ook toen ik geen enkel probleem had.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef muhahaha het volgende:
@PBateman
Draai je andere aps naast wow?
Ja idd niet in gallop gaan maar net er onder opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
haha, jij ging lekker hard in galop zeker?Ik zat constant tussen Trot en Canter (veel Canter) omdat er geen apple buckets op de route staan dus ja... Ik zag er vanochtend nog iemand wegscheuren bij IF die voor de poort al een fatique had van 65. No way dat die 'm ging halen.
Je weet dat battlegroups allemaal op verschillende plekken in europa staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Avast anti-virus draait altijd, maar dat deed het ook toen ik geen enkel probleem had.
Heb gisteren ook nog even wat servers gepinged, waaronder de laatse van Orange (19ms gemiddeld), en de eerste van Telia (198ms gemiddeld), dus de hop van mijn ISP naar Telia gaat mis.
En ook echt alleen in Battlegroup Misery….
Heb ik al gedaan, had een char aangemaakt op Ragnaros, 33ms tijdens peak hours, en de ping naar die Telia server was <30ms.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Je weet dat battlegroups allemaal op verschillende plekken in europa staan. Ping ook eens een andere battle group
.
Solip Bloodelf. Ik whisper wel een officer als ik weer online benquote:
Tegen een warrior begin je haast niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef von_manstein het volgende:
Ik heb een lvl 46 rogue (Horde) op Aszune
Wie in dezelfde lvl range wil duellen met me
Dan zal ik je effe in elkaar meppen
Een rogue is eigenlijk maar een DW fury warrior in leather met treat reductie en kan zich verstoppen op commando.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Tegen een warrior begin je haast niks.
En nee we gaan niet weer een rogeu vs de rest discusie houden, die is net voorbij.
Om over brew fest te hebben, ik wil die mount niet meer, ga toch voor een talbuk. dus op naar de goggle en hoed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |