Ja ik ken hetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:50 schreef tonks het volgende:
Zal sowieso geen naam nemen die je spec bepaald. Zo zag ik een Firemaiden die was een frostmage en een Sunhealer die was een shadowpriest.
of engelse werkwoorden gebruiken als naam.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Lichtnicht Bubbleboy ligtje Lampje Rondje Balletje Manaslave
Dieingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
of engelse werkwoorden gebruiken als naam.
E.g : working.
Ben ik het helemaal mee eens! Brewfest vind ik maar gaar btw, lijkt meer alsof je het aan het testen bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow trouwens we hebben in de guild met VC lopen kutten en dat werkt nog best aardig! Je krijgt netjes in beeld te zien we er praat. Daarnaast verschijnt er bij iemand zijn portrait een speakertje als iemand praat (er rechts naast) en kan je het best netjes instellen
.
Ja erg jammer dat het bugged isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Brewfest vind ik maar gaar btw, lijkt meer alsof je het aan het testen bent![]()
dit heb ik ook een tijdje geleden gehad, lag bij mij aan een addon die aan het kloten was.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
GVD
Heb sinds een paar dagen een latency waar je U tegen zegt, en ook echt weer alleen in WoW.
Kan mijn Rogue niet eens meer levellen, beetje klote als je Cheapshot wil doen met de mob praktisch bovenop je, en dat je dan ''out of range'' krijgt.........
Ik had het probleem nadat ik een nieuwe virusscanner had geinstalleerd... probeer die ook eens uit te zetten!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef EchoBrain het volgende:
[..]
dit heb ik ook een tijdje geleden gehad, lag bij mij aan een addon die aan het kloten was.
gewoon ff testen met addons stuk voor stuk uitzetten. (kreeg deze tip van een vriend van me die gm is bij blizz)
Ik had gisteren al mijn addons disabled, maar dat hielp niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef EchoBrain het volgende:
[..]
dit heb ik ook een tijdje geleden gehad, lag bij mij aan een addon die aan het kloten was.
gewoon ff testen met addons stuk voor stuk uitzetten. (kreeg deze tip van een vriend van me die gm is bij blizz)
Heb je toevallig een creative kaart?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had gisteren al mijn addons disabled, maar dat hielp niet.
Heb echt geen idee waar het ineens vandaan komt.
Nee, ik heb onboard audio, en geen geluids-problemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je toevallig een creative kaart?en is het sinds de 2.2.0 patch?
Je hoeft geen geluids problemen te hebben de combia 2.2.0 + creative kan ook lag problemen veroorzakenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onboard audio, en geen geluids-problemen.
En volgens mij is is die lag afgelopen maandag begonnen, lijkt me geen patch-probleem dus.
En andere online games hebben er geen last van, 27ms in Team Fortress 2 bv.
Als ze die bark quests nou eens gefixed hebben vanavondquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:14 schreef Gupje het volgende:
BrewFest owned gewoon. Totaly smasheden dan in eens, "Als ik dronken ben zie ik allemaal beestjes." En hoeveel tickets moet je voor zo´n ram hebben?
Ok, maar ik heb dus geen Creative, en ik heb na patch 2.2.0 ook gewoon normaal kunnen spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je hoeft geen geluids problemen te hebben de combia 2.2.0 + creative kan ook lag problemen veroorzaken.
Of stuur even mailtje naar blizzard, of even repair tool er over een en dan alles opnieuw instellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb dus geen Creative, en ik heb na patch 2.2.0 ook gewoon normaal kunnen spelen.
Misschien lost het zich vanzelf op, je weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |