Het zijn een aantal daily questsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:32 schreef vogelkooi het volgende:
je moet iest van /bark doen ofzo.
maar is het wel te halen om 600 punten te halen? voor zon mount, of moet ik echt hardcore 24/7 er mee aan de gang?
dus zal wel zwaar worden om hem zoiezo te krijgen, give it a tryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het zijn een aantal daily quests. Kijk hier eens: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=1473.0
Ow en het is wel chaos.
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/10.03.07.20.32.32.jpg]afbeelding][/URL]
Ow wacht zie net dat ik het 3 keer per dag kan doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
dus zal wel zwaar worden om hem zoiezo te krijgen, give it a try
edit, 40 per dag voor het rijden, uhm, hoelang is het eiglijk?![]()
Wow dat doe je snelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef Necrodeath het volgende:
Gewoon langs die appels rijden, en op max speed blijven rennen
Wel vreemd? Op mijn orc hunter krijg ik 5 tickets als ik 1 barrel afleveren, en op mijn priest maar 2 :S
Heb nu 125 tickets op mijn orcjenog een paar dagen en ik heb mijn ram!
4 min hier, maar ik bedoel hoeveel dagen nog?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow wacht zie net dat ik het 3 keer per dag kan doen. BRB
Minuutje of 5 a 6 per keer
16e en buggedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
4 min hier, maar ik bedoel hoeveel dagen nog?
En hoezo doen de /bark q'sten het niet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef neluz19 het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met WoW.
Ga nu compleet opnieuw beginnen op een andere server. Baal er wel van dat ik 2 lvl 70'ers heb op een duitse server maar dat doet er nu even niet toe
Ik ben dus van plan om een paladin te beginnen maar weet er nog geen leuke naam voor. Ideeen?
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:50 schreef tonks het volgende:
Zal sowieso geen naam nemen die je spec bepaald. Zo zag ik een Firemaiden die was een frostmage en een Sunhealer die was een shadowpriest.
of engelse werkwoorden gebruiken als naam.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Lichtnicht Bubbleboy ligtje Lampje Rondje Balletje Manaslave
Dieingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
of engelse werkwoorden gebruiken als naam.
E.g : working.
Ben ik het helemaal mee eens! Brewfest vind ik maar gaar btw, lijkt meer alsof je het aan het testen bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow trouwens we hebben in de guild met VC lopen kutten en dat werkt nog best aardig! Je krijgt netjes in beeld te zien we er praat. Daarnaast verschijnt er bij iemand zijn portrait een speakertje als iemand praat (er rechts naast) en kan je het best netjes instellen
.
Ja erg jammer dat het bugged isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Brewfest vind ik maar gaar btw, lijkt meer alsof je het aan het testen bent![]()
dit heb ik ook een tijdje geleden gehad, lag bij mij aan een addon die aan het kloten was.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
GVD
Heb sinds een paar dagen een latency waar je U tegen zegt, en ook echt weer alleen in WoW.
Kan mijn Rogue niet eens meer levellen, beetje klote als je Cheapshot wil doen met de mob praktisch bovenop je, en dat je dan ''out of range'' krijgt.........
Ik had het probleem nadat ik een nieuwe virusscanner had geinstalleerd... probeer die ook eens uit te zetten!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef EchoBrain het volgende:
[..]
dit heb ik ook een tijdje geleden gehad, lag bij mij aan een addon die aan het kloten was.
gewoon ff testen met addons stuk voor stuk uitzetten. (kreeg deze tip van een vriend van me die gm is bij blizz)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |