idemquote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik geen idee heb, heb ik het (met moeite) opgezocht.
Degene die dit gaat raden, krijgt van mij een staande ovatie, het zegt mij helemaal niets...
haha, dit kan OF een wilde gok zijn OF iemand die de betekenis van het woord weetquote:Op donderdag 27 september 2007 15:52 schreef U het volgende:
Was een scandinavische serie of niet? (dan zou je't als krapula hetende moeten weten toch?)
Ik heb denk ik dezelfde bron gevonden...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb het ook opgezocht, maar het ging vrij makkelijk. Volgens mijn bron is de serie voor het laatst uitgezonden in 1996 en zijn er maar 6 afleveringen van, dus succes er mee!
Wie kent d'r niet...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De actrice die de hoofdpersoon speelt is: Mathilde Gersby Rasmussen
Voor geen punten: brakquote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef krapula het volgende:
[..]
haha, dit kan OF een wilde gok zijn OF iemand die de betekenis van het woord weet
heel netjesquote:Op donderdag 27 september 2007 16:00 schreef U het volgende:
[..]
Voor geen punten: brak(heb ook paar maandjes in Suomi stage gelopen)
Vaasa, stukje kleiner dan Tampere, maar wel erg leuke tijd gehad daarquote:Op donderdag 27 september 2007 16:03 schreef krapula het volgende:
[..]
heel netjesik heb ook een paar maandjes Finland aangedaan. Waar heb je gezeten?
(Minä olen Tamperella!)
Vaasa is wel een leuke stad!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef U het volgende:
[..]
Vaasa, stukje kleiner dan Tampere, maar wel erg leuke tijd gehad daar
Dat is voor email en evt. nieuwsgroepen...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef starla het volgende:
outlook?
is ook toch informatie uitwisselen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is voor email en evt. nieuwsgroepen...
Maar geen portal...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:18 schreef starla het volgende:
[..]
is ook toch informatie uitwisselen?![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef U het volgende:
Sharepoint?
MadMaster +1quote:Op donderdag 27 september 2007 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Middelburg
liepen ze beide met een paar witte plastic tassen en had de ene een rode en de andere een blauwe jas aan?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zondag stond ik daar nog en vroegen 2 Duitsers of ik een foto van hen wilde nemen voor dit stadhuis. Ik denk dat ik op dezelfde plek stond als waar deze fotograaf zijn/haar plaatje heeft geschoten..
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef krapula het volgende:
[..]
liepen ze beide met een paar witte plastic tassen en had de ene een rode en de andere een blauwe jas aan?![]()
Niet zo heel erg slim, net zoiets als op aardequote:
Sorry Psycho, maar Florida was me iets te algemeen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:54 schreef Flitspaal het volgende:
Epcot Centre?
hhhpsycho +1quote:Op donderdag 27 september 2007 17:00 schreef hhhpsycho het volgende:
jamie en adam
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar wel goed. even opgezocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Enterprise Resource Planning (zoals SAP bijv.)
Steekbal +1quote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef steekbal het volgende:
gilde
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Was dat niet Peking?
Een tijdje terug stelde ik dezelfde vraag voor Burger King en toen heb ik het wel gelezen...
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef starla het volgende:
blue note?
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef krapula het volgende:
blues?
nope, geloof dat hij nooit nobelprijs heeft gewonnen btwquote:Op donderdag 27 september 2007 18:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Tolstoy?
Of was die al dood...
Punten in ronde 1024:quote:Op donderdag 27 september 2007 18:57 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Na het eten nog wel.Da's Jean-Paul Sartre.
Panasonic, me vader heeft de dmc-TZ3quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Welk merk vervaardigt de camera's uit de Lumix-serie?
Dat is niets minder dan het juiste antwoord. Ik heb zelf de TZ1quote:Op donderdag 27 september 2007 19:04 schreef Maximo het volgende:
[..]
Panasonic, me vader heeft de dmc-TZ3
Correctquote:Op donderdag 27 september 2007 19:24 schreef Neleos het volgende:
Trainspotting
Wat een blunder he. Ik vind het wel grappig, maar ben dan ook geen PSV fan.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef erkel het volgende:
Hoorde het net bij DWDD...Manuel Da Costa
Kan er ook niet om rouwen, maar het is niet de eerste keer dat het hun overkomt.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een blunder he. Ik vind het wel grappig, maar ben dan ook geen PSV fan.
denk alleen ook niet dat PSV er wakker van ligt; dat is wel jammerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Kan er ook niet om rouwen, maar het is niet de eerste keer dat het hun overkomt.
Nee, inderdaad. Ze hebben echt iemand nodig die eens naar de administratie en de logistiek kijkt daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Kan er ook niet om rouwen, maar het is niet de eerste keer dat het hun overkomt.
Dat zou wel heel erg jammer zijn ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:43 schreef krapula het volgende:
[..]
denk alleen ook niet dat PSV er wakker van ligt; dat is wel jammer
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef Neleos het volgende:
Dat is een bekende Nederlandse acteur.
Punt voor Homdeck +1 dusquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Pierre Bokma
Druk ik net op de back-toets en kon ik opnieuw typen...
Its-Jojo-4you +1quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pol Pot?
Karrel?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie is de niet normale triviast?
't is wel een oudje, maar niet van mijquote:Op donderdag 27 september 2007 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je oude gitaar?
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef Homdeck het volgende:
van eddie van halen dan?
Het hele reportoir van Celine Dion dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Homdeck het volgende:
en typisch radio 2
neequote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik dan 'Kaars voor je Raam' zeggen (Candlelight)...?
quote:Diep in m'n hart verlang ik vaak naar dat kind terug
Kinderen willen groot zijn, nou dat gaat vlug
Als me het leven tegenzit, denk ik aan die tijd
Al werd ik nooit die brandweerman, raakte het kind niet kwijt
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Homdeck het volgende:
ik heb jullie hebben iig goed te pakken
jup. sound of silence hoort de hoogste te zijn wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bridge over troubled water
Ook gedraaid op de crematie van mijn vader...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:26 schreef cafca het volgende:
mijn volgende gok was The Boxer, hoort ook hoger
Tja zo krijgt een mooi nummer een dubbele betekenis....quote:Op donderdag 27 september 2007 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gedraaid op de crematie van mijn vader...![]()
Hmz...beter mond spoelen enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:00 schreef StallionJack het volgende:
een van de symptonen volgens wiki : ontlasting stinkt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Aandoeningquote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Lijkt me toch een aandoening
Tsja, ik ruik altijd naar Chanel...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:00 schreef StallionJack het volgende:
een van de symptonen volgens wiki : ontlasting stinkt
bloemetjes, toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik ruik altijd naar Chanel...![]()
iddquote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
maar volgens mij heet het tegenwoordig anders.
van website vendexkbb.nl :quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Ow, op de bordjes bij het gebouw vlak bij de Arena waar ik mijn auto altijd parkeer als ik daar moet zijn staat nog steeds Vendex KBB
is C&Aquote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
familie brenninkmeijer ?
Ja !quote:Op donderdag 27 september 2007 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Mariska Veres
Vera werd dik en is dood en Jerney kan niet meer lachen... en is dus eigenlijk ook dood.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:26 schreef qonmann het volgende:
Na gisteren Jerney mocht Mariska niet meer ontbreken![]()
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:33 schreef StallionJack het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hvnHtO6daQM&mode=related&search=
That's it...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Go-Kart
Net had je nog Rabarber staan. Editten van je antwoord is verboden in dit spel, en je kan er al je punten door kwijtraken.quote:
hihihiPsycho +1quote:Op donderdag 27 september 2007 22:58 schreef hhhpsycho het volgende:
marmlade heeft sinaasappelschil in zich jam niet
Ja, vriendelijk ben je.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:00 schreef qonmann het volgende:
gij zult niet editten !
Hey, daar deed je het weerquote:
Degene die mij gebied ook : - )quote:
En dat je niet mag opzoeken wist je ook al, toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:07 schreef StallionJack het volgende:
[..]
Degene die mij gebied ook : - )
SJ +1quote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef StallionJack het volgende:
2 kleuren
'heet' heb ik veranderd in 'heette', omdat de man niet meer leeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Waar baseer je je vraag/antwoord op, SJ?
Ik kan er niks over vinden...
Edit: En waarom zit je nu weer je post met de hint te editten?????
Ik ook niet, zoeken op Lenny Kravitz, stepdad en Miles Davis leverde 21 resultaten op in google, tikje weinigquote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Waar baseer je je vraag/antwoord op, SJ?
Ik kan er niks over vinden...
Ja, inderdaad. Was gewoon een vriend. Geen stiefvader.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, zoeken op Lenny Kravitz, stepdad en Miles Davis leverde 21 resultaten op in google, tikje weinig
Op planet.nl...quote:Vraag: wat hebben Duke Ellington, Count Basie, Ella Fitzgerald en Miles Davis gemeen met Lenny Kravitz? Antwoord: ze kwamen allemaal bij de jonge Lenny over de vloer. Nou ja, bij zijn ouders dan, want moeder Roxie Roker was een bekende actrice terwijl zijn vader de kost verdiende als TV producer. De jonge Lenny kreeg de showbizz dus al met de paplepel ingegoten, en verwonderlijk was het dan ook niet dat de Amerikaan na een korte carričre als anonieme koorknaap koos voor een carričre in de spotlights.
Ik had ook eens in een interview gezien dat zijn moeder ook iets had gehad met miles davis, dat het een soort van stiefvader was.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de enige relatie die ik kan vinden:
[..]
Op planet.nl...![]()
Die dus wel...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:45 schreef Yestuuur het volgende:
en een goededag ofzoiets int Nederlands
Sorry, mijn bron is de gids in het Muiderslot die ik deze naam al meerdere keren heb horen noemen tijdens een rondleiding door het slot.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even over de kwestie goedendag/morgenster/strijdvlegel: deze vraag komt eens in de zoveel tijd terug, en het lijkt er op dat goedendag niet algemeen geaccepteerd wordt als het juiste antwoord. Deze site van een legermuseum geeft aan dat een goedendag een soort knuppel met uitstekend metaal is, maar geen ketting heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |