nou ja tis eigenlijk ook lachwekkend.. maar ja helaas is het PSV overkomen...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
inderdaad die reacties maken mijn dag goed
net alsof het andersom zou zijn psv'ers niet in een deuk zouden liggen![]()
dus meer frusti reacties
Dat zou wat zijn ja. 3 Punten in mindering, Fagner was niet ingeschreven...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog wel een paar spelers zijn vergeten in te schrijven voor de CL? Ik kijk er niet van op!
zéér herkenbaar gevoel...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
Echt... Koeman zei gisteren nog dat hij zijn team wél op orde had ipv Heerenveen met hun Alves.. En hoppah! Weer een argument tegen Koeman... Ik mag hem nog steeds niet en het gevoel wordt steeds erger..
Dit lijkt me geen fout van Koeman, eerder van de organisatie binnen PSV...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
Echt... Koeman zei gisteren nog dat hij zijn team wél op orde had ipv Heerenveen met hun Alves.. En hoppah! Weer een argument tegen Koeman... Ik mag hem nog steeds niet en het gevoel wordt steeds erger..
mja volgens mij verlies je dan gewoon reglementair..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurt er in de competitie als je dit flikt?
-3?
Reglementaire overwinning voor de tegenstander.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurt er in de competitie als je dit flikt?
-3?
HeinekenAFCA kom er maar inquote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Nashje het volgende:
Hahaha psv wordt er ook meteen helemaal uitgegooid. Ajax had hoogstens een boete gehad. Whehehehe
.
En toch kijk ik er niet raar van op als het over een jaar of 3 gewoon weer gebeurdquote:“Ik heb onmiddellijk besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen. Hier is het laatste woord dus zeker nog niet over gezegd”, aldus Reker.
whahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
Echt... Koeman zei gisteren nog dat hij zijn team wél op orde had ipv Heerenveen met hun Alves..
Sarcasmequote:Op donderdag 27 september 2007 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HeinekenAFCA kom er maar in![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Nashje het volgende:
Hahaha psv wordt er ook meteen helemaal uitgegooid. Ajax had hoogstens een boete gehad. Whehehehe
.
haha HAHA!!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sarcasme
Tering wat ben jij stom dat je dat niet ziet
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
inderdaad die reacties maken mijn dag goed
net alsof het andersom zou zijn psv'ers niet in een deuk zouden liggen![]()
dus meer frusti reacties
Moest dat nou weerquote:Op donderdag 27 september 2007 13:59 schreef Rumille het volgende:
Is dit eigenlijk een van de andere topclubs overkomen? Ajax of Feyenoord? Of subtop, zoals Heerenveen?
Van Heracles en De Graafschap weet ik nog, maar dat is degredatieniveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |