Weet je wat nog mooier is?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van jou en Rubbereend, dndiek, PyTh, etc verwacht ik niet van die kansloze reacties. Maar die reacties van valek en rekkie zijn prachtig. Van mij mogen er nog 10 van dit soort topics komen
er worden bij psv mensen betaald om dit soort dingen te regelen/bij te houden, moet er dan nog iemand achteraan gaan lopen alsof het een kleuterklas is?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nou ja als et een nieuw seizoen is had het me toch wel handig geleken, maar goed het blijft nog steeds dom van PSV (en tja Da Costa weet waarschijnlijk gewoon niet beter)
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van jou en Rubbereend, dndiek, PyTh, etc verwacht ik niet van die kansloze reacties. Maar die reacties van valek en rekkie zijn prachtig. Van mij mogen er nog 10 van dit soort topics komen
Dat dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog even een reactie op iemand in vorige topic:
KNVB heeft gewoon aan PSV gemeldt dat die geschorst is voor de volgende bekerwedstrijd, en bij PSV zijn ze dat briefje kwijtgeraakt ofzo... Dit is absoluut niet de schuld van de KNVB, tenzij je ook vindt dat ze vlak voor elke competitiewedstrijd nog even de trainers zouden moeten opbellen wie er allemaal geschorst zijn...
Kom op hey, we hebben het hier over een club waar 60 miljoen euro per jaar in omgaat. Die hoef je toch niet aan het handje te pakken en te vertellen wat ze met een béétje administratie zelf ook kunnen weten?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef Wurdsje het volgende:
wel aan het begin van een nieuw (beker)seizoen...
Misschien dat ze nog wel een paar spelers zijn vergeten in te schrijven voor de CL? Ik kijk er niet van op!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
nou ja aan het begin van een nieuw seizoen lijkt et me wel handig.. Maar goed, dan nog blijft het een domme actie .. moet ik helaas toegeven...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er worden bij psv mensen betaald om dit soort dingen te regelen/bij te houden, moet er dan nog iemand achteraan gaan lopen alsof het een kleuterklas is?
zoals ik het vorig topic al zeiquote:Op donderdag 27 september 2007 13:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je wat nog mooier is?
Dat jij als verbeten ajacied op mij zit te wachten.... ik iemand die Ajax een warmer hart toedraagt dan PSV
Koevermans.....quote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog wel een paar spelers zijn vergeten in te schrijven voor de CL? Ik kijk er niet van op!
nou ja tis eigenlijk ook lachwekkend.. maar ja helaas is het PSV overkomen...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
inderdaad die reacties maken mijn dag goed
net alsof het andersom zou zijn psv'ers niet in een deuk zouden liggen![]()
dus meer frusti reacties
Dat zou wat zijn ja. 3 Punten in mindering, Fagner was niet ingeschreven...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog wel een paar spelers zijn vergeten in te schrijven voor de CL? Ik kijk er niet van op!
zéér herkenbaar gevoel...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
Echt... Koeman zei gisteren nog dat hij zijn team wél op orde had ipv Heerenveen met hun Alves.. En hoppah! Weer een argument tegen Koeman... Ik mag hem nog steeds niet en het gevoel wordt steeds erger..
Dit lijkt me geen fout van Koeman, eerder van de organisatie binnen PSV...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
Echt... Koeman zei gisteren nog dat hij zijn team wél op orde had ipv Heerenveen met hun Alves.. En hoppah! Weer een argument tegen Koeman... Ik mag hem nog steeds niet en het gevoel wordt steeds erger..
mja volgens mij verlies je dan gewoon reglementair..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurt er in de competitie als je dit flikt?
-3?
Reglementaire overwinning voor de tegenstander.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurt er in de competitie als je dit flikt?
-3?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |