HeinekenAFCA kom er maar inquote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Nashje het volgende:
Hahaha psv wordt er ook meteen helemaal uitgegooid. Ajax had hoogstens een boete gehad. Whehehehe
.
En toch kijk ik er niet raar van op als het over een jaar of 3 gewoon weer gebeurdquote:“Ik heb onmiddellijk besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen. Hier is het laatste woord dus zeker nog niet over gezegd”, aldus Reker.
whahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
Echt... Koeman zei gisteren nog dat hij zijn team wél op orde had ipv Heerenveen met hun Alves..
Sarcasmequote:Op donderdag 27 september 2007 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HeinekenAFCA kom er maar in![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Nashje het volgende:
Hahaha psv wordt er ook meteen helemaal uitgegooid. Ajax had hoogstens een boete gehad. Whehehehe
.
haha HAHA!!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sarcasme
Tering wat ben jij stom dat je dat niet ziet
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
inderdaad die reacties maken mijn dag goed
net alsof het andersom zou zijn psv'ers niet in een deuk zouden liggen![]()
dus meer frusti reacties
Moest dat nou weerquote:Op donderdag 27 september 2007 13:59 schreef Rumille het volgende:
Is dit eigenlijk een van de andere topclubs overkomen? Ajax of Feyenoord? Of subtop, zoals Heerenveen?
Van Heracles en De Graafschap weet ik nog, maar dat is degredatieniveau.
Sorry, ben realistisch.quote:
Komt nog wel. Dit weekend drie puntenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sorry, ben realistisch.
Heb zelf ook sympathie voor Heracles Almelo, maar het gaat nou niet bepaald denderend![]()
Je hebt ook gelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sorry, ben realistisch.
Heb zelf ook sympathie voor Heracles Almelo, maar het gaat nou niet bepaald denderend![]()
Hee! On-topic!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Komt nog wel. Dit weekend drie punten
Als de Graafschap nu degradatieniveau is, dan is Vitesse nu hoofdklasser?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sorry, ben realistisch.
Dat is bij Roda - Utrecht aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurt er in de competitie als je dit flikt?
-3?
Koeman heeft de leiding en dus lijkt mij ook de verantwoordelijkheid van de organisatie voor PSV... En dan nog..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen fout van Koeman, eerder van de organisatie binnen PSV...
hahaquote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef Nashje het volgende:
Da cost je een beker.
Niet dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Reglementaire overwinning voor de tegenstander.
ik lach me kapot,quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef sneekyfrank het volgende:
[..]
hahagoeie
(niet sarcastisch)
Over de spelersgroep ja, Reker is verantwoordelijk voor de gehele organisatie.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Koeman heeft de leiding en dus lijkt mij ook de verantwoordelijkheid van de organisatie voor PSV... En dan nog..
Kromme redenatie dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is bij Roda - Utrecht aantal jaar geleden.
Utrecht behield de punten, kreeg een waarschuwing en een boete.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee! Het is een complot!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:23 schreef MaxPower het volgende:
Misschien zijn de regels intussen veranderd?
Dus de regel is niet bij iedere club hetzelfde? Net zoals die rare regel tijdens de JCS.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens de toen geldende regels had Utrecht een forfait nederlaag moeten krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:23 schreef MaxPower het volgende:
Misschien zijn de regels intussen veranderd?
Niets daarvan, dan loop ik een week met een heracles avatar!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Komt nog wel. Dit weekend drie punten
Niet bij elke competitie wellicht.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:24 schreef valek het volgende:
[..]
Dus de regel is niet bij iedere club hetzelfde? Net zoals die rare regel tijdens de JCS.
En zaterdag weer tegen elkaarquote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef Stofje het volgende:
Ik weet niet of het hier al gezegd is, maar Da Costa kreeg die tweede gele kaart dus tegen NAC. Die wedstrijd werd toen 3-0 voor NAC. Dus technisch gezien heeft NAC PSV twee jaar achter elkaar uit de beker geknikkerd. Helden!
Lekker Lurling weer iemand een oor aan genaaidquote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef Stofje het volgende:
Ik weet niet of het hier al gezegd is, maar Da Costa kreeg die tweede gele kaart dus tegen NAC. Die wedstrijd werd toen 3-0 voor NAC. Dus technisch gezien heeft NAC PSV twee jaar achter elkaar uit de beker geknikkerd. Helden!
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:13 schreef sneekyfrank het volgende:
[..]
Lekker Lurling weer iemand een oor aan genaaid![]()
Hetzelfde gebeurde bij Sparta-De Graafschap in 2003/2004. Sparta had Levchenko opgesteld maar die was nog niet speelgerechtigd. Sparta won met 6-1 en de zaak werd afgedaan met een waarschuwing.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens de toen geldende regels had Utrecht een forfait nederlaag moeten krijgen.
Roda is echter niet in beroep gegaan aangezien we kansloos verloren toen.
Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind dat dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=jMqxsccSGcM in de OP moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |