met de nadruk op ooit!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja hee... ooit moet je t over nemen hoor!
K zeg ook niet dat t morgen moetquote:
da kan ook helemaal nie....quote:Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
K zeg ook niet dat t morgen moet
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da kan ook helemaal nie....
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pas in de volgende vruchtbare periode.... bootycall
![]()
ik ben een vrouw hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef Maki-maki. het volgende:
Natte droom gehad, hm?
Alleen maar over de foon naar aanleiding van ouwehoer.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:15 schreef Maki-maki. het volgende:
Jullie praten ook wel eens zinnig ipv. alleen maar geouwehoer?
Jij ookquote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef sararaats het volgende:
Nokwanda, je hebt een PM
Jaloers, hmm?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik houd wel van die spirituele inslag in jouw (directe) aanpak.![]()
Nee, het is nu roze. Moet rood worden. Maar als dat zo blijft kan ik beter bij het COC blijven werkenquote:
Owwww, ik weet Dat dat Kay en mij nader tot elkaar brengt hoor. Zij mag datquote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik houd wel van die spirituele inslag in jouw (directe) aanpak.![]()
het lijkt een beetje op oranjequote:Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, het is nu roze. Moet rood worden. Maar als dat zo blijft kan ik beter bij het COC blijven werken
Morgen de laatste dag
Nog even intrekken en uitspoelen. Ziet ernaaruit dat het nu gaat worden wat mijn bedoeling wasquote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef sararaats het volgende:
wat is het resultaat?
Oi, zo zijn we niet getrouwd, hè.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef nokwanda het volgende:
Nou Kay... dat neuken moet maar even wachten. Dit wordt em niet. Heb er net mahonie overheen geflikkerd.
ben benieuwdquote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog even intrekken en uitspoelen. Ziet ernaaruit dat het nu gaat worden wat mijn bedoeling was
Dat staat je goedquote:Op donderdag 27 september 2007 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Stom is dat, foto's maken van jezelf. EW lag al op bed, dus die kon het niet doen.
Dit is de uiteindelijke kleur. Beetje overbelichte foto, maar het gaat maar om de kleur nu.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, maar op de pruim blijft het gewoon donker, hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat staat je goed. Beter te pruimen dan het donkere
De overgebleven 7 pussy's doen het heel erg goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:52 schreef Maki-maki. het volgende:
Zeg Nok, hoe gaat het met de pussies?
Weet ik toch.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, maar op de pruim blijft het gewoon donker, hoor
Helemaal geweldigquote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
ZEG, WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN SIG
Dat je het gebruikt waarvoor het gemaakt is?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Je sig is het bewijs van het feit dat je nog geen echte man hebt gehad, alleen de overblijfselen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ow? Wil een echte man geen blowjob? Doe mij er zo een danquote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Je sig is het bewijs van het feit dat je nog geen echte man hebt gehad, alleen de overblijfselen.![]()
Een echte man zou ervoor zorgen dat de vrouw het een eer vindt op de knieen te mogen gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow? Wil een echte man geen blowjob? Doe mij er zo een dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |