met de nadruk op ooit!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja hee... ooit moet je t over nemen hoor!
K zeg ook niet dat t morgen moetquote:
da kan ook helemaal nie....quote:Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
K zeg ook niet dat t morgen moet
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da kan ook helemaal nie....
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pas in de volgende vruchtbare periode.... bootycall
![]()
ik ben een vrouw hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef Maki-maki. het volgende:
Natte droom gehad, hm?
Alleen maar over de foon naar aanleiding van ouwehoer.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:15 schreef Maki-maki. het volgende:
Jullie praten ook wel eens zinnig ipv. alleen maar geouwehoer?
Jij ookquote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef sararaats het volgende:
Nokwanda, je hebt een PM
Jaloers, hmm?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik houd wel van die spirituele inslag in jouw (directe) aanpak.![]()
Nee, het is nu roze. Moet rood worden. Maar als dat zo blijft kan ik beter bij het COC blijven werkenquote:
Owwww, ik weet Dat dat Kay en mij nader tot elkaar brengt hoor. Zij mag datquote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik houd wel van die spirituele inslag in jouw (directe) aanpak.![]()
het lijkt een beetje op oranjequote:Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, het is nu roze. Moet rood worden. Maar als dat zo blijft kan ik beter bij het COC blijven werken
Morgen de laatste dag
Nog even intrekken en uitspoelen. Ziet ernaaruit dat het nu gaat worden wat mijn bedoeling wasquote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef sararaats het volgende:
wat is het resultaat?
Oi, zo zijn we niet getrouwd, hè.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef nokwanda het volgende:
Nou Kay... dat neuken moet maar even wachten. Dit wordt em niet. Heb er net mahonie overheen geflikkerd.
ben benieuwdquote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog even intrekken en uitspoelen. Ziet ernaaruit dat het nu gaat worden wat mijn bedoeling was
Dat staat je goedquote:Op donderdag 27 september 2007 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Stom is dat, foto's maken van jezelf. EW lag al op bed, dus die kon het niet doen.
Dit is de uiteindelijke kleur. Beetje overbelichte foto, maar het gaat maar om de kleur nu.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, maar op de pruim blijft het gewoon donker, hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat staat je goed. Beter te pruimen dan het donkere
De overgebleven 7 pussy's doen het heel erg goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:52 schreef Maki-maki. het volgende:
Zeg Nok, hoe gaat het met de pussies?
Weet ik toch.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, maar op de pruim blijft het gewoon donker, hoor
Helemaal geweldigquote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
ZEG, WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN SIG
Dat je het gebruikt waarvoor het gemaakt is?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Je sig is het bewijs van het feit dat je nog geen echte man hebt gehad, alleen de overblijfselen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ow? Wil een echte man geen blowjob? Doe mij er zo een danquote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Je sig is het bewijs van het feit dat je nog geen echte man hebt gehad, alleen de overblijfselen.![]()
Een echte man zou ervoor zorgen dat de vrouw het een eer vindt op de knieen te mogen gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow? Wil een echte man geen blowjob? Doe mij er zo een dan![]()
Maar dat is je nog niet gelukt?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:03 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Een echte man zou ervoor zorgen dat de vrouw het een eer vindt op de knieen te mogen gaan.![]()
Het leven van echte man is hard.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maar dat is je nog niet gelukt?.
Gewoon openkrabben, tot bloedens toe.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:08 schreef sararaats het volgende:
heb vreselijke kriebels in de buik
help
nog nooit smoorverliefd geweest?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef Maki-maki. het volgende:
Gewoon openkrabben, tot bloedens toe.
Ik voel nu ook iets borrelen in mijnbuik, maar ik weet niet zeker of dat een lach is waarmee ik hier heeeeeel hard om moet lachen of een scheet omdat ik bij de gedachte momenteel al darmklachten krijgquote:Op donderdag 27 september 2007 23:03 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Een echte man zou ervoor zorgen dat de vrouw het een eer vindt op de knieen te mogen gaan.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Gewoon openkrabben, tot bloedens toe.
Ik zou het weglachen. Dat is makkelijker.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik voel nu ook iets borrelen in mijnbuik, maar ik weet niet zeker of dat een lach is waarmee ik hier heeeeeel hard om moet lachen of een scheet omdat ik bij de gedachte momenteel al darmklachten krijg
Vooral voor de omgeving.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:22 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik zou het weglachen. Dat is makkelijker.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus ik ga nu mijn gassen maar verzamelen en hetzelfde terug doen![]()
Jij bent écht onverbeterlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vooral voor de omgeving.
Neeee, ik denk dat ik het niet weglach vandaag. Ik heb nog wraak om te nemen op Mudhle, een van de poezekindjes.
Die tut heeft me vandeweek hevig gepwned. Ze wilde bij me onder de dekens, dus ik hou de deken wat omhoog. Ze kruipt eronder en laat een scheet midden in mijn gezicht. Echt zoeen waarbij je je een gifgroen wolkje voorstelt.
Ik draaide dus mijn hoofd weg voor die gifgasaanval en mevrou dook op mijn kussen en nam het in beslag.
Dus ik ga nu mijn gassen maar verzamelen en hetzelfde terug doen![]()
EN nu rood en NOG gevaarlijkerquote:Op donderdag 27 september 2007 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent écht onverbeterlijk..
Wee teh kittiezquote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EN nu rood en NOG gevaarlijker![]()
quote:
Mijn vriendin heeft ook een Acer voor weinig gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb een laptop/notebook besteld bij bol.comEindelijk internetten buiten en op zolder, lekker draadloos. Een acer uitgekozen.
Of games erop te spelen zijn is de vraag, 2,2 GHZ dus denk niet dat de nieuwste games erop te spelen zijn.
Jaaaaa.. Dan is het heerlijk!! Maar als je er door moet...quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:05 schreef senesta het volgende:
Ik ben het met je eens hoor, al vind ik het 's avonds wel weer gezellig.
Verwarming aan, kopje thee, wierrookje branden, de wind en regen tegen het raam, hmm![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:17 schreef senesta het volgende:
Het schijnt dat bepaalde soorten wierrook kankerverwekkend zijn inderdaad.
Maar ik heb me laten vertellen dat in ieder geval de mothers Fragrances die je o.a bij de tuinen kunt halen dat niet zijn.
http://www.wierook.nl/libelle.htm
http://wierook.nl/reac2.html
Het schijnt wel mee te vallen dus![]()
Oe... hebben hebben... Ik ben toch al helemaal verzot op brandertjes enzo....quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een speciale brander voor korrelwierrook. Het is een koperen pannetje boven een theelichtje. Komt niet eens rook bij vrij en het verhit en verspreidt de geur heel goed.
Nee, deze is echt speciaal voor korrelwierrook en kruidenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:45 schreef senesta het volgende:
Is dat hetzelfde als een gewone potpourri brander, Nok?
Dat had ik al begrepen van mijn broer dat het niet geschikt is voor games. Er zijn ook notebooks die de power van desktops hebben maar dan ben je al snel 1600 euro kwijt volgens bol.com en dat gaat me te ver. Dan ga ik liever achter deze pc zitten maar zelfs deze pc is niet meer krachtig genoeg voor de nieuwste games. Mijn pa heeft een Hp notebook die wel veel spellen aankan maar die kostte dan ook wat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een Acer voor weinig gekocht.
Goede apparaten. Value for money zeg maar!
Echter... met games moet je weten dat het niet het aantal GHZjes zijn die het hem doen.
Naast het feit dat geheugen heel belangrijk is (mimimaal 2 gigabyte, zeker als je met Vista draait) is er nog iets dat de kroon spant en alles bepalend is: de GPU... oftewel de grafische kaart (GPU: Graphical Processing Unit).
Deze schiet meestal tekort in laptops en dat is zonde omdat de GPU tegenwoordig ook voor allerdaagse taken word gebruikt, zoals het versnellen van multimedia en ook de grafische omgeving van je Windows (Vista).
En waar kan dat gekocht worden? keb t hier nog nergens gezien...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, deze is echt speciaal voor korrelwierrook en kruiden
Mag er in Belgie ook getrouwd worden door twee vrouwen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:08 schreef sararaats het volgende:
ik zag me vannacht in een bruidsjurk rondhuppelen, holde door m'n lagere school om een piano te zoeken
trouwlustig? I think so
Leuk joh!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, draadloos en via het notebook online.
Ff wennen aan het toetsenbord en eens een houding zoeken waarbij de rug niet overbelast wordt.
Dacht dat het een heel karwei zou zijn om het netwerk aan het lopen te krijgen maar binnen 2 minuten gebeurt, vanzelf ging het, een kind kan de was doen.
ja senestaquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Mag er in Belgie ook getrouwd worden door twee vrouwen?
Waar krijg je nou tegenwoordig geen kanker van vraag ik me af.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:17 schreef senesta het volgende:
Het schijnt dat bepaalde soorten wierrook kankerverwekkend zijn inderdaad.
Maar ik heb me laten vertellen dat in ieder geval de mothers Fragrances die je o.a bij de tuinen kunt halen dat niet zijn.
http://www.wierook.nl/libelle.htm
http://wierook.nl/reac2.html
Het schijnt wel mee te vallen dus![]()
Gefeli met je notebookjequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, draadloos en via het notebook online.
Ff wennen aan het toetsenbord en eens een houding zoeken waarbij de rug niet overbelast wordt.
Dacht dat het een heel karwei zou zijn om het netwerk aan het lopen te krijgen maar binnen 2 minuten gebeurt, vanzelf ging het, een kind kan de was doen.
roze frituurquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja senesta
ik ken een vrouwenkoppel die zelfs in Wuustwezel getrouwd zijn
de uitbaatsters van onze roze frituur
Eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:54 schreef Metro2005 het volgende:
Waar krijg je nou tegenwoordig geen kanker van vraag ik me af.
Boeit me ook steeds minder. Als ik met de auto ga is dat slecht, stap ik op de fiets dan zit ik ook weer in de lucht vd uitlaatgassen en ik hoef bij mijn woning maar naar buiten te staren om de fantastische schoorstenen van shell pernis hun tientonners aan kankergewellen de lucht in te sodemieteren en als ik in de tuin in de aarde graai schijn ik ook verhoogde kans te hebben op kanker of andere enge dingen vanwege bodemvervuiling.![]()
Ik brand lekker wierook, kan er ook nog wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |