quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik zei wel altijd koppig dat een vaatwasser echt niet nodig is voor z'n tweetjes, ik moest gewoon m'n leven beteren, maar inmiddels begin ik toch te twijfelen.
Je moet toch schone pannen etc hebben voor je kunt kokenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Het eerste stuk witgoed dat wij aanschaften was een vaatwasser (nog vóór een gasfornuis
)
wat een vooruitgang zeg!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:57 schreef Cyan het volgende:
Lang leve de oud papier kliko! Alhoewel je het hier ook in onderondse containers kunt weggooien (zoals het weekkrantenbezorgermeisje, dat vandaag 2 fietstassen vol weggooide)
Ik weet niet wat voor hippe bezem je bedoelt maar de Kruidvat heeft deze week bezems, stoffer en blik en afwasborstels met een lollig printje in de aanbieding voor een paar euro en de Lidl heeft deze week rubberen bezems voor rond de 13 euro.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef Cyan het volgende:
Wie o wie weet waar ik zo'n hippe bezem voor in huis kan kopen? Heb ze ooit in Spanje gezien met de allerhipste printjes maar kan ze nergens in Nederland of nog beter online vinden.
Op 1 dure na!
Ik bedoelde inderdaad zo'n bezem met een hip printje! Thnx voor de tips want ik ga deze week even een rondje Kruidvat en Lidle doen!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor hippe bezem je bedoelt maar de Kruidvat heeft deze week bezems, stoffer en blik en afwasborstels met een lollig printje in de aanbieding voor een paar euro en de Lidl heeft deze week rubberen bezems voor rond de 13 euro.
Ik ga een rubberen kopendaar ben ik al heel lang naar op zoek. Ideaal voor hondenhaar e.d.
Lelijk is in het geval van hondenharen niet zo ergquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Die van de Lidl zijn wel lelijk hoor.Maar hij werkt erg goed met hondenhaar heb ik al gezien.
Voor het toilet gebruik ik wegwerpdoekjes van de Lidl.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef TruIvy het volgende:
Maareh, dat Swish & Swirl (oid) (ik hoop hier op glorieuze effecten, want ik heb echt een grandioze hekel aan de wcpoets), doen jullie dat met wegwerpdoekjes? Ik wil het liefst (als milieubewust persoon) zo natuurvriendelijk soppen in huis.

De meeste wel ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:22 schreef TruIvy het volgende:
Ah, een plantenspuit met schoonmaakmiddel (en dan niet elke ochtend een nieuwe maken, maar eens in de paar dagen of 's avonds?) lijkt mij wel een handige! Schoonmaakazijn houd ik in mijn achterhoofd. Vandaag een grootdeel van de onderdetrapkast gedeclutterd. Had die kast eigenlijk nognooit echt opgeruimd ofzo sinds ik verhuisd was en alle troep er gewoon in had gesodeflikkerd. En straks nog alle plintjes van ramen en deuren boven mn hoofd soppen! Doen jullie al die Kelly's dingen ook?
Hmm dat had ik nog niet bedacht. Maak er wel vazen mee schoon. Toch ook maar eens in de wc pot gooien danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja leuk hè?![]()
Die tip van de kunstgebittenbruistabletten in de wc-pot is overigens echt een goed idee, werkt als een tierelier.
Het schuimt niet meer maar het maakt wel goed schoon. Uiteindelijk zijn ze ook bedoeld om porselein te reinigen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:45 schreef YPPY het volgende:
Schuimt dat beter dan die 'echte' wc bruistabletten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |