Bij de action zijn ze licht grijs en heten ze powerspons en ze werken inderdaad goed. Ik heb ingerotte vetsputters onderop mijn keukenkastjes die er al zitten vanaf dat we hier kwamen wonen. Ik heb echt alles geprobeerd om ze weg te krijgen. Bleek, schuurmiddel, schuursponsjes, blue wonder, vetweg en alles in verschillende combinaties maar niets hielp. En deze sponsjes krijgen ze gewoon wegquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan Buzz ik hier ook even de wondersponsjes van Kruidvat. Wit schijnen ze te zijn en helemaal te gek..
Ik ga ze vanmiddag aanschaffen.![]()
Dettol voor het aanrecht en de snijplanken vind ik wel prettig. Ik heb medicijnen waardoor ik bijna geen weerstand heb en dan vind ik het wel een prettig idee dat bijvoorbeeld vieze rauwe kipbacteriën echt weg zijn. Ik heb ook verschillende kleuren snijplanken. Wit voor groente, blauw voor vlees, rood voor kip en een houten voor brood en ik ben er echt heel precies op dat deze niet voor andere dingen gebruikt worden.quote:Detol gaat me een brug te ver. Mijn kindjes moeten nog wel íets van weerstand opdoen. Ben vandaag ook even aan het klokken hoeveel tijd ik daadwerkelijk kwijt ben...
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:54 schreef ymme het volgende:
Valt jezelf schoonmaken ook onder fly-en
Ga zo ff lekker badderen, met een goed boek.
Daarna meteen 't bad weer schoonmaken.
Dat werkende moeders het anders moeten aanpakken snap ik, maar waarom zouden Islamitische vrouwen nou anders moeten schoonmaken, vraag ik me af?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens eens aan het googelen geweest op FlyLady en kwam tot de ontdekking dat er nog meer groepen zijn dan alleen de normale en Nederlandse versie. Je hebt FlyLady voor Islamitische vrouwen, voor werkende moeders, voor mensen die van koken houden, leraren die het systeem in hun klas willen gebruiken etc. Je kan het zo gek niet bedenken.
Zie hier
Stepford Wives!quote:Ik krijg alleen een beetje de kriebels van het traditionele rolmodel waar FlyLady je in wil persen. Het Supermom syndrom. Alsof je als vrouw alleen perfect gelukkig kan zijn als je, jaren 50 style, je man, kinderen, huisdieren en huishouden goed verzorgt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:20 schreef Roache_ het volgende:
Kan mij het dan schelen dat ik geen desperate housewife (Bree) ben?!?! (Okee, als ik mocht kiezen zou ik Bree willen zijn....)
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:08 schreef Greys het volgende:
Roache, je bent een FlyGuy naar mijn hart
En wat leuk dat je hier meepost
Mindermutsig, je beseft je wel dat het weekend is?
Same here.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:43 schreef Troel het volgende:
Ik ben sinds een paar maanden de gelukkige bezitter van een hulp in de huishouding. Een keer in de week wordt in drie uur tijd het grootste gedeelte van mijn huis schoongemaakt. Het is een goede uitvinding, maar wel prijzig!
Ik vond je badkamer ook al zo fris en fruitig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Mijn sink is al shiny, morgen ga ik me aanmelden op de site en eens kijken hoe het gaat
misschien handig om erbij te zeggen dat ik niet zit te wachten op weet ik het hoeveel mails op 1 dag, het liefst ontvang ik er gewoon 1 per dag, kan dat ook nog steeds..?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar moet je je eigenlijk aanmelden voor die mails
Hier voor de FlyLady mailtjes.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar moet je je eigenlijk aanmelden voor die mails
Volgens mij wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
misschien handig om erbij te zeggen dat ik niet zit te wachten op weet ik het hoeveel mails op 1 dag, het liefst ontvang ik er gewoon 1 per dag, kan dat ook nog steeds..?
Thanksquote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Sanne het volgende:
Zie boven. Iemand flyt nu voor mij en het is heel makkelijk bij te houden zo.
[..]
Ik vond je badkamer ook al zo fris en fruitig.
Die mailtjes hoef je niet in grote aantallen te ontvangen, ik heb ooit aangegeven dat ik één mail per dag wil en dat werkt nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |